بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
مدیر مالی شرکت بیمه کارآفرین عنوان کرد:

انجام افزایش سرمایه با الزام بیمه مرکزی

بیمه مرکزی کلیه شرکت های حاضر در این صنعت را به افزایش سرمایه تا حداقل 400 میلیارد تومان ملزم کرده است و ما نیز در برنامه های سال آتی خود قطعاً این مقدار افزایش را از محل سود انباشته و مطالبات حال شده انجام خواهیم داد تا الزام بیمه مرکزی را رعایت کرده باشیم.
کد خبر : ۱۶۰۸۲۸
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت بیمه کارآفرین که در نیمه نخست سال جاری اقدام به افزایش سرمایه از مبلغ 120 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان کرده بود، بار دیگر با شایعه افزایش سرمایه 204 درصدی از محل سود انباشته همراه شده است.

در همین راستا مدیر مالی شرکت بیمه کارآفرین در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز توضیح داد: بیمه مرکزی کلیه شرکت های حاضر در این صنعت را به افزایش سرمایه تا حداقل 400 میلیارد تومان ملزم کرده است و ما نیز در برنامه های سال آتی خود قطعاً این مقدار افزایش را از محل سود انباشته و مطالبات حال شده انجام خواهیم داد تا الزام بیمه مرکزی را رعایت کرده باشیم.

دیانت در ادامه در رابطه با عملکرد این شرکت در سال 94 توضیح داد: طی 9 ماه نخست سال جاری با رشد 15 درصدی سودآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بودیم و با ادامه این روند احتمالاً بتوانیم بودجه برآورد شده برای سال جاری را پوشش دهیم و نسبت به سال گذشته نیز با رشد 30 درصدی مواجه شویم.

وی در خصوص بودجه برآوردی شرکت برای سال 95 عنوان کرد: با توجه به روند سودآوری این مجموعه در سال جاری که قابل توجه نیز بود، برای سال آینده نیز انتظار می رود با توجه به لغو تحریم ها و بهبود فضای اقتصادی کشور این روند ادامه یابد اما هنوز پیش بینی درآمد هر سهم شرکت تهیه نشده است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: در پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین بیشترین وزن را بیمه درمان، شخص ثالث و عمر و سرمایه گذاری به خود اختصاص داده و برای سال آینده نیز فعلاً تصمیمی در خصوص تغییر این پرتفوی اتخاذ نشده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
به به چه بورسی همه در حال عقب نشینی قرمز کامل