بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر : ۱۶۲۵۱۹
به نقل ازخبرگزاری جهان نیوز،محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مقابل حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب پیروزی قطعی لیست ما در تهران شد، وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برآورد ما بین 20 الی 25 نفر بود به صورتی که در بهترین شرایط 25 نماینده و در شرایط معمولی 20 نماینده در تهران داشته باشیم.

عارف در خصوص رقبای رئیس جمهور کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار داشت: فضای خوبی در کشور فراهم شده و دولت روحانی دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: دولت در بحث مذاکرات هسته‌ای، رفع تحریم‌های ظالمانه دستاوردهای مطلوبی در احقاق حق‌مان بدست آورده است.

عارف با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از جناح رقیب کاندیداهایی حضور خواهند داشت، تاکید کرد: احتمال رقابت جدی در این انتخابات وجود دارد و البته رقابت جدی به نفع کشور است و نباید انتخابات یک قطبی شود.

منتخب مردم شهر تهران با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم در فضای صمیمی با رقابت جدی فعالیت کنیم که نفع کشور را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: با برقراری چنین شرایطی امنیت، انگیزه و نشاط در کشور افزایش می‌یابد و انتظار ما این که از جناح اصولگرا 3 کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وارد شوند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
3کاندیدای برجسته وخوب؟ مگه میشه مگه داریم
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
محمود جون بیا ک منتظرتیم
منتری نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
ریس جمهور دور بعد 96تا1400روحانی است افراد دیگر با اختلاف فاحش پاینتر از ایشان هستند صدا و سیما سعی می نماید شخصیت منفی از روحانی به تصویر بکشد اما این عمل باعث تحریک افکار عمومی و گرایش به روحانی خواهد شد
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
پدرمونو در آوردی حسن کلید
هوادار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
روحانی ریس جمهور منتخب ما. تنها کسی که می تونست خراب کاری های دوره احمدی نژاد را سامان دهد . یادمان نرفته در دوره احمدی نژاد کمبود شکر، مواد شوینده امده بود ، مسکن و خودرو روزانه گران میشد ، اگه اقای احمدی نژاد 4 سال دیگه ریس جمهور بودن الان برای خرید پراید باید 50 میلیون پول می دادیم
هوادار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
ریس جمهور محبوب حسن روحانی
ناشناس
GERMANY
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
درزمان حسن کلید ساز پولی نیست تاموادشوینده واس کن بخریم
سیاوش
RUSSIAN FEDERATION
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
خیلی جالبه آقای روحانی از یک طرف مناظره تلوزیونی را رد کردند از طرف دیگر به این کار خودشون اعتراض کردند
محمدحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
این آقایون یا خیلی خوش خیالن یا خودشون رو زدن به خوش خیالی ویا اینکه دارن فیلم بازی می کنند که آبروی از دست رفته خود رو که با برجام از دست دادند رو به دست بیارند به هر حال با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه خودتون هم می دونید که این دوره خیلی خراب کردید چو خط تون دیگه پر شده فکر رفتن باشید تا راه رو بهتون نبستند
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
اونهایی که معتقدند حسن روحانی خوب کار نکرده و مشکلات را حل ننموده است بفرمایند اگر از جناح اصولگرا فردی به ریاست جمهوری رسیده بود قرار بود چه کند؟ وقتی حسن روحانی دولت را تحویل گرفت خزانه کشور خالی بود دولت چند ده هزار میلیارد تومان بدهکار بود و هزاران هزار طرحهای نیمه اجرا شده رها شده بودند. نقدینگی چندین برابر شده بود نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد بود. روابط خارجی در بدترین سطح پس از انقلاب بود و فساد و اختلاس و میلیاردها دلار ناپدید شده روی دست دولت مانده بود. والله حسن روحانی مردانگی کرد که این ویرانه را تحویل گرفت. تا الان هم در همه زمینه‌ها تلاش سده اما با در اختیار داشتن بهترین تیم اقتصادی نتایج درخشان بوده ایت. گرچه تأثیر واضح آن در زندگی روزمره مردم خیلی آشکار نیست اما دلیل آن کم کاری دولت نبوده است بلکه عظمت خرابیهای برجا مانده علت اصلی بوده است.
موافق با کاربر فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
واقعا از طرفداران آقای روحانی میشه فهمید که افراد چه سطحی از فرهنگ اجتماع ایشونو حمایت میکنن.
دوستانی که با نیشخند از آقای روحانی حرف میزنند خوبه یکم اطلاعات و مطالعاتشون رو در زمینه اقتصادی و سیاسی بالا ببرند.
وضعیت اسف بار کشور بعد ۸ سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هیچ جوری جمع کردنی نبود. تا همینجاشم دستمریزاد و خسته نباشید داره به آقای روحانی.
و اینکه حتما اینو میدونید که وقتی کالایی (تاکیدم بیشتر روی کالاهای خوراکی و صنعتی و مصرفی خانواره ) قیمتش بالا میره امیدی به پایین اومدن قیمتش نیست فقط هنر آن است که سعی کنیم بالاتر از اون نره. که درباره ی اجناس خوراکی و لوازم مصرفی روزانه ی خانوار تقریبا این قضیه تو ۴ سال گذشته حکم فرما بوده‌
این درحالیه که اگر انشالله یادتون باشه تو ۸ سال آقای احمدی نژاد ما عادت کرده بودیم که علاوه بر دیدن تاریخ تولید و انقضای محصولات هر بار قیمت جدید حک شده رو مواد غذایی رو هم چک کنیم.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
فاتحه هر چه اصولگرا یا اصلاح طلبی که فقط به فکر منفعت طلبی هستند ببرد لطفا در اظهار نظر هاتون بروید یک دوری توی جامعه و مردم بزنید ببینید که مردم به چه فلاکتی افتادند کسانی که در رفاه هستند ؛ ویلای شمال وجنوب شون براه وبجا ست معلومه که از روحانی دولت میلیاردرها ی بی درد پشتیبانی می کنند یک مقدار به خودتون زحمت بدهید اینقدر حرفهای دولت ودروغهاشو بلغور نکنید تعصب رو بگذارید کنار در شان شما ایرانی نیست که از بیرون مرز براتون تصمیم بگیرند وشما همون حرفها را حجت قرار بدهید
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
ملت ما خاطره خوبی از اصلاحات و اصلاح طلبی ندارند چون این قشر ازهم منافقین ،اعتدال،سلطنت طلبان، ولیبرالها و... در دل خود دارد هر دوره ای که این آقایون راس کار اومدن کشور رو به فلاکت انداختند و گذاشتند گردن اقشار دیگر اینان هنوز که به تمام وکمال به قدرت دست نیافته اند در مجلس طرح می هند که سوال کنندگان 6ماه تا دو سال زندان داسته باشند واز اون طرف همه نظرسنجی های مخالف دولت رو فیلتر کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
براي خراب كردن يك ساختمان، چند كارگر ساده و يك هفته زمان كافيه ولي براي ساختن نياز به تيم متخصص و زمان هست. همان ساختمان حداقل دو سال زمان براي ساخته شدن مي خواد، پس يادمان باشه درست كردن خرابي هاي بعد از هشت سال رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد، كار راحتي نبوده و زمان گير هست.
قطعا دكتر روحاني با سكوت و آرامش و سياست درست دولت موفقي داشته است
ممرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
ناموسا کی میخواین آدم بشین.به قول آقای خاتمی اناخاب روحانی به نفع همه ماست
علی
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
با دو دوتا چهارتا هم میشه فهمید کاندید اصولگرا سطح ضعیف رو نشونه گرفته اونم با وعده پول حالا پول هم بدند واقعا خیلی باید ساده باشیم که فکر کنید با این چیزها مشکل حل میشه ... یکمی سری بندازید توی سایتها در مورد کشورهای موفق دنیا مطالعه کنید اومدن برای بحرانشون پول دادند به مردم ؟؟؟
این پول خودش تورم درست میکنه پول بی ارزش میشه دلار میکشه خودشو بالا .
یکمی با مطالعه اصلا سمت نه اصول باشید نه اصلاح ببینید کدام طرف عقلانی تر صحبت میکنه اما نه با دروغ ...
یا حق