بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
در پی توقف نماد معاملاتی سهام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، تعدادی از سهامداران این مجموعه با ارسال نامه ای خواستار بازگشت هر چه سریع تر این نماد معاملاتی شدند.
کد خبر : ۱۶۰۷۶۵
نویسنده :
کیوان فر-ارسالی

در پی توقف نماد معاملاتی سهام شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، تعدادی از سهامداران این مجموعه با ارسال نامه ای خواستار بازگشت هر چه سریع تر این نماد معاملاتی شدند که بورس نیوز متن آن عیناً در ذیل آورده است.

هوالبصیر

نامه سرگشاده سهامداران مغبون شرکت سرمایه گذاری خوارزمی

مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری خوارزمی

جناب آقای دکتر صیدی

با سلام، اینجانبان سهامداران حقیقی مغبون که اغلب بنا به سخنرانی ها و برنامه های فصیح جنابعالی در طول دو سال گذشته سهامدار شرکت سرمایه گذاری خوارزمی شده ایم اما اینک که 4 ماه است سرمایه ما بنا به دلایل مختلفی که بهتر از هر کس دیگری می دانید در "وخارزم" بلوکه شده است و بازار سرمایه به دلیل رفع تحریم ها، بی سابقه ترین رشد را در طول تاریخ خود شاهد است، لازم است تا مطالب زیر را به اطلاع کلیه دلسوزان نظام و فعالان بورس و شرکت ها و سازمان های وابسته به عرض برسانیم:

1- اولا در حالی که شما در گزارش مجمع خود ارتباط نزدیک با سهامدار را یکی از اولویت ها و خط مشی های 12 گانه خود معرفی کرده اید ، در حالیست که در این 4 ماه ما به کرات با دفتر حضرتعالی و دکتر ستایش بارها تماس گرفته ایم ولی هیچکدام نتوانسته ایم صدای نازنین یا روی چون گل خندان! حضرتعالی را شنیده یا رویت نماییم (شاهد مدعا می تواند پرینتی از تماس های مکرر سهامداران با شماره دفترتان یا دفتر دکتر ستایش باشد) پس این وعده شما توخالی و کاملاً پوچ بوده است! فقط تماس با آقای داودی مقدور بوده بدون محدودیت. این نوع برخورد که در ظاهر و خط مشی و جلسات ادعای ارتاط با سهامدار بوده ولی در واقع خلاف یادآور مدیران دوران طاغوت است!

2- از آن بازی افزایش سرمایه و دو دوره حق تقدم ها هم واقعاً شرکت بسیار ناشیانه و کثیف عمل کرد، من کاری به سیاست و بازی حقوقی عمده ندارم! اما همین را می دانم که جنابعالی پس از خرید آن نیروگاه کذایی! آمدید و نمودارهای زیبا و به به و چه چه و مصاحبه های آنچنانی (که البته واقعی بود و هست) و خرید حق هایی که پارسال تا 120 تومان بالا رفت و 68 تومان بست و چوب حراج 40 تومانی خورد و ضرر دو سوم قیمت اولیه!!! و در نوبت دوم افزایش سرمایه بازی حق امسال که ناگهان پس از بستن و معامله بی سابقه 120 میلیونی ناگهان قصد تمدید و البته با مخالفت بورس مواجه می شود و فروش حق های 34 تومانی و واریز 29 تومانی عجیب!!! همه این اتفاق ها که در سابقه بد "وخارزم" در افزایش سرمایه در خاطره همه اهالی بازار می ماند و در افزایش سرمایه های بعدی سبب رغبت کم سهامداران خواهد شد و به نوعی شما را در رسیدن به افق سود 8500 میلیارد ریالی! با شکست سنگین مواجه می کند! کما اینکه شما یکی از دلایلی که نتوانستید سرمایه خود را از 10 هزار به 15 هزار میلیارد برسانید همین بوده است! و به ناچار درصد بالایی از حق ها را شرکت تامین سرمایه سپهر برداشت. باز امری بی سابقه در بین شرکت های بورسی که حتی خود سهامداران عمده تمایلی به افزایش سرمایه ندارند! در حالیکه شما دائما از افق 7 ساله و استراتژی بلند مدتی می گوئید و رسیدن به درآمد یک درصد ناخاص ملی! که با این شروع و گذشت نزدیک به سال مضحک به نظر می رسد!!!

3- نحوه بازرگردانی در سهام های زیر مجموعه نشان می دهد مشاور و تیم بسیار ضعیفی همراه شماست مثال: شما در 2 هفته گذشته دقیقاً پس از لغو تحریم ها شروع به فروش سنگین تنها سهم خودرویی خود "خبهمن" عمدتاً در قیمت کمتر از تمام شده 190 تومان کردید و ذوق زده! در حالیکه سهام گروه صف های سنگین داشتند! امروز فقط پس از 5 روز فروش سنگین شما قیمت "خبهمن" 248 صف خرید سنگین! بشمارید زیان بی تدبیری در فروش "خبهمن" و "ثمسکن" و ...! فقط در این چند روز! قطعاً تا این نامه توسط جنابعالی رویت بشود که اگر بشود! قیمت "خبهمن" سقف تاریخی اش را خواهد شکست!

4- یکی از اصول اساسی جنابعالی و خط مشی های شرکت حفظ سرمایه و رشد سرمایه سهامداران بوده! متاسفانه با بی تدبیری مطلقی که در این بسته ماندن روی داد بازار تا به امروز که این نامه منتشر می شود در سهام بانکی چون صادرات از 72 تومان تا 100 تومان، تجارت 80 تومان تا 120 تومان و .... نزدیک به 50 درصد رشد کرده است در خودرویی ها بیش از 100 درصد ! "خکاوه"، "خساپا"، "خپارس" و "خزامیا" و ..... یعنی تمام سهامدارانی که به شرکت اعتماد کردند و در مجمع شرکت کردند. سرمایه شان از یک رشد 50 الی 100 درصدی حداقل جامانده است برای سود 5 یا 10 تومانی! که معلوم نیست کی پرداخت شود! اگر "وخارزم" را هم چون هم گروهی هایش مثل "وبیمه"، "وساپا"، "وسپه"، "ونفت" در نظر می گرفتیم الان حداقل 180 تومان بود یعنی 50 تومان رشد را ضرب در 12میلیارد سهم بکنید می شود 6000 میلیارد ریال افت ارزش سهامداران! که قطعاً غیر قابل جبران است! ما سهامداران "وخارزم" خسرالدنیا و الاخره شدیم! و این روزها فرزند و عیال و دوستان می گویند چقدر بورس خوب شده است خوب سودی کردید ولی دستان سهامداران خرد "وخارزم" که 49 درصد سهامداران و بقول شما 89000 نفر است الان خالی خالی است!

5- اما در مورد بسته ماندن سهام به مدت رکورددار 4 ماهه (رکورد دار از این جهت که تاکنون هیچ سهمی به مدت 4 ماه البته فعلاً شاید بیشتر هم بشود! اگر هم بوده اند بخاطر ابهام در یک صورت مالی نبوده بیشتر بخاطر تعدیلات بسته بوده اند:

الف- بزرگترین اشتباه شما که بسیار ناشیانه بود: طبق ماده 104 بورس بایست در صورت بروز مشکل در مجمع هیات رئیسه تنفس اعلام می کنند در واقع روح تنفس به همین دلیل است و سهم فردایش باز می شد تا مشکل حل شود و اینگونه پیچیدگی پیش نمی آمد! الان این بسته شدن طولانی سهم و عدم معامله و عدم شفافیت منفی ترین فاکتور سهم است که در کنار آن افزایش سرمایه های بی مسئولانه نیروی دافعه قوی سهم خواهد بود!

ب- شما 8 میلیارد تومان بودجه تشکیلاتی دارید همان روز اول یک تیم مخصوص این امر بایستی با اختیارات کامل تشکیل می دادید به صورت شبانه روزی و با هر هربه ای دقت بفرمایید تعیین تکلیف می کردید.

ج- وقتی شما طرف حسابتان مرجعی بالاتر به نام ناظران بورسی هست و فرضا هم اشتباه می کند تنها راه چاره در کشورهای بروکراتیکی مثل ایران راضی کردن به هر شکل ممکن است که شما فقط در اصول خود پافشاری کردید و با لجاجت خود همه را به تباهی بردید.

د- شرکت های سرمایه گذاری دیگر مثل "پارسان"، "فارس"، "وغدیر و ... خریدهای بلوکی بسیار کلان تر نسبت به "وخارزم" انجام داده اند چرا برای آنها چنین مشکلاتی پیش نیامد مثلا اخیر پارسان 18 درصد "شبندر" را خرید یا بانک دی نیروگاهی به مراتب بزرگتر از نیروگاه شما یعنی دماوند را خرید و بزودی وارد فرابورس می کند.

6- عدم دادن حتی یک شفاف سازی از انجام پروژه ها و قصد افزایش سرمایه و شرکت در مزایده ها و ..... متاسفانه مدیرعامل شرکت فقط ایده ها یا کارهای در حال انجام یا رویاها و قصد سرمایه گذاری ها را در ماهنامه "وخارزم" به چاپ می رساند! چند نفر این ماهنامه را می خوانند؟ ماهنامه ای که در آغاز آن نوشته که سرمایه گذاری خوارزمی مسئولتی در مورد صحت و سقم مطالبش را ندارد! (عدم مسئولت پذیری در جز به جز این شرکت موج میزند!)

این در حالیست که شرکت در بورس است و بایست همه چیز از حمله قصد سرمایه گذاری و مزایده و ... را در قالب شفاف سازی از طریق کدال اعلام نماید! یک مثال: شرکت های زیر مجموعه سایپا همگی از جمله "خکاوه" که زیان انباشته 3 تا 5 برابر سرمایه دارند در یک ماه اخیر رشد بیش از 100 درصدی داشتند تا به امروز 6 بهمن 94 و امروز قبل بازار شفاف سازی می آید مبنی بر قصد توجه فرمایید قصد افزایش سرمایه! تا 300 درصد و شرکت صف 200 میلیونی بعد از رشد 100 درصدی به خود می بیند! به این می گویند حافظ سرمایه سهامداران. نه "وخارزمی" که دریغ از یک گزارش تاثیر گذار یا شفاف سازی تاثیر گزار در روند رو به انحطاط سهمی که پی بر ای 3 دارد و زیانی ندارد.

7- مدیر عامل دائماً البته الان کمی با شدت کمتر صحبت از استراتژی 7 ساله می نماید که نزدیک به 3 سال آن گذشته! قیمت سهم اندیکاتور توجه بازار به سهم و موفقیت استراتژی های آن است که الان پس از گذشت 3 سال در کف ترین مقدار آن است.

در انتها ما مال باختگان و ضرر دیدگان تحریم ها که از رشد شارپ ترین دوره ها جا مانده ایم و دریغ از یک جواب درست به خانواده مان، این انتظار را داریم :

1. بازگشایی سریع سهم به هر شکل ممکن یا دادن استعفای مدیر عامل مبنی بر عدم توانایی در رایزنی و بازگشایی سهم

2. به خدمت گرفتن یک روانشناس بازار سهام تا شرکت در بهایی کمتر از قیمت تمام شده چوب حراج به سهام خود نزند!

3. لااقل شرکت قبل بازگشایی گزارشی از نیروگاه منحوس قائم مبنی بر رشد سود آوری بدهد تا لااقل ارزش این همه تعلل در بازگشایی سهم مشخص گردد که به پای چه سوختیم؟!

4. شرکت دقیقا ارزش مزایده ها، خریدها و ... یه چیزی که در بازگشایی سهم افت قیمت را جبران کند رو نماید.

5. شرکت پیش بینی سود امسال خود را به نحوی ارائه دهد که لااقل در هنگام بازگشایی پایین ترین پی بر ای یا پایین ترین قیمت کل بازار را بخود اختصاص ندهد.

سینه مالامال درد است ای دریغا مرحمی

این نامه در مورحه 6 بهمن 1394 از طریق آقای داوودی به اطلاع مدیرعامل رسیده و تا این لحظه که 17 بهمن می باشد علیرغم پیگیری های مکرر بی پاسخ مانده است!

سخنی هم با وزیر محترم اقتصاد و ریاست سازمان بورس:

نقش مدیران بازار سرمایه سرمایه در این 4 ماه چه بوده!؟ چرا شرکت هایی که زیان انباشته سنگین دارند بیشترین رشد را در طی این یک ماه داشته اند؟ صورت های مالی آنها ابهام نداشته است؟ اما شرکت بزرگی مثل خوارزمی که می خواهد سودی معادل یک پانزدهم سرمایه اش را پخش نماید بیش از 4 ماه بسته می ماند؟ اگر شرکت در صورت های مالی خود ابهام دارد چرا اجازه برگزاری مجمع را می دهد؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر ..... اگر یک سهامدار خارجی وارد بورس می شد و سهام شرکت خوارزمی را می خرید الان چه پاسخی دریافت می کرد اگر چنین مقاله ای در روزنامه گاردین یا خبرگزاری چون رویترز منتشر شود چگونه انتظار دارید در بورس سرمایه گذاری خارجی صورت گیرد؟ ما شرکت "وخارزم" را به این دلیل خریدیم که طبق آمار خود بورس نقد شونده ترین شرکت بود اما ناگهان در یک برخورد سلیقه ای که البته مدیران شرکت نیز سهم بسزایی دارند می شود مبهم ترین شرکت بورسی! ابهامی که توسط شرکت حسابرسی مورد قبول بورس تشخیص داده نمی شود را چگونه من سهامدار تشخیص دهم! چرا برخورد را با شرکت های حسابرسی یا با مدیران و ناشران انجام نمی دهید و هزاران سرمایه گذار خرد را با زیان مواجه می کنید؟

بهتر است این موضوع بسته ماندن طولانی و غیر عادی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در کمیته خاصی بررسی شده و عاملان و آمران و ذی نفعان آن به شدت توبیخ شوند؛ چرا که ضرر و زیان آن به شدت جو بی اعتمادی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد می نماید! توبیخ و اخراج یک یا دو نفر به از زیان 89 هزار نفر.

براساس گزارش بورس نیوز، اسامی و کد معاملاتی تعدادی از سهامداران این شرکت فعال در بازار سرمایه نزد این رسانه محفوظ است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به به چه بورس خوبی داریم ما
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
من هم سهامدار خرد هستم و بسیار عصبی از بستن ماندن نماد خوارزمی .
امینی
ROMANIA
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
همین آقایانی که برای تمدید حق تقدم به شرکت نامه نوشتند چرا حق تقدم را تمدید کردید ما فروشده ها ضرر کردیم وخریدارها سود می کنند مدیر شرکت هم در جواب گفته شما که به همدیگر رحم نمی کنید من هم به هیچکدامتان رحم نمی کنم حق تقدم ما را بالا کشیدند وسهم شما را هم نفله کردند
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
متن خوبی نوشته شده آفرین بر سهامداران پیگیر- ولی تقریبا در یک چیز این سهم مطمئنم اونم اینکه توی این سهم جنگ قدرت بین حقوقیهای صاحبش ,مدیرانش وصد البته سازمان بورس راه افتاده جنگی برای سهیم شدن در دارایی شرکت به نظر من این سهم درآینده تبدیل به بانک مرکزی دوم میشه.
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
سازمان بورس بخاطرواردکردن زیان وتخلف آشکاربایداین سهم روازبورس بیرون کنه ماههاست پولمون بلوکه شده اونم تورشدهای احیرکه چه بساخیلی هاالان فروشنده بودن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
سلام
بورس نیوز می دانم که نیتت خیره و می خواهی کاری برای بازار بکنی !!!
لطفا یکبار این نامه را بخوان !ببین ارزش این نوشته چقدر است که شما اجازه انتشارش را داده ای .؟به کلیت نامه و حق ضایع شدن سهامداران خوارزم ندارم ،روی سخنم با نگارنده و تنظیم کننده نامه است که از نظر من یک دیدگاه فوق العاده سفته بازانه دارد و البته بسیار کم سن و سال و کم تجربه است.
انتشار این نوشتار در حد سایت شما نبود
ناشناس
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
دوست گرامی،شمابه اصل موضوع توجه کنید نه به نوع نوشتار، این دوست گرامی نامه را در سایتی گذاشتن ولی متاسفانه کسی کمکشون نکرد به لحاظ نوشتاری وگفتار...مطلوب باشدولی در نهایت ایشان را کاملا می شناسم نه سفته باز است....مال باخته است ....ولی در نیت ومطلب شما کاملا مشکوک هستم زیرا مثل خیلی از افراد مسئول بدون توجه به اصل موضوع توجه به فرعیات می فرماید واین مطلب هم نشانه آنست که از این آب گل آلود نهنگی نصیبتان می شود.در نهایت سپاس گزارم بورس نیور
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
بنده هم به همراه ۴ نفر ازاعضای خونواده تمام پس اندازه مونو دادیم خوارزمی و الان چهار ماهه داریم بازدهی سهام دیگه زو می بینیم و به خودمون دلداری میدیم که شاید اگه خوارزمی باز شد این عقب افتادگی رو جبران میکنه.
کسرا
ROMANIA
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
از این سهم بدتر کسرا هستش که مارو به خاک سیاه نشونده
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
عالی بود. خبهمن 190 فروخته رفته صارات 110 تومن خریده پرتفو گردانش. یه دونه باشی.
چکاوک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
جنگ قدرت در این سهم به عینه مشاهده میشود خوب کیک خوارزم بزرگ شده و عده ای دارند برایش دندان تیز میکنند
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
عالی بود. امیدوارم مدیران این شرکت تلنگری خورده باشن که بعید میدونم
علی
ROMANIA
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
در مجمع آقای صیدی بسیار تاکید به تقسیم سود 5 تومانی که مورد تایید سازمان بورس هم بود و بازگشایی نماد داشت اما افرادی در مجمع بودن که به طمع تقسیم سود بیشتر راغب به این امر نبودن
حالا باید به جای آقای صیدی خطاب این نامه آقایانی باشن که با فریادهاشون مجمع رو مختل کرده اجازه این امر رو ندادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
نمونه دیگر ان وتوسم است اجازه رشد به ان نمی دهند در صورتیکه 3 برابر قیمت تابلو بورس ارزش ذاتی سهم است یعنی باید در قیمت 480تومان باشد .350تومان سهم خریدم چقدر صبر کنم تا به قیمت خریدم، برسد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴
ای کاش ما سهامداران فایرا هم «کسی» را داشتیم! زیرا این سهم با سقوط بیش از ۱۵۰ درصدی، همزمان با خوارزم (۹۴/۷/۲۹) بسته شد و به این زودیها هم خیال باز شدن ندارد!! کلاً سازمان بورس چرا نظارت نمیکند که هربار فایرا بسته شد، باز شدنش چندین ماه طول کشید؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
این حرف مصداق ضرب المثل از ماست که بر ماست
ساکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
ان همه تعریف وتمجید از سود اوری نیروگاه کوفتی چی شد جناب دکتر .... تو وبلاگش شده بود تبلیغاتچی این سهم حالا چی حداقل بگه چیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
صد حیف وافسوس بر نام بزرگ ریاضیدان ودانشمند شهیرایران خوارزمی وصد ها تاسف به عمل کرد فشل شرکت خوارزمی در اسرع وقت و هرچه سریعتر بایدنام شرکت عوض شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
بورس نیوز کلا در حق خوارزمی و وتوسم ظلم شده ان خوارزمی با بستن شدن 4 ماهه ان وتوسم با ارزش پرتفوی و قیمت واقعی 500 تومنی.انشالله با باز شدن خوارزمی و ورود شفا دارو وتوسم به بورس افق این دو سهم هم روشن شود
رضا
UNITED STATES
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
ممنون بسیاااار بورس نیوز
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
فکر کنم پربیننده ترین خبر بشه یه هفته....
امیر
ROMANIA
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
با تشکر از بورس نیوز
گذشت زمان سرکشی و گردن کشی مدیران شرکتها! الان وقتشه یه شکوایه برای دادگستری و مبارزه با فساد تنظیم بکنیم و مدیرعامل و مسولین شرکت رو به دادگاه بکشانیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴
هفته پیش رو منتظر بازگشایی خوارزمی .وتوسم هستیم این دو سهم 100%رشد قیمتی پیش بینی می شود نیروگاه خوارزمی .مانده حساب 480 میلیاردی وتوسم بابت پروژه برزیل از بیمه ایران در نظر داشته باشید
ناشناس
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
به همین خیال باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
باید قانونی وضع بشه که اگر حقوقیهای سهم برای سهم مشکل ایجاد کردند و باعث زیان سهامداران خرد شدند محکوم به جبران خسارت شوند.اگر قانونی اینچنینی وضع بشه حقوقیها حساب کار خودشون را میکنند.
منصور شاکریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
اعتراض بجا و درستی است تبلیغات مدیر عامل دلیل خرید سهم تو سط تعدادی از سهامدران بوده چرا سازمان بورس و مراجع قضایی با چنین افرادی برخورد نمیکنند پیشنهاد میکنم اگر سهم طی هفته آینده باز نشد سهامدران جلوی سازمان بورس تجمعی داشته با شند. یادمان باشد تا نگرید طفل کی نوشد لبن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کاربران ناراحت نباشید زمان رشد اصلی نمادهایی سرمایه گزاری فرا رسیده بیشتر نمادها بین 50 تا 100%رشد کردند سرمایه گزاری توسعه ملی و سرمایه گزاری خوارزمی با بازگشایی رشد بسزایی تجربه می کنند پیش بسوی خوارزمی 260تومنی و وتوسم 400تومنی
حمید
RUSSIAN FEDERATION
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
مگه وتوسم شفادارو داره ؟تا انجا اطلاع دارم مال وبانکه
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
تمام مطالب بالا نسبت به بانک قوامین هم صادقه...


عجب مدیران عالیجنابی داره این بانک...
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
باسلام وتشكرازنويسنده يانويسندگان مطالب فوق!
نكته ظريف ومهمي كه تاحالا كسي به اون اشاره نكرده پاداش وحقوق مديران وكارمندان اينگونه شركتهاست
كه خوب طبيعتا ازجيب ماسهامداران داره هزينه ميشه !
كلي پول وساختمان ودفتر راه انداخته ولي دريغ ازبهره وري!
فردا كه تومجمع تقسيم غنايم ميكنن سودنقدي واسه سهامدارا يا عددصفر هستش يا درحدصفر!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
افرین بورس نیوز دلم خنک شد یک حال اساسی به مدیریت خوارزمی دادید
حمزه پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
با سلام ، تشکر و قدردانی از تهیه کنندگان این نامه زیبا که واقعا دین مطلب را ادا کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
چرا سهامدار باید چوب اختلاف سازمان و شرکت رو بخوره؟
يك ساروي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
من در حدود 200/000 سهم خوارزمي دارم
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
شرم آوره
ناشناس
GERMANY
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
بله وتوسم شفادارو داره ومقرر شده ماه اینده وارد بورس شود وتوسم مورد توجه قرار می گیره
مرتضي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سازمان بايد با جلوگيري ثبت روزنامه رسمي تصميمات مجمع عمومي ، إمكانات استعفاء مدير عامل اين مجموعه رو فراهم كنه.
رذد
ROMANIA
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
چرا قسمت معرفی در نماد وخارزم نابود شده مگه جنایت کردند که خودشان را مخفی می کنند پولمان را بدهند هر جا میروند بروند سازمان بوررس شما وظیفه دارید مشکل ما را حل کنید ما پول وخسارتمان را می خواهیم چرا سازمان سکوت کرده چرا افراد ضعیف وناتوان بر مسندها می نشینند قوه قضائیه کجایی به دادمان برس
امیر
ROMANIA
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
نکته جالب ایجاد صندوق سرمایه گذاری خوارزمی است که عمده سهامدارش خود وخارزم است ولی از بین کلی سهم درب و داغون که خریده دریغ از خرید حتی 1 سهم وخارزم!!!! مدیران این صندوق را هم حیاط خلوت معاملات خود کرده اند!!!
امیر
ROMANIA
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
ز 89 هزار نفر سهامدار 8900 نفر نه 890 نفر هم نه 8 نفر پایه بودند سهمو یک هفته ای بازش میکردیم!!! خوب تشخیص داده صیدی!!! خیمه زده رو سهم! جرات نکرد یک جوابیه بده و از خودش دفاع کنه! افسوس از وجود 8 نفر آدم جدی!!!
علی
UNITED STATES
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
وخارزم تا 3 ماه دیگه هم بستس
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
بهترین کارراخودم کردم و از مدیران خوارزمی مطلع شدم وسهم خریداری شده با1200ریال رابا3برابرقیمت فروختم وان راتبدیل کردم به سهم همراه اول وازانجانیز سود6500 ریالی گرفتم وارزش سهام 15درصدبالارفت وهرگزبه خوارزمی برنمگردم چون دروغ می گویند
علی
ROMANIA
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
واقعا خجالت آوره! همه این مدیران از خوارزمی گرفته تا صادرات و زیر مجموعه هاشون فقط ادعا دارند فقط اراجیف می بافند!
الان هم منتظر ریزش سنگین و صفهای فروش اند تا وخارزم رو روشون بشه باز کنند!
امیر
ROMANIA
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
خیلی زشته اینکه مدیر عامل بورس آقای فطانت 2 هفته پیش گفتند که بزودی و در طی هفته آینده وخارزم باز میشه ولی بعد 2 هفته هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده!!!
دروغ نهادینه شده!!!
ملک الموت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
تا زمانی که افراد رانتی راس تمام امور اقتصادی کشور قرار دارند انجام اینگونه کارها که خارج از قوانین نیست چون میگویند قانون یعنی آنچه همه انجام دهند
و این کارهای به نظر ناپسند ...