بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مدیر سهام و امور مجامع شرکت عنوان کرد:

تکذیب حضور "مرقام" در تولید صندوق های فروشگاهی

تمام شایعاتی که در رابطه با مشارکت ایران ارقام در صندوق های فروشگاهی شرکت کنتورسازی ایران و اتاق اصناف وجود دارد را تکذیب می کنم و تأکید می کنم شرکت ایران ارقام هیچگونه فعالیت در این زمینه انجام نداده و به محض دریافت هرنوع پروژه ای با توجه به تأثیری که بر درآمد هر سهم شرکت دارد، شفاف سازی لازم جهت اطلاع سهامداران ارائه خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۱۵۵۵
نویسنده :
یارمحمدی

در پی شایعات متفاوتی که در خصوص صندوق های فروشگاهی شرکت کنتورسازی ایران وجود دارد، این بار نوبت به شرکت ایران ارقام رسیده که طبق این شنیده ها گویا این مجموعه نیز در ساخت این صندوق های فروشگاهی و طرح باران دست دارد.

مدیر امور مجامع و سهام شرکت ایران ارقام در رابطه با این اخبار و شایعات در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: تمام شایعاتی که در رابطه با مشارکت ایران ارقام در صندوق های فروشگاهی شرکت کنتورسازی ایران و اتاق اصناف وجود دارد را تکذیب می کنم و تأکید می کنم شرکت ایران ارقام هیچگونه فعالیت در این زمینه انجام نداده و به محض دریافت هرنوع پروژه ای با توجه به تأثیری که بر درآمد هر سهم شرکت دارد، شفاف سازی لازم جهت اطلاع سهامداران ارائه خواهد شد.

احسان بیات در ادامه گفت: شرکت ایران ارقام که در آذر ماه سال جاری 25 درصد افزایش سرمایه را از محل مطالبات و آورده نقدی در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسانده، فعلاً برنامه قطعی برای افزایش سرمایه ندارد، اما برنامه های این چنینی در دستور کار همه شرکت ها خصوصاً شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس با توجه به الزامات این نهاد برای رعایت حدود سرمایه لازم برای بقا در تابلوی معاملات، قرار دارد اما "مرقام" فعلاً در این زمینه تصمیم قطعی نگرفته است.

با توجه به پیشرفت های روز افزون این صنعت این روزها بحث از افزایش استفاده از دستگاه های دو طرفه دریافت و پرداخت پول یا به عبارتی CRM در بین اهالی بازار وجود دارد که این مقام مسئول در رابطه با این موضوع اظهار داشت: CRM یکی از محصولات مهم این مجموعه می باشد و در حال حاضر در برنامه های شرکت قرار گرفته و در حال پیاده سازی و تست این دستگاه است تا با ایجاد بازار بهتر و فرهنگ سازی این محصول در حجم بالایی روانه بازار کندچرا که نیاز به زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مربوط دارد.

بیات در خاتمه افزود: ایران ارقام در آخرین پیش بینی درآمد هر سهم خود که روی سامانه کدال قرار داده، با تعدیل مثبت بیش از 16 درصدی همراه بوده و برای سال مالی آتی نیز انتظار رشد سودآوری و بهبود عملکرد می رود و احتمال پوشش بوجه برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 95 برای این مجموعه وجود دارد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
ایکاش در خصوص 1000 خودپرداز بانک سپه هم نظری می دادی
عال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
ممنون از شفاف سازي شما جناب بيات گرامي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
شرکت کنتورسازی ایران ماروبدبخت کرده هیچ کسم نیست به دادمون برسه ۶ماه که الان حقوق نداده همه جاهم رفتیم ولی فایده ای نداشته