بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

گزارش تحلیلی خبری روزانه آتی سکه طلا

در نمودار اونس تایم فریم یکساعته در حال حاضر مهمترین حمایت تراز 1234.5 دلار می باشد که با شکست آن سیگنال فروش صادر خواهد شد. از طرفی مهمترین مقاومت تراز 1249.8 دلار می باشد که با شکست آن سیگنال خرید صادر خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۳۱۸۳
1) شاخص قدرت سنجی:

گزارش تحلیلی خبری روزانه

جدول1- 1 : قدرت تمایلات بازار از A تا D سنجیده می‌شود به گونه‌ای که A قوی‌ترین و D ضعیف‌ترین قدرت را در جهت مورد نظر دارد.

2) آمار معاملات:


جدول 2- 1 : کلیه قیمت‌ها به تومان می‌باشد.

گزارش تحلیلی خبری روزانه

جدول 2-2 : کلیه قیمت‌ها به تومان می‌باشد و تغییرات در مقایسه با روز معاملاتی قبل ثبت شده است.

گزارش تحلیلی خبری روزانه

جدول 2-3

3) سطوح حمایت و مقاومت روزانه:

گزارش تحلیلی خبری روزانه

جدول 3- 1: کلیه قیمت‌ها به تومان می‌باشد.

4) تحلیل اونس :

در نمودار اونس تایم فریم یکساعته در حال حاضر مهمترین حمایت تراز 1234.5 دلار می باشد که با شکست آن سیگنال فروش صادر خواهد شد. محدوده مناسب برای ورود به معامله فروش 1240 - 1237.6 دلار و حد ضرر در این حالت تراز 1242.5 دلار می باشد.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، از طرفی مهمترین مقاومت تراز 1249.8 دلار می باشد که با شکست آن سیگنال خرید صادر خواهد شد. لازم به ذکر است این تراز تا زمانیکه سطح 1227.2 دلار شکسته نشده باشد، معتبر خواهد بود.

گزارش تحلیلی خبری روزانه

5) تحلیل آتی:

در نمودار سکه سررسید دی 95 تا زمانیکه تراز 1088500 تومان شکسته نشود، شکسته شدن کف روزهای قبل در تراز 1076000 تومان سیگنال فروش خواهد بود، که در صورت صدور سیگنال فروش، پولبک به همین تراز می تواند برای ورود به معامله فروش مورد توجه قرار گیرد.

از طرف دیگر با شکسته شدن تراز 1091500 تومان سیگنال خرید صادر خواهد شد. در این حالت مهمترین حمایت در تراز 1087500 تومان می‌باشد که در صورت صدور سیگنال خرید، می تواند برای ورود به معامله مورد توجه قرار گیرد.

گزارش تحلیلی خبری روزانه

6) فاصله معاملات :

فاصله معاملات قرارداد آتی سکه سررسید دی 95 در روز معاملاتی دوشنبه 6 اردیبهشت 95 با سکه نقدی به ازای هر روز، به شرح زیر می‌باشد:

گزارش تحلیلی خبری روزانه

جدول 6- 1: کلیه قیمت‌ها به تومان می‌باشد.

7) تحلیل دلار :

دلار که در دو روز گذشته توانست خط روند معتبر خود را با بیش از 5 تماس بشکند، روز گذشته به آرامی خود را بالای این خط روند تثبت کرد و با پولبک به این خط بار دیگر این محدوده را تست کرد. اگر به آرایش قیمت دقت کنید با اتصال دو کف آخر میتوان یک محدوده حمایتی را برای قیمت به دست آورد که قیمت اکنون همزمان در این محدوده و پشت خط روند نزولی خود قرار گرفته است . تلاقی این دو خط باهم می تواند حمایت مستحکمی را برای قیمت ایجاد کند. بهتر است تحرکات قیمت را در این محدوده زیر نظر گرفت. چنانچه قیمت رالی صعودی پایداری را شروع کند میتوان موج C نزولی از موج 2 or B را خاتمه یافته دانست.

گزارش تحلیلی خبری روزانه

گزارش تحلیلی خبری روزانه

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگران: فاطمه توتونچی مجید حصاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر