بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
سيد مصطفي کيائي مديرعامل بيمه اتکائي امين عنوان کرد:

تشریح آخرین وضعیت سودآوری اتکام

استراتژي بيمه اتکائي امين دست يابي مستمر به هسته اصلي کسب و کار اتکائي به منظور ارتقاي وضعيت حاضر و توسعه در حوزه هاي هدف است. منظور از برتري در هسته اصلي کسب و کار شرکت، بيمه گري اتکائي مي باشد.
کد خبر : ۱۵۹۵۳۵
نویسنده :
جمشیدی

پس از انجام تشریفات ابتدایی ، کيائي درجلسه معارفه بیمه اتکایی ایران عنوان کرد در ابتدا از حمايت هاي بي دريغ سهامداران شرکت به خصوص شرکت سهامي بيمه ايران در ورود به بازار فرابورس کمال تشکر را دارم.

بر اساس گزارش بورس نیوز، حضور مديرعامل محترم شرکت هاي بزرگ بيمه اي ايران، آسيا، البرز و دانا که حدود 70% بازار بيمه کشور را در اختيار دارند نشانه حمايت آنان از اين شرکت در ورود به بازار بورس مي باشد.

کيائي افزود: وضعيت شرکت در چهار سال گذشته نشانه رشد و بلوغ و سودآوري مناسب بيمه اتکائي امين مي باشد. که در گزارش هيأت مديره به صاحبان سهام سال مالي منتهي به 94.06.31 به کليه نقاط قدرت و ضعف آن اشاره شده است.

شرکت بيمه اتکائي امين در سال 1382 به صورت سهامي خاص در جزيره کيش در مورخ 1382.04.11 به ثبت رسيد.

بيمه اتکائي امين بعنوان اولين شرکت بيمه اتکائي در کشور همواره سعي نموده که با تعامل با سهامداران محترم و بيمه گران داخلي حضوري فعال در صنعت بيمه داشته باشد که نتيجه آن تثبيت موفقيت شرکت در بازار بيمه مي باشد.

وي افزود :سرمايه و اندوخته هاي شرکت هاي بيمه مستقيم اگرچه مبلغ قابل توجه و هنگفتي است ولي در مقايسه با تعهدات بسيار سنگين که قبول مي کنند بسيار اندک و محدود است به همين دليل در مقابل حوادث و خطرات بسيار آسيب پذير هستند.

شرکت هاي بيمه مستيقيم براي کاهش تعهدات سنگين خود را به جز واگذاري بخشي از تعهدات خود به بيمه هاي اتکائي ندارند. به عبارت ديگر بيمه اتکائي به معني مفهوم توزيع جهاني ريسک است.

انجام هرگونه فعاليت بيمه اي مستلزم پذيرش ريسک مي باشد مديريت ريسک بخش کليدي اداره شرکت بيمه اتکائي امين مي باشد.

عوامل ريسک و آناليز آن يکي از فاکتورهاي مهم در بيمه گر اتکائي است.

استراتژي بيمه اتکائي امين دست يابي مستمر به هسته اصلي کسب و کار اتکائي به منظور ارتقاي وضعيت حاضر و توسعه در حوزه هاي هدف است. منظور از برتري در هسته اصلي کسب و کار شرکت، بيمه گري اتکائي مي باشد که اين برتري مي تواند از طريق مديريت نظام مند ريسک و هدايت پرتفوي شرکت حاصل شود که اين سهم خود وامدار هدايت حداکثري خطرات، توانمندي هاي انتقال ريسک و تحقيق و توسعه است.



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر