بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
طی معاملات روز جاری هیچ ارزی قیمت نخورد که مسئولین برخی صرافی ها علت آن را دستور بانک مرکزی عنوان کردند و طبق این اظهارات، از قرار معلوم بانک مرکزی دستور داده تا اطلاع ثانوی نرخ خرید و فروش هیچ ارزی روی تابلوی معاملات این بازار نرود و به اصطلاح قیمت خرید و فروششان اعلام نشود.
کد خبر : ۱۶۰۵۶۰
نویسنده :
یارمحمدی

از ابتدای معاملات روز جاری بازار ارز، هیچ ارزی روی تابلوی معاملات آن قیمت نخورد و نرخ خرید و فروش آنها اعلام نشد و در همین راستا از صرافی های متفاوتی پیگیر موضوع شدیم.

به گزارش بورس نیوز، در حالی طی معاملات روز جاری هیچ ارزی قیمت نخورد که مسئولین برخی صرافی ها علت آن را دستور بانک مرکزی عنوان کردند و طبق این اظهارات، از قرار معلوم بانک مرکزی دستور داده تا اطلاع ثانوی نرخ خرید و فروش هیچ ارزی روی تابلوی معاملات این بازار نرود و به اصطلاح قیمت خرید و فروششان اعلام نشود.

این دستور در حالی است که روز گذشته رئیس بانک مرکزی و عده ای جدید مبنی بر تک نرخی کردن ارز با توجه به لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد بانک مرکزی که قصد داشت تا 6 ماه آینده ارز را تک نرخی کند، به یکباره این تصمیم خود را با دستور به تمامی صرافی ها عملیاتی کرده است اما در رابطه با چگونگی آن باید دید در روزهای دیگر قیمت این ارزها به چه شکل و در چه سطحی اعلام خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
تمام بانکها و بنگاهای اقتصادی دنیا دارن با تفاوت نرخ ارز کشورها روزانه 5 ترلیون دلار پول جابحا میکنند انوقت میخوان ازروتک نرخی کنند .البته حقم دارن چون با سرمایه ای که دولت داره نمی تونه دلار رو بالا نگه داره و تمام دلارایی که وارد کشور میشه رو جم کنه اون موقع دلار خیلی میاد پایین و تمام شرکتهایی که صادراتی هستند ورشکست میشن.