بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر : ۱۶۰۵۰۹
آزاده آل ایوب تازه ترین پست صفحه شخصی خود را به امام خوبان در سالروز ورودش به وطن اختصاص داد.
امام خمینی و کودکان مجری زن تلویزیون در حسرت نوازش امام تا به امروز +عکس
به این مطلب امتیاز دهید
82.4%17.6%

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، آزاده آل ابوب (خاله نرگس) از مجریان برنامه های کودک پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به یاد امام اختصاص داد.

 

 

آل‌ایوب نوشت: من امام خمینی (رحمة الله علیه) را دوست دارم، گرچه دوران انقلاب را درک نکردم فقط وقتی به دنیا آمدم به یمن پیروزی و آزادگی نامم را آزاده گذاشتند.

 

دوست داشتن هایم را با سیاست، جناح بندی و شکوه های گاه و بیگاه خدشه دار نکنید زیرا فقط خدا می داند در وجود آن مرد نازنین چه بود که من کودک در دوران دفاع مقدس تماشای روی سفیدش از قاب تلویزیون و گوش سپردن به طنین صدایش را به جاذبه های کودکی ام ترجیح می دادم، یادم هست حسرت دگر بچه ها که نزدیکش بودند و دست نوازش بر سرشان می کشید برایم ماند تا امروز.

 

من وطنم را دوست دارم زیرا از امنیت و سربلندی برخوردارم، جایی نیست در دنیا که اهمال و سهل انگاری یا فقر و رنج در آن راه نیابد اینجا اما بیماری ها لاعلاج نیست کمی ایمان، کمی درایت و اندکی انسان دوستی راهگشاست.

 

من ایرانی ام از جنس تمدن،غرور،عاطفه،از جنس بلور، شکستنی اما تمام نشدنی اینجا ایران است سرزمین شهیدان، نور و فخر اگر چراغهای وجدان خاموش نشود تا هنگامه قیامت مومن هر چه بخواهد در اختیارش هست و منافق از خشم مردمانش در عذابی جانسوز گرفتار.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
احسنت