خريد سهام ايران خودرو توسط فيات كذب است
براساس اين گزارش، همانگونه كه مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو پيشتر اعلام كرده، تماس ها و مذاكرات جدي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئيات و اخبار مربوط به آن از سوي مديرعامل و رسانه هاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو اطلاع رساني خواهد شد.
گفتني است طي روزهاي اخير مطالبي پيرامون نحوه و سطح همكاري هاي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پيداست كه اظهارنظر پيرامون چنين موضوعاتي، نيازمند آگاهي و اشراف بر جزئيات مذاكرات است و كساني كه در متن اين گفتگوها و تماس ها قرار ندارند، نمي توانند اطلاعات صحيحي در اختيار رسانه ها و افكار عمومي قرار دهند.
مديريت ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اينكه اين گونه اظهارنظرهاي غيرمسئولانه، علاوه بر غيرمرتبط و غيرمستند بودن، در روند مذاكرات و توافق هاي موردنظر اختلال ايجاد مي كنند، از رسانه ها درخواست كرد با توجه به حساسيت مذاكرات و توافق هاي بين المللي، اخبار و اطلاعات مربوط به اين همكاري ها را فقط از سوي مديرعامل و رسانه هاي رسمي ايران خودرو دريافت و منتشر كنند.
جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir
اون موقع که ایران خودرو 180 بود سرمایه گذاری سمند با عرضه هاش نفس سهم رو می برید... یعنی شروع صعود
وقتی هم رو 400 میخره یعنی چی؟!!!
یعنی آخره بازیه
خیلی باحال با مردم بازی میکنند.
بخرید که مفته
خودرو،خساپا و وساپا
چرا الکی جو میدید؟
مگه رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا نگفت؟
بر اساس خبرها و شایعاتی که از قراردادهای خودروسازان منتشر می شود در سالهای ابتدایی قرارداد ،داخلی سازی حداقل 40 درصد قطعات در داخل مدنظر است حال کدام قطعه سازان از قراردادها سود بیشتری می برند ؟
با بررسی تولید گذشته پژوه و رنو در ایران ،داشبورد ، سپر و صندلی و گیربکس و اکسل عموما اولین قطعاتی هستند که ساخت در داخل می شوند مانند ال 90 ،داشبورد و سپر آن در مهرکام و ... تولید می شود
در قرارداد خودروسازان داخلی با شرکتهای رنو ، پژوه ، فیات ، سوزوکی ، نیسان ، کیا و .... در ابتدا داشبورد و سپر و صندلی و.. با توجه به امکانات شرکتهای مهرکام ( ایران خودرو ) ، سایپا آذین و پلاسکو کار (سایپا) در داخل تولید می شود تا 40 درصد تولید داخل انجام شود و سپس گیربکس و اکسل ، کمک فنر و .... ساخت داخل می شوند و شرکتهایی مانند محورسازان(اکسل ) ، نیروی محرکه(گیربکس ) نقش اصلی را در تولید این قطعات دارند
در حال حاضر نیز حدود 70 درصد قطعاتی مانند داشبورد و سپر و رودریی وتهویه و صندلی ایران خودرو در مهرکام پارس ، گیربگس و اکسل ایران خودرو در نیرو محرکه و محورسازان ایران خودرو ، صندلی خودروهای سایپا در سایپا آذین ، داشبورد و سپرهای سایپا در پلاسکو کار ، اکسل باری ایران خودرو دیزل در محور خودرو تولید می شود
میتوان انتظار داشت قطعه سازان ذکر شده از قراردادها یا همکاری مشترک با قطعه سازان جهانی از طریق فروش سهام یا تولید مشترک بیشترین سود نصیبشان شود
از بورس نیوز بعید است که بدون توجه به متن خبر، صرفا یک خبر را از سایت های مبتدی کپی و منتشر کند.
لطفا متن صحبت های مدیرعامل خودرو که بعداز ظهر منتشر شده را پیاده کنید و منتشر کنید.
در این فایل، یکه زارع خبر قراردادهای ایران خودرو با پژو، بنز، فیات، رنو و سوزوکی را اعلام می کند.
این خبر ساختگی بود برید متنش رو بخونید کجا زده کذب است ؟