بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
از ابتدای معاملات روز جاری نماد معاملاتی "فاراک" که در بازار دوم بورس قرار دارد، همچون روز گذشته با اقبال و رشد قیمتی 4.98 درصدی همراه شده و تاکنون بیش از 14 میلیون از سهام این شرکت مورد معامله قرار گرفته که حدود 74 درصد فروش را سهامداران حقوقی این مجموعه ماشین سازی انجام داده اند.
کد خبر : ۱۶۰۶۸۴
نویسنده :
یارمحمدی

طی ساعاتی قبل شرکت ماشین سازی اراک دو اطلاعیه شفاف سازی در خصوص انعقاد قرارداد جدید و افزایش سرمایه روی سامانه قرار داد.

به گزارش بورس نیوز، "فاراک" برنده مناقصه ای به مبلغ 56 میلیون یورو بابت ساخت 101 دستگاه تجهیزات شامل برج ها، مخازن کروی و مبدل های حرارتی شده و ابلاغ کار نیز توسط شرکت سهرپترو کیمیا صورت گرفته است. با توجه به زمان لازم جهت انعقاد قرارداد، اخذ پیش دریافت، طراحی، گشایش اعتبار اسنادی و سفارش گذاری جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز که عمدتاً خارجی می باشند، به نظر می رسد تأثیر بخش قابل اجرای این پروژه در سال 95بر درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور 95 مبلغ با اهمیتی نباشد.

بدیهی است به محض فراهم شدن شرایط و امکان محاسبه دقیق تأثیر احتمال این پروژه بر سود هر سهم سال مالی فوق اطلاعات مربوطه برای سازمان ارسال خواهد شد.

علاوه بر این طی اطلاعیه شفاف سازی دیگری از افزایش سرمایه شرکت خبر داد. این افزایش سرمایه که میزان آن به بعد از اخذ نظریه کارشناسان رسمی مشخص خواهد شد، از محل تجدید ارزیابی اراضی متعلقه به این مجموعه می باشد.

در پایان گفتنی است از ابتدای معاملات روز جاری نماد معاملاتی "فاراک" که در بازار دوم بورس قرار دارد، همچون روز گذشته با اقبال و رشد قیمتی 4.98 درصدی همراه شده و تاکنون بیش از 14 میلیون از سهام این شرکت مورد معامله قرار گرفته که حدود 74 درصد فروش را سهامداران حقوقی این مجموعه ماشین سازی انجام داده اند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر