بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
طرح ها و قراردادهایی که شرکت حمل و نقل توکا با فولاد مبارکه و مس سرچشمه دارد در سال آینده توسعه خواهد یافت، همچنین تا زمانی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت قصد افزایش سرمایه از 200 میلیارد به 260 میلیارد تومان را از محل سود انباشته شرکت دارد.
کد خبر : ۱۶۱۰۰۳
نویسنده :
یارمحمدی

استراتژی های شرکت های گروه سرمایه گذاری توکا فولاد و حمل و نقل توکا با استراتژی های شرکت فولاد مبارکه هم جهت بوده و با توجه به تحولات که در این شرکت ایجاد شده، "حتوکا" و "وتوکا" نیز منتفع خواهند شد و سودهای مناسبی نصیبشان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توسعه توکا ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز، در رابطه با طرح ها و برنامه ها آتی شرکت حمل و نقل توکا عنوان کرد: طرح ها و قراردادهایی که شرکت حمل و نقل توکا با فولاد مبارکه و مس سرچشمه دارد در سال آینده توسعه خواهد یافت، همچنین تا زمانی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت قصد افزایش سرمایه از 200 میلیارد به 260 میلیارد تومان را از محل سود انباشته شرکت دارد.

مظاهری در ادامه در رابطه با خبرهایی که از عقد قرادادهای جدید "وتوکا" به گوش می رسد، توضیح داد همانطور که عنوان شد با توجه به تحولاتی که در شرکت فولاد مبارکه و مس سرچشمه در زمینه افزایش ظرفیت تولید نورد گرم و مس ایجاد شده، این شرکت قراردادهای جدیدی را با آنها در برنامه های سال مالی جاری که تا پایان خردادماه سال 95 می باشد، قرار داده است و به نظر تا پایان سال مالی خود به مرحله اجرا در خواهد آمد و جزئیات آن نیز به اطلاع عموم می رسد و بر درآمد این مجموعه تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

این مقام مسئول در خاتمه تأکید کرد: "وتوکا" تا پایان سال مالی خود به برنامه های مذکور جامه عمل می پوشاند اما "حتوکا" تا نیمه اول سال آینده طرح های خود را اجرا خواهد کرد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عباس شفیعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
باسلام بارها اعلام شد سهامتون را ازدست ندهید کو گوش شنوا باتشکر
ع ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
با سلام توکا رفت بسوی دو برابر شدن.
فرهادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
با سلام..


وتوکا هلدینگ ریلی و حمل و نقل و.... به زودی بالای 250 تومان