بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر : ۱۶۲۸۷۲
وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتای ایرانی خود گفت: در حال حاضر روی جوانب مختلف دسترسی ایران به گردش مالی دلار و دارایی های بلوکه شده کار می کنیم.

به گزارش مهر به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا، جان کری بعد از جلسه اش با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران گفت: به نتایج خوبی در اجرای توافق هسته ای رسیدیم.

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دسترسی ایران به گردش دلار پرسیده بود، افزود: هر دو کشور برای اجرای برجام و کاهش تحریم ها تاکید دارد.

جان کری به خبرنگاران گفت: در حال حاضر روی جوانب مختلف دسترسی ایران به گردش مالی دلار و دارایی های بلوکه شده کار می کنیم.

وی تاکید کرد: قرار است در جلسه آینده خود با جواد ظریف روز جمعه مباحث بیشتری درباره این موضوع مطرح کنیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
یارو چقدر پررو تشریف دارن! بعد از این که ما تمام تعهداتمون رو انجام دادیم تازه میگه به نتایج خوبی در اجرای توافق هسته ای رسیدیم!!! خدایا ما دیگه کی هستیم همه چی رو دادیم رفت حالا یارو برای اینه که پول خودمون رو که متعهد بوده برگردونه و با هزار تا حیله و نیرنگ بر نگردونده داره با ما مذاکره می کنه!! به خدا سر بچه رو هم نمی شه اینطور راحت کلاه گذاشت. آخه جان جون، نمی دونم کِری یا کَری اما حداقل آدم باش و به حرفایی که زدی عمل کن!! برای ایرانی جماعت هم نخون کُری که خیلی بد می بینی.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
چرا جملاتتون انقد تکراریه؟؟؟؟؟