بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت

"چکاپا" به اهالی بازار سرمایه معرفی می شود

جلسه معارفه شرکت گروه صنایع کاغذ پارس با همراهی سرمایه گذاران، تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه و نیز برخی از اصحاب رسانه امروز مورخ 95.02.14 از ساعت 15 الی 17 در محل هتل سیمرغ تهران برگزار می شود. همچنین حضور در آن برای کلیه اهالی بازار سرمایه آزاد است.
کد خبر : ۱۶۳۵۱۴
نویسنده :
جمشیدی
در آستانه عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت گروه صنایع کاغذ پارس به منظور معرفی این مجموعه به اهالی بازار سرمایه جلسه معارفه ای امروز برگزار می شود.

بر اساس گزارش بورس نیوز، این جلسه با حضور مقامات و مدیران ارشد شرکت برگزار می شود تا آخرین وضعیت سودآوری و عملیاتی "چکاپا" و برنامه های مدیران آن برای سال جاری تشریح شود. بر این اساس، جلسه معارفه شرکت گروه صنایع کاغذ پارس با همراهی سرمایه گذاران، تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه و نیز برخی از اصحاب رسانه امروز مورخ 95.02.14 از ساعت 15 الی 17 در محل هتل سیمرغ تهران برگزار می شود. همچنین حضور در آن برای کلیه اهالی بازار سرمایه آزاد است.

بر اساس این گزارش، شرکت گروه صنایع کاغذ پارس به عنوان تنها تولید کننده خمیر و کاغذ ویرجین با سرمایه بیش از یک هزار و 315 میلیارد ریالی که برای سال مالی منتهی به 30 آبان ماه 95 سود 238 ریالی را برآورد کرده، بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری موفق به تحقق سود 73 ریالی شده است.

بر اساس این گزارش، این مجموعه فعال در گروه محصولات کاغذی در نماد "چکاپا" در حالی آماده حضور در بازار فرابورس است که بموجب نزدیک شدن به زمان عرضه اولیه سهام "چکاپا"، سایر شرکت های هم گروه آن با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شدند. بطوریکه در دو نماد "چکاوه" و "چکان" شاهد تشکیل صف تقاضا برای خرید سهام هستیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
آخه من موندم چکاپا میخواد عرضه بشه چرا بقیه همگروهاش مثبت میشن؟!!!

عجب بورسی داریم ما...!!!
ناشناس
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
من حدس می زنم شاید دستوری بخوان p/e همگروه هاش رو بالا ببرن تا بتونن اون رو با قیمت بالا عرضه کنن

البته این فقط یه احتماله مطمئن نیستم
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تا بوده چنين بوده در بورس ما. مگه فولاد هرمزگان و فولاد ارفع و پتروشيمي فجر و مبين و... يادتون نيست كه موقع عرضه اوليه كل گروهشان مثبت ميشدن. اينم از همون قانون تبعيت ميكنه
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
تا بوده چنين بوده در بورس ما. مگه فولاد هرمزگان و فولاد ارفع و پتروشيمي فجر و مبين و... يادتون نيست كه موقع عرضه اوليه كل گروهشان مثبت ميشدن. اينم از همون قانون تبعيت ميكنه