بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
این عرضه در حالی تاکنون به تعویق افتاده که صبح روز جاری مدیر عامل شرکت پتروشیمی فجر طی نامه ای پیرامون دعاوی حقوقی با اهمیت مربوط با این مجموعه شفاف سازی کرد.
کد خبر : ۱۶۰۸۵۵
نویسنده :
کیوان فر

عرضه اولیه پتروشیمی فجر در حالی که قرار بود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در بورس صورت پذیرد، تاکنون انجام نشده و خبرها از تعویق این عرضه اولیه حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، این عرضه در حالی تاکنون به تعویق افتاده که صبح روز جاری مدیر عامل شرکت پتروشیمی فجر طی نامه ای پیرامون دعاوی حقوقی با اهمیت مربوط با این مجموعه شفاف سازی کرد.

طی این نامه شفاف سازی علیرضا شمیم نایب رییس هیأت مدیره و مدیر عامل پتروشیمی فجر از در جریان بودن چهار پرونده حقوقی در شعب مختلف مراجع قضایی خبر داده است.

بدین ترتیب در این نامه نکاتی در خصوص دعاوی حقوقی له و علیه شرکت بیان شده که برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که تا مشخص شدن نتایج نهایی این موارد حقوقی عرضه مذکور به تعویق خواهد افتاد که متن آن در ادامه آمده است.

علت تعویق در عرضه اولیه

درخصوص عرضه اولیه سهم مذکور این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به شفاف سازی صورت گرفته از سوی شرکت، بالاخره عرضه 10 درصدی این سهم بزودی در تابلوی معاملات بورس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

چرا که در پیگیری های خبرنگار ما از شرکت بورس مشخص گردید که تمام مراحل قانونی لازم جهت پذیرش و درج این نماد انجام شده و یک مقام مسئول در شرکت بورس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام داشت که تمام اطلاعات درخواستی از این مجموعه دریافت شده و با توجه به تمایل سهامدار عمده مانعی بر سر راه عرضه "بفجر" وجود ندارد.

حال بایستی منتظر ماند و دید ناظر بازار بورس چه دلیلی برای به تعویق افتادن این عرضه اولیه دارد. با این وجود، دلایلی همچون نیاز به تأمین نقدینگی و نیز مشکلات اخیر به وجود آمده در سامانه معاملاتی از جمله مواردی است که در خصوص عدم تحقق این عرضه میان سرمایه گذاران مطرح می شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
بورس نیوز لطفا از یانک گردشگری هم بنویس که از دی ماه بسته شده وهنوز خبری ازش نیست --فقط یک گزارش میخواست ضمنا مگه قرار نبوده سهام چند روزه باز بشه نهایت 1 ماه پس چرا بسته هست هنوز؟بورس نیوز لطفا صدای ما سهامدارن را به مسئولین برسان --تشکر
ناشناس
-
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
عرضه نكنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
منم حق تقدم بانک گردشگری رو خریدم وبه سهم تبدیلش کردم ولی هنوز خبری نیست