بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
این مجموعه در حالی پس از رشد قیمتی قابل توجه در سراشیبی نزول قرار گرفت و حتی تا مرز ورود به محدوده قیمتی کمتر از نرخ روز عرضه اولیه رسید که طی روزهای اخیر در پی انتشار شایعات و گمانه زنی هایی پیرامون برنامه های آتی این مجموعه برای بهبود وضعیت سودآوری مورد توجه سهامداران قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۶۱۰۲۴
نویسنده :
جمشیدی

شرکت فولاد هرمزگان فعال در گروه فلزات اساسی است که برای اولین بار طی 19 فروردین ماه سال جاری در فرابورس عرضه شد و در حالی که در روز عرضه اولیه با بی مهری فعالان بازار سرمایه برای خرید سهام آن مواجه شده، اما با حمایت سهامدار عمده آن یعنی فولاد مبارکه اصفهان توانست روند صعودی پر قدرتی را پشت سر بگذارد. به گونه ای که از قیمت 1200 ریال کشف شده در روز اول معاملاتی با رشد بیش از 40 درصدی به محدوده قیمتی 180 تومان رسید.

بر اساس گزارش بورس نیوز، این مجموعه در حالی پس از رشد قیمتی قابل توجه در سراشیبی نزول قرار گرفت و حتی تا مرز ورود به محدوده قیمتی کمتر از نرخ روز عرضه اولیه رسید که طی روزهای اخیر در پی انتشار شایعات و گمانه زنی هایی پیرامون برنامه های آتی این مجموعه برای بهبود وضعیت سودآوری مورد توجه سهامداران قرار گرفته است.

به طوریکه طی چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر برنامه های سهامدار عمده "هرمز" یعنی فولاد مبارکه اصفهان جهت واگذاری بلوک بخشی از سهام "هرمز" به گوش می رسد که با پیگیری های خبرنگار بورس نیوز از یک منبع آگاه در شرکت فولاد مبارکه مشخص شد که این برنامه در دستور کار "فولاد" قرار دارد.

همچنین طی روز جاری شنیده ها حاکی از انعقاد قرارداد همکاری شرکت فولاد هرمزگان با یک شرکت انگلیسی است و این موضوعات در حالی پیرامون این مجموعه تولید کننده اسلب و آهن اسفنجی مطرح شده که نماد معاملاتی "هرمز" طی معاملات روز جاری پس از معامله حدود چهار میلیون سهم با تشکیل صف تقاضای بیش از 11 میلیون سهمی برای خرید آن مواجه شده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
هرمز که دیگه بهتون نمیرسه ولی فردا فولاد را دریابید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
پس چرا فولاد منفی شد؟