بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر : ۱۶۰۴۵۵
بورس تهران بعد از یک استراحت کوتاه دو روزه، مجددا مسیر رشد خود را آغاز کرد و با افزایش دوباره قیمت و تشکیل صف‌های میلیونی خرید مواجه شد و رکوردشکنی جدیدی را ثبت کرد.

بورس اوراق بهادار تهران بعد از یک استراحت دو روزه و اصلاح قیمت‌ها که در ابتدای هفته جاری اتفاق افتاد، دوباره مسیر صعودی خود را آغاز کرد و با افزایش قیمت و رشد تقاضا مواجه شد.

افزایش تقاضا در بورس تهران و اقبال سهامداران به گروه‌های مختلف بورسی موجب شد تا شاخص بورس تهران رکوردشکنی جدید ثبت کرده و با بیش از 1300 واحد رشد تا نیمه معاملات به کانال 72 هزار واحد وارد شود.

به این ترتیب بعد از فروکش کردن هیجانات بورس در دو روز گذشته و کاهش متغیرهای بازار، مجددا در معاملات امروز تقویت طرف تقاضا در مقابل عرضه مشاهده شد و شرکتهای خودرویی و تجهیزاتی جزو گروه های پراقبال و پیشرو بازار بودند.این در حالی است که علی رغم انتشار خبرهایی مبنی بر اتصال 9 بانک به سوئیفت، گروه های بانکی با اقبال چندانی در بازار امروز مواجه نشدند که گفته می شود ابهامات لغو تحریم بانک صادرات موجب عدم استقبال بازار سرمایه به گروه بانکی شده است.

با این حال تا نیمه معاملات امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، نفت و گاز پارسیان، مپنا، فولاد مبارکه، تاپیکو، ملی مس، پالایشگاه اصفهان، چادرملو و غدیر بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند و شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، تجارت اکترونیک پارسیان و مپنا به همراه حفاری شمال، سایپا و بانک پارسیان از تقاضای میلیونی خرید برخوردار شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
sasha
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
تا کی باشد یک گروه دیگر را بدبخت کنید. جمع کنید این بساط قمار را که هر چند گاه مشتی آدم بدبخت را به دام خود میکشید. آخر جایگاه این کارها در کشور ما کجاست.بورس یعنی چه.از ما گفتن.
ناشناس
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
با این اوضاع یه عده میوفتن تو تله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
جوگیرها بزودی متضرر خواهند شد.
خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
احتیاط !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
هفته اینده صف فروش سنگین داریم حالا میبینید ،،،،،مواضب پولتون باشید