بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر : ۱۶۰۸۱۹
شاسی بلند کره‌ای هیوندای سانتافه با چهره‌ای آرایش شده و جدید در نمایشگاه بین المللی اتومبیل شیکاگو حاضر شد. خودرویی که نسبت به مدل قبلی خود، هم به امکاناتی بیشتر و هم به چهره‌ای جدیدتر مجهز شده است.
سانتافه 2017 آرایشی غلیظ برای هیوندای سانتافه 2017 را مشاهده کنید + عکس
به این مطلب امتیاز دهید
0%0%

به گزارشسرویس اقتصادی "جام نیـوز"اگر اشتباه نکرده باشیم، اواخر بهار سال جاری (شمسی) بود که شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای از فیس لیفت نسل جدید هیوندای سانتافه پرده‌برداری کرد و توانست با این کار مخاطبان زیادی را به سمت این محصول جذب کند و آمار فروش خوبی را نصیب خود کند و حالا در نمایشگاه بین المللی شیکاگو، نسخه‌ای دیگر از هیوندای سانتافه با چهره‌ای جدید معرفی شده که خود را برای حضوری موفق‌تر در بازار آماده می‌کند.


از لحاظ تغییراتی اگر دو خودروی پیشین و فعلی هیوندای سانتافه را کنار یکدیگر بگذارید، متوجه تغییرات میان این دو خودرو خواهید شد، به صورتی که حالا بر روی مدل جدید، در همان فرم سابق چراغ‌ها از الگوهای جدید طراحی استفاده شده و همچنین جلوپنجره‌ای جدید با همان فرم شش ضلعی سابق که حالا 2 ستون دیگر به ستون‌های آن اضافه شده و حالا با 5 ستون افقی باریک‌تر در جلوی خودرو خودنمایی می‌کند، مه شکن‌های جدید کوچک‌تر با قاب اطراف دوباره طراحی شده و در آخر هم از ورودی‌های هوای جدید با قابی کرومی رنگ در قسمت زیرین سپر استفاده شده است. در زیر شاسی و بدنه هم به صورت استاندارد از رینگ‌های 17 و 18 و 19 اینچی استفاده خواهد شد.


مزایای جدید داخل کابین هم شامل صفحه نمایشگری 7 اینچی لمسی در نسخه 7 صندلی هیوندای سانتافه، صفحه نمایشگری 5 اینچی لمسی LCD در مدل استاندارد، نگهدارنده فنجان، سیستم سرگرمی جدید، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، دوربین دید عقب و... می‌شود.


در زیر کاپوت این خودرو هم گویا از همان پیشرانه‌های سابق 2.4 لیتری 185 اسب بخاری، 2 لیتری 245 اسب بخاری و 3.3 لیتری 290 اسب بخاری استفاده شده که جدیدا به سیستم‌های عملکردی چند حالته نظیر حالت اسپرت، محیط زیست، درایو و حالت عادی مجهز شده است.


خودرو بانک: در آخر هم شرکت خودروسازی هیوندای اعلام کرده که این شاسی بلند جدید خود را با قیمتی 25 هزار و 320 دلاری در بازار ارائه خواهد کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
ظاهرش که خیلی فرقی نکرده حالا شاید داخلش فرق کرده باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
اگر با دلار 3600 هم حساب کنیم25320*3600میشه تقریبا 91 میلیون
حا ببینید قیمت خودروهای وطنی در مقابل این خودرو چند باشه خوبه!!