بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
یکی ازین اشرار که خود را شاه مازندران مینامید نیز جزو اشخاص تحت تعقیب بود که مدتی را فراری بوده است. اما در تازه‌ترین خبر  شرور معروف کلیپ ساز صبح امروز در یکی از روستا‌های بابل دستگیر شد.
کد خبر : ۱۶۰۵۲۳

در اقدامی ضربتی شاه مازندران ساعت ۳ صبح امروز در یکی از روستا‌های بابل در مخفیگاهش دستگیر شد. دادستان بابل گفت: م – ط شرور معروف منطقه که در کلیپی که  اخیرا از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود یکی از اشرار دیگر را با قمه زخمی کرده بود صبح امروز دستگیر شد.

علی مرادی افزود: این فرد شرور که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان ساعت ۳ صبح امروز در یکی از روستا‌های بابل در  مخفیگاهش دستگیر شد.

مرد درشت اندام و نیمه برهنه‌ای که در ویدئو‌های کوتاه با عرض اندام به حریفان و نعره‌هایی تلاش می‌کرد خود را شاه مازندران بنامد امروز به چنگال قانون افتاد. تقریبا چند ۱۰ روزی است که انتشار ویدئو‌هایی از مردان نیمه برهنه در فضای مجازی نامی خوف آور و هراسناک از مازندران در افکار عمومی ایجاد کرده است.

مردانی که با عرض اندام‌های توخالی و نعره‌های گاه و بی‌گاه تلاش می‌کنند جایگاهی خیالی برای خود ایجاد کنند، دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند. عرض اندام در پستوی خانه شگرد این مردان است که عمدتا به گردن کشی و یا باج گیری در شهر‌ها مشغول هستند و عموما برای خودنمایی با اراذل دیگر بنای جنگ و گریز می‌گذارند.

"محمود طالبی” پنجمین شروری بود که در هفته گذشته گرفتار قانون شد؛ مردی که خود را شاه مازندران نامید خیلی زود با خواست افکار عمومی تخت شاهی‌اش به پایین کشیده شد. انتشار پشت سر هم کلیپ‌هایی از اراذل و اوباش موجب شد تا پلیس مازندران در اقدامی ضربتی نسبت به جمع‌آوری و دستگیری این افراد اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران درباره جزئیات دستگیری شرور بابلی معروف به شاه مازندران گفت: به دنبال پخش کلیپ‌های قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در فضای مجازی پلیس استان در نیمه شب گذشته در بابل یکی از این اراذل که خود را شاه مازندران معرفی کرده بود را دستگیر کرد. وی ادامه داد: این فرد در پی اختلافات درون گروهی و قدرت‌نمایی با ضرب و شتم یکی دیگر از اراذل قصد جریحه‌دار کردن آرامش عمومی را داشت که دستگیر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم که دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری و شرارات است، به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام "مهران – الف ” و سایر همدستان وی، با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد و افزود: پس از این اقدام به استان‌های تهران و البرز متواری شد. این مسئول افزود: این اراذل بعد از دو روز متواری بودن دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و با توجه به صحبت‌های دادستان مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
15 بار رفته زندان و ازاد شده و دوباره شرارت انجام داده ...
واقعا این نوع برخورد پلیس باعث ایجاد امنیت میشه ؟؟؟
یه نفر رو 15 بار بگیری ببری زندان و دوباره ازادش کنید تا مزاحم مردم بشه ؟!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مسئولین محترم لطف کنید آزادشون کنید بعد از چند بار قتل و تجاوز و سرقت دوباره دستگیرشون کنید ، واقعا حیف به این زودی جامعه و مردم از شرر این عزیزان خلاص بشن !!! اگه مملکت قانون داشته باشه توی همون محل زندگیشون باید اعدامشون کنن تا بقیه حساب کار دستشون بیاد ، ولی آقایون رو آزاد میکنن دوباره بعد از جنایتهای مختلف باید بیافتن دنبال دستگیری شون .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
عاقبت بیکاری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
بره اوین میشه بادیگارد بابک زنجانی ماهی 20 میلیون میده بهش اشتغالزایی میشه و دیگه نمیاد جرم کنه
ناشناس
Kazakhstan
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
هیچ کار نمیکنن باهاشون..بعد یه مدتی رای باز میشن و برمیگردن و دوباره همونی میشه که بود..توی هر شهری چند تا از اینا هست که هیشکی کاری هم باهاشون نداره ..زندان اینا هم تفریحی هست و بعد یه مدتی آزاد میشن
سعید
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
چرا شاه نباشن ؟
وقتی دو روز دیگه با احترام از زندان میان بیرون !!!
این ها رو باید ببرن اردوگاه کار اجباری - چطور میتونن ملت رو با زور لخت کنن ولی نمیتونن کار کنند ؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
اگه رسانه ای نمی شدن الان به کاراشون داشتن ادامه میدادن
احمد
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
اعدام کنید بابا این بی شرف هارو
بورس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
الان ساعت سه صبحه؟
چقدر هم احساس ندامت دارن. راست راست دارن نگاه میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
دولت باید اردوگاههای کار اجباری برای افراد دزد ، اشرار و سابقه دار در شورآباد قم ایجاد کنه نه اینکه طرف وقتی دزدی و شرارت کرد بفرسته زندان و بعد از مدتی یادگیری چندتا فوت فنهای جدید دوباره آزاد بشه!! آقای قاضی القضات که دم از کمبود قاضی میزنی به اینا فکر کن نه حواشی!!
ناشناس
United States
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
جدیدا از اینجور شاههای قلابی زیاد شده اند در لنگرود هم یک شروری است که اسم خودش را حاکم گیلان گذاشته است هنوز هم دستگیر نشده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
چه با افتخار به دوربین نگاه می کنن.
این ها همه شاکی خصوصی داشته باشند می روند کلی طرف رو تهدید می کند بعد رضایت می گیرند و آزاد می شوند. حالا این کلیپ شاید مانع آزادیشون بشه. عدالت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
مسئولین نظام بخاطر بیکاری جوانان مقصر اصلی هستن هر بیکار یک مجرم