بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
طی روز جاری رخ داد:

دلار در سراشیبی قیمت

با نزدیک شدن به روز مشخص شده لغو تحریم ها و اجرای مفاد توافق برجام، بازار ارز ایران که طی چند روز گذشته همگام با بازار سهام، با روندی صعودی همراه شده بود طی روز جاری روندی کاهشی به خود گرفت.
کد خبر : ۱۵۹۴۷۸
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد روندی خلاف جهت روزهای گذشته به خود گرفت و با افت نزدیک به 300 ریالی به قیمت 37100 ریال رسید.

به گزارش بورس نیوز، در حالی در بازار آزاد هر دلار آمریکا 37100 ریال به فروش می رسد که در سامانه آنلاین سنا، این ارز در محدوده 36954 ریال با رشد 139 ریالی نسبت به روز گذشته اعلام شده و همچنین قیمت خرید هر دلار در بازار آزاد به 36930 ریال کاهش یافته است. بانک مرکزی نیز طی معاملات روز جاری نرخ دلار مرجع را با اندکی افزایش در قیمت 30165 ریال اعلام کرد.

بر این اساس، با نزدیک شدن به روز مشخص شده لغو تحریم ها و اجرای مفاد توافق برجام، بازار ارز ایران که طی چند روز گذشته همگام با بازار سهام، با روندی صعودی همراه شده بود طی روز جاری روندی کاهشی به خود گرفت.

این نوسان منفی دلار، نشان از افزایش امیدهای فعالان بازار به اثر گذاری لغو تحریم ها و چشم انداز روشن اقتصادی کشور دارد که در همین راستا معاون ارزی بانک مرکزی نیز با بیان این نکته که بازار ارز بعد از اجرای برجام کاملاً متفاوت خواهد بود از ثبات این بازار در روزهای آتی خبر داده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر