بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"مداران " بر مدار رشد

در هفته های پیش رو انتشار گزارشات 12 ماهه به نظر می رسد که مهم ترین چالش پیش روی بازار بوده و انتظار داریم روند فعلی تا پایان فصل مجامع ادامه یافته و در این بین آنچه موجب سودسازی خواهد شد، حضور در نمادهایی که در انتهای حرکات اصلاحی خود قرار دارند.
کد خبر : ۱۶۲۲۳۷
نویسنده :
ارشن
در شروع سال جدید، بورس تهران معاملات خود را با فشار عرضه در گروه های لیدر بازار آغاز کرد تا بار دیگر تردید را بر فضای معاملات حاکم کند.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، در هفته های پیش رو انتشار گزارشات 12 ماهه به نظر می رسد که مهم ترین چالش پیش روی بازار بوده و انتظار داریم روند فعلی تا پایان فصل مجامع ادامه یافته و در این بین آنچه موجب سودسازی خواهد شد، حضور در نمادهایی که در انتهای حرکات اصلاحی خود قرار دارند. لذا برای امروز از این بین به سراغ نماد "مداران" رفته ایم تا نگاهی تکنیکی به آخرین وضعیت نمودار داشته باشیم. اما قبل از بررسی نمودار، اجازه بدهید نگاهی به آخرین اطلاعات منتشر شده برای این نماد داشته باشیم:

-------------------

و اما بررسی نموداری روند حرکت قیمت. در نمودار قیمت سهام شرکت داده پردازی ایران با نماد معاملاتی "مداران" در چارچوب زمانی روزانه به نظر می رسد قیمت در انتهای موج 4 اصلاحی خود قرار گرفته است و در این محدوده در حال تشکیل یک الگوی دیاگونال است. هر چند به لحاظ زمانی اندکی تا رسیدن به محدوده حساس زمانی (کمتر از 3 روز) فاصله داریم اما الگوهای قیمتی در تایم فریم های مختلف در نقش حمایتی قیمت ظاهر شده و اجازه اصلاح بیشتر به قیمت را نمی دهند. در همین رابطه در چارچوب زمانی هفتگی کی جن سن به صورت افقی قرار گرفته و در چارچوب روزانه نیز، حمایت ابر کومو را در زیر قیمت داریم که برای جلوگیری از تعدد نمودارهای نمایش داده شده، از ارسال تصویر آن خودداری شده است.

-------------------

-------------------
-------------------

این محدوده حمایتی در نمودار PnF نیز به زیبایی قابل رؤیت است. اگر چه معامله گران ریسک پذیر می توانند در این محدوده وارد معامله خرید بشوند اما حرکت اصلی در قیمت زمانی آغاز خواهد شد که قیمت سقف مینوری قبلی در 246 تومان را شکسته و از آن عبور نماید. در این صورت حد ضرر معاملات خرید در زیر محدوده تراکمی و در سطح 205 تومان قرار خواهد داشت و حد سود را می توان در محدوده 300 تومان قرار داد.

-------------------
-------------------
-------------------

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رمضانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
دوباره دارین ملت میکشید نمادی که هیچی توش نیست . مثل سال های قبل