بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
قرارداد خط لوله گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان با وزارت نفت و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال پیگیری بوده و ارزش این قرارداد یک میلیارد و 850 میلیون دلار است که به نظر می رسد تأمین مالی آن نیز از خارج کشور انجام شود.
کد خبر : ۱۶۲۸۱۹
نویسنده :
یارمحمدی
شرکت مدارک و مستندات لازم برای انتقال نماد "کیسون" به بازار فرابورس را به سازمان بورس ارائه کرده و در حال حاضر منتظر نظر سازمان هستیم تا پس از طی فرآیند پذیرش و بررسی های لازم این انتقال صورت بگیرد.

مسئول امور سهام شرکت کیسون بعد از بیان این مطلب، در رابطه با قراردادهای داخلی و خارجی این مجموعه در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: قرارداد خط لوله گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان با وزارت نفت و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال پیگیری بوده و ارزش این قرارداد یک میلیارد و 850 میلیون دلار است که به نظر می رسد تأمین مالی آن نیز از خارج کشور انجام شود.

کریم زاهدی منش در ادامه افزود: قرارداد گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان یک پروژه پیشرفته است به طوریکه در طول اجرای پروژه فرصت های شغلی زیادی برای جوانان آن استان ایجاد خواهد کرد و همچنین گاز رسانی به منطقه را سهولت می بخشد و تحولی برای استان محسوب می شود.

مشاور مالی رئیس هیأت مدیره "کیسون" در رابطه با دیگر قراردادهای این مجموعه اظهار داشت: با سفر چند روز گذشته نخست وزیر ایتالیا به ایران، دو کشور به تفاهم هایی در زمینه پیمانکاری رسیده اند که دولت ایران پیمانکار داخلی اجرای این طرح را مشخص می کند و "کیسون" با توجه به تفاهم نامه های امضا شده، شانس حضور در این پروژه ها و عقد قرارداد با ایتالیایی ها را خواهد داشت. افزون بر این، با فرانسوی ها نیز در زمینه پروژه هایی برای توسعه فرودگاه های کشور تفاهم نامه اولیه به امضا رسیده است. از طرفی در حال حاضر پروژه های جدیدی را در الجزایر در حال پیگیری هستیم که مذاکرات اولیه آن نیز صورت گرفته و طرح های اولیه مورد نظر هم به آنها ارائه شده تا بعد از بررسی و تأیید نهایی همکاری ها آغاز شود.

وی در خصوص مطالبات کیسون از دولت گفت: ما از دولت مبالغی را بابت پروژه های در دست اجرا مطالبه داریم که در اسفند ماه سال گذشته بخش کمی از این مطالبات را دریافت کردیم، ولی تمام تلاش خود را برای وصول هر چه سریعتر مطالبات انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه "کیسون" در لیست 250 شرکت پیمانکار بین المللی رتبه 99 ام را دارد، گفت: حدود 25 میلیارد دلار امکان صدور خدمات فنی و مهندسی برای کشور داریم تا در صورت حمایت دولت، 50 تا 60 درصد از فعالیت های خود را در خارج از کشور مستقر کنیم تا این رتبه را به درجات بهتری ارتقا دهیم. "کیسون" با توجه به تجربه 17 ساله خود در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی به قواعد بازی های بین المللی مسلط می باشد، بنابر این "کیسون" می تواند با اجرای برجام و لغو تحریم های بین المللی رونق جدیدی را برای این صنعت به ارمغان بیاورد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اکبر
RUSSIAN FEDERATION
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
با سلام
لطفا" مطالب موثق باشه بروید داخل این شرکت بعد مطلب بنویسید .
این شرکت یک سال هست حقوق پرسنل خودش رو نداده بله یک سال برید بپرسید بعد این قرارداد هم حدود 200 میلیون دلار زیان داره بر اساس محاسبات خودشون . لطفا" مطالب گمراه کننده ننویسید مردم رو بدبخت کنید برن سهمش رو بخرن بعد بریزه پایین قیمتش.
این شرکت ورشکسته هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به معامله گران توصیه اکید می شود تا قبل از اینکه گزارش سال مالی 94 کیسون به کدال ارسال بشود از هرگونه خرید در این سهم اجتناب کنند . صورت های مالی کیسون زیان در سال 94 خواهد داشت
تاتنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
آقای علی اکبرناشناس مردم روسرکارنگذاریدتا بتوانید باریزش قیمت سهام آنوقت جمع آوری کنید.
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
آقاى على اكبر صحيح مى فرمايد. من از طريق يكى از دوستانم عدم پرداخت حقوق را جويا شدم و موضوع متأسفانه صحت دارد. ضمنا، شركت از پرداخت سود سهام دو سال گذشته و حتى مبالغ تسويه حساب پرسنل نيز عاجز است تا آنها بتوانند براى مدتى با خيال آسوده دنبال كار جديد بگردند. به هر حال لطفا تحقيق بفرماييد. ضررى ندارد. در مورد مصاحبه ى فوق نيز يك سوال مطرح است: اگر وضع شركت واقعا خوب بود آيا نياز بود كه اينقدر به همكارى با فرانسوى ها و ايتاليايى ها و الجزائرى ها و رتبه بندى بين المللى شركت (كه منحصرا مربوط به پروژه انبوه سازى ونزوئلا است كه تحويل قطعى شده) اشاره شود؟
تيمور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
تأمين مالى در برابر تضمين مالى مفهوم پيدا مى كند. تضمين مالى مورد قبول طرف خارجى براى تأمين مالى پروژه سيستان كدام است و بازگشت سرمايه از كدام محل خواهد بود؟ در چنين ابعاد وسيعى تضمين مي بايستى توسط وزارتخانه متبوع يا بانك مركزي ارائه شود. تضمين بانك مركزي هم نيازمند مصوبه مجلس است...همانطور كه يكى از دوستان اشاره نمودند بهتر است مطالب موثق و قابل اتكا باشد. يا على.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
یعنی میگین این شرکت با 46 ریال سود 9 ماهه از ایران خودرو فکستنی تره؟
آکنتور هم سالها سود نداده و حقوق پرسنل نداده ولی با یه عکس صف خرید میشه !!!! کیسون تا یکسال آینده ده هزار تومن رو رد میکنه....