بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر : ۱۶۳۳۲۶


مردم بروجرد بار دیگر حماسه آفرینی کردند
مردم بروجرد امروز 10 اردیبهشت ماه بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوقهای رای حماسه آفرینی کردند و نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند.

به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل ازبازتاب بروجردانتخابات پر شوری در 7 اسفند همزمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار شد و مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشتند و نشان دادند که در سرنوشت کشور سهیم هستند.

مردم مومن و انقلابی بروجرد همیشه و در همه صحنه های مختلف حضور داشته و همیشه با حضور خود اقتدار نظام را رقم زده اند.
انتخابات در دوم حساس است و این بار نیز مردم بروجرد در پای صندوق های رای حاضر شوند و نمایندگان شهر خود را انتخاب می کنند.
یکی از شهروندان بروجردی در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: همه کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند باید امروز برای انتخاب نمایندگان اصلح رای دهند چرا که حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است.
"حنانه قاسمی" دانشجوی بروجرد اظهار داشت: باید کسانی انتخاب شوند که به ارزشها پایبند و پیرو ولایت فقیه باشد.
وی اضافه کرد: باید به کسانی رای داده شود که برای مردم دلسوز باشند و نه فقط در این زمان تبلیغات و انتخابات بلکه همیشه از مشکلات شهر و منطقه خبر داشته باشند و برای رفع مشکلاتی که حوزه کاری آنهاست اقدام نمایند.
این دانشجوی بروجرد اظهار داشت: افرادی سزاوار انتخاب هستند که خدمت صادقانه را به مردم در اولویت کاری خود قرار دهند و نسبت به مشکلات و دغدغه های مردم بی تفاوت نباشد.
شهروند دیگری گفت: هر چه حضورمردم در انتخابات گسترده تر باشد یاس دشمنان بیشتر می شود و همه ما باید تلاش کینم که با حضور خود دشمنان را از رسیدن به اهدافشان مایوس کنیم.
"محمد فتحی" اظهار داشت: همه باید در این حماسه سیاسی حضور یابیم و با انتخاب افرادی شایسته نشان دهیم که در سرنوشت سایسی سهیم هستیم.
به گفته وی انتخابات دور دوم بسیار حساس است و باید تلاش کنیم که با دقت و تحقیق از بین نامزدها ، نمایندگان خود را انتخاب کنیم چرا که این نمایندگان چهار سال در این عرصه حضور دارند و می توانند نقش مهمی داشته باشند.
یک رای اولی هم از اشتیاق خودش برای حضور در انتخاب می گفت که برای اولین بار است که درمشارکت سیاسی شرکت می کند.
امیر حسین امیدی اضافه کرد: از منتخبین انتظار می رود که بعد از ورود به مجلس به وعده های داده شده عمل کنند .
به گفته وی مهمترین هدفم از حضور در انتخابات وحدت و همدلی بوده و اینکه گرفتن تصمیم مهم و سرنوشت ساز است و همیشه سعی می کنم در همه صحنه ها حضور داشته باشم تا فرصتی برای دشمنان فراهم نشود.
این رای اولی افزود: باید تلاش کرد تا روز به روز بر موفقیت و سربلندی ایران افزوده شود و منتخبین و نمایندگان دیگر برای ارائه برنامه های بهتر و مطلوب همه تلاش خود را به کار بگیرند.
"احمد گودرزیان" رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: انتخابات در همه شعب اخذ رای بروجرد در حال برگزاری است و ساعت انتخابات تا 18 می باشد که در صورت تمدید سریعا اعلام می گردد.
وی اضافه کرد: واجدین شرایط بهتر است هر چه سریعتر برای رای دادن به شعب مراجعه نمایند و رای خود را در صندوقها بیندازند.
به گفته وی از بین چهار نامزد انتخاباتی بروجرد دو نماینده با کسب آرای بیشتر به مجلس دهم خواهند رفت.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری :
ارسال نظر