بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
این کانال خبری در مدت کوتاه فعالیت خود همواره تلاش کرده با انتشار هر چه سریع تر اخبار و مباحث مهم و متنوع بورسی و غیر بورسی، مطالب مدیریتی و نکات آموزشی مختلف نیاز مخاطبان خود را در همه زمینه ها برآورده کرده و رضایت آنها را تا حد امکان جلب نماید.
کد خبر : ۱۶۰۷۰۵
نویسنده :
کیوان فر

با استقبال پر شور مخاطبان و در حالی که کمتر از شش ماه از راه اندازی کانال تلگرامی بورس نیوز می گذرد، کانال این رسانه خبری 35 هزار تایی شد.

به گزارش بورس نیوز، این کانال خبری در مدت کوتاه فعالیت خود همواره تلاش کرده با انتشار هر چه سریع تر اخبار و مباحث مهم و متنوع بورسی و غیر بورسی، مطالب مدیریتی و نکات آموزشی مختلف نیاز مخاطبان خود را در همه زمینه ها برآورده کرده و رضایت آنها را تا حد امکان جلب نماید.

بدین ترتیب در مدتی کوتاه و با اعتماد بی نظیر شما مخاطبان گرامی موفق شدیم در کانال تلگرامی بورس نیوز از مرز 35 هزار کاربر عبور کنیم تا بر اساس آن همچنان به عنوان پر مخاطب ترین رسانه، در بین کانال های تلگرامی بورسی و نیز اقتصادی نیز در جایگاه نخست قرار گیریم.

این رویداد نشان از آن دارد که یکبار دیگر فعالان و سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه و بورس به این رسانه اعتماد کرده اند که ما نیز به نوبه خود اعتماد مخاطبان خود را ارج نهاده و از آنها سپاسگذاریم.

افزون بر این، بورس نیوز در تلاش است برای پاسخگویی مناسب به مخاطبان خود، اخبار و مطالب به روز تر و متنوع تری را در کانال خبری بورس نیوز منتشر کند.

در پایان گفتنی است مخاطبانی که به عضویت در کانال خبری بورس نیوز در فضای مجازی تلگرام و اطلاع از آخرین اخبار و مباحث مهم اقتصادی و بورسی علاقه مندند، می توانند از طریق لینک ذیل به جمع ما بپیوندند.

https://telegram.me/boursenews_ir

"دوستان خود را نیز دعوت کنید"


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
سلام لطفا با اقای شریف پور بابت اینده بازار مصاحبه کنید