بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
در پیگیری های بورس نیوز

تغییر مدیرعامل سایپا تکذیب شد

از صبح روز جاری برخی شایعات از تغییر در تیم مدیریتی گروه خودروسازی سایپا و انتساب محمدرضا سروش به جای مهدی جمالی حکایت داشت که موجب شد نگرانی این تغییرات موج منفی را در بازار سرمایه به راه اندازد.
کد خبر : ۱۶۱۳۰۱
نویسنده :
کیوان فر

تغییر مدیر عامل شرکت گروه خودرو سازی سایپا در حالی از صبح روز جاری در برخی گروه ها دست به دست می چرخد که پیگیری های خبرنگار ما از روابط عمومی "خساپا" حکایت از کذب بودن این خبر دارد.

به گزارش بورس نیوز، از صبح روز جاری برخی شایعات از تغییر در تیم مدیریتی گروه خودروسازی سایپا و انتساب محمدرضا سروش به جای مهدی جمالی حکایت داشت که موجب شد نگرانی این تغییرات موج منفی را در بازار سرمایه به راه اندازد.

در همین ارتباط یکی از مدیران حوزه روابط عمومی و ارتباط با رسانه های "خساپا" ضمن تکذیب این شایعات از پیگیری های حقوقی برای برخورد قانونی با منتشر کنندگان این شایعات خبر داد.

این گزارش می افزاید، انتشار این شایعه از ابتدای صبح روز جاری نگرانی هایی را در خصوص این تغییرات در روند معاملات بورس و نیز ادامه برنامه های آتی سایپا ایجاد کرده بود که به نظر می رسد تکذیب آن این نگرانی ها نیز پایان یابد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
اینا کار دلواپسان و کاسبان تحریم هست که نمیتونن رشد اقتصاد و صنعتو ببینن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
البته باید به کلاهبرداری که تو سایپا صورت گرفته با توجه به وضعیت بسیار و خیم این شرکت و افزایش دویست درصدی قیمت سهم با سود کاغذی پاسخ قانع کننده ای داده بشه.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
خوب میشی.بقیه بازار نگاه نکردی؟؟؟فقط سایپا اومده بالا؟ بسیار وخیم؟؟؟؟ اگه سایپا وخیمه پس معدنیا و سیمانیا و پالایشیا اوضاعشون چطوره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
از بورس نیوز عزیز بابت پیگیری سریع و کمک به حفظ حقوق سهامداران خرد سپاسگزاریم.پس از برجام اقتصاد و صنعت بخصوص صنعت خودرو که هم اشتغالزاست و هم درامدزا رشد زیادی خواهد کرد.به منتقدین هم میگم که یه زمانی جنرال موتورز هم در حال ورشکستگی بود ولی با حمایت توانست به سوددهی برسه و الان توان اینو داره که به دولت وام هم بده. پس بیخود ایراد نگیرید . تحریمها لغو شده و حالا باید ازش استفاده کرد و مملکتو ساخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
اون کسایی که این شایعه رو پخش کردن باید گیر بیارن تمام بازار امروز منفی شد سر این موضوع
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
تا به حال شرکتی تو ایران مثل آقای جمالی مدیریت عالی ندیده که یک مجموعه رو بتونه متحول کنه کمال تشکر را از ایشان داریم از طرف سهامداران گروه سایپا
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
آقای جمالی عوض نشده رئیس هیات مدیره تغییر کرده.
علت منفی شدن بازار هم همین موضوع بود
حمید
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
ناشناس10.30 چرا اینقدر ناراحتی . شما فقط یه طرف قضیه رو میبینی رشد سهام سایپا ودیگر سهامها به خاطر افت شدید سالهای گذشته به لطف تحریمها بوده حالا هم به واسطه امید وسیاستهایی که مجموعه سایپا گرفته و میخواهد داراییهایی راکدشو بفروشه و پولشو در جهت رشد شرکت بکار بگیره رشد کرده. نگران نباش بعضی از سهامداران قدیمی هنوز از زیان خارج نشدهاند. چرا یه عده همش به دنبال عیبجویی و بهانه گیری هستند واز خوشحالی و امید مردم ناراحت میشوند/؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
قیمت سهام هیچگکاه به خاطر یک نفر بالا پایین نمیشوند

انتظار از سود اوری و پولشویی احتمالی برای بدست اوردن پول انتخابات قیمتها را بیشتر جا بهجا میکند