بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
در بررسی های بورس نیوز مشخص شد:

علت توقف نماد معاملاتی "خرینگ"

با توجه به عملکرد واقعی شرکت، طی 9 ماه گذشته ناچار به ارائه تعدیل منفی در آمد هر سهم این شرکت شده و اطلاعات و توضیحات مربوطه را آماده و به سازمان بورس ارائه کرده ایم تا پس از تأیید، روی سامانه کدال قرار گیرد و نماد سهم به تابلوی معاملات بورس بازگردد.
کد خبر : ۱۶۰۰۳۸
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز گذشته، شاهد توقف نماد معاملاتی شرکت رینگ سازی مشهد با اعلام پیغام ناظر بورس با توجه به تعدیل پیش بینی در آمد هر سهم بودیم.

در همین ارتباط رئیس حسابداری شرکت رینگ سازی مشهد، در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز در رابطه علت این توقف نماد توضیح داد: با توجه به عملکرد واقعی شرکت، طی 9 ماه گذشته ناچار به ارائه تعدیل منفی در آمد هر سهم این شرکت شده و اطلاعات و توضیحات مربوطه را آماده و به سازمان بورس ارائه کرده ایم تا پس از تأیید، روی سامانه کدال قرار گیرد و نماد سهم به تابلوی معاملات بورس بازگردد.

رستم زاده در ادامه افزود: علت این تعدیل منفی و افزایش زیان، کاهش تولید و فروش شرکت می باشد، چرا که تولید شرکت به تیراژ تولید اعلام شده از طرف خودروسازان وابسته بوده و این کاهش تولید، باعث کاهش فروش محصولات رینگ سازی مشهد نیز شده است.

وی تأکید کرد: اگر برای سال آینده وضعیت حاکم بر این صنعت به مشابه سال 94 ادامه یابد، بودجه سال 95 شرکت نسبت به سال 94 تغییری نخواهد نداشت و با همین روند زیان دهی پیش خواهیم رفت اما در صورت بهبود شرایط خودروسازان وضعیت شرکت های قطعه ساز نیز بهتر خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه در رابطه با برنامه های شرکت برای دوران پسا تحریم عنوان کرد: کیفیت محصولات شرکت محدودیت هایی که در خطوط تولید ما وجود دارد و 80 درصد فروش ما به شرکت های داخلی انجام می شود، با توجه به این موانع تاکنون برنامه ای برای همکاری با سرمایه گذاران خارجی تدارک ندیده ایم.

بر این اساس، شرکت رینگ سازی مشهد در صورت های مالی 9 ماهه حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 به ازای هر سهم 590 ریال زیان شناسایی کرده که گویای پوشش 103 درصدی آخرین بودجه ارائه شده این مجموعه می باشد و این در حالی است که نماد معاملاتی "خرینگ" از 6 دی ماه سال جاری تا انتهای این ماه از قیمت 121 تومان به قیمت 223 تومان افزایش یافته و بازدهی 84 درصدی نصیب سهامداران خود کرد.

با توجه به اخبار پیرامون این شرکت مبنی بر تعدیل منفی و رشد 84 درصد قیمتی سهم طی یک ماه نشان اقبال بازار به سهام زیانده می باشد که "خرینگ" یکی از این نمونه هاست.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
افزایش سرمایش رو هم پیگیر می شدید شایعات خبر از افزایش سرمایه از محل تجدید میدن رشدش به همین دلیله
نجیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
نوسان گیران بازار خودرویی ها را هیجانی کرده اند متاسفانه عمده این شرکتها زیانده میباشند دوستان با برگشت اعتماد به بازار. خریدتان را با سهام بنیادی اغاز کنید . بانکیها فولادیها. معدنیها. پتروشیمیهاو.و.و که رشدشان اغاز شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟