بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر : ۱۶۳۵۳۰
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شایع‌ترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها را تشریح کرد و با اشاره به برنامه‌ریزی راهور برای توسعه کمی و کیفی دوربین‌های سطح تخلفات، از نصب دوربین‌های ثبت تخلف ورود کامیون به محل‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سیدتیمور حسینی درباره استفاده از دوربین‌های جدید ثبت تخلفات رانندگی در تهران، اظهارکرد: طبق مصوبه شورای شهر بنا بود که در سال 95 شهرداری دوربین‌های ثبت تخلفات را دو برابر کند که این موضوع در حال انجام است و تاکنون به تعداد دوربین‌های پایتخت افزوده شده است.

وی با بیان اینکه پلیس درصدد توسعه کمی و کیفی دوربین‌هاست، اظهار کرد: این یعنی علاوه بر اینکه دوربین‌های جدید برای ثبت تخلفات نصب خواهند شد به قابلیت‌های دوربین‌های فعلی نیز افزوده می‌شود.

شایع‌ترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره شایع‌ترین تخلفات رانندگی در تهران نیز گفت: ‌عمده‌ترین تخلفات مربوط به تخلفات ساکن است. توقف غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه در صدر تخلفات رانندگی در تهران قرار دارد و تخلفاتی همچون «ورود ممنوع» و «ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد» نیز از جمله دیگر تخلفاتی است که شایع است.

حسینی درباره تخلفات رانندگی کامیون‌ها نیز اظهارکرد: همچنان تا ساعت 22 برای تردد کامیون‌ها در شهر ممنوعیت وجود دارد که این محدودیت در روزهای تعطیل و در برخی از مناطق شمالی تهران تا ساعت 24 است.

وی با بیان اینکه سرعت کامیونها با دوربین‌ کنترل می‌شود، افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا دوربین‌های اختصاصی برای ثبت تخلف کامیون‌ها نصب کرده و در آینده نزدیک نیز دوربین‌های ثبت تخلف ورود کامیون‌ها به محدوده‌های ممنوعه را نیز نصب خواهیم کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه با استفاده از این دوربین‌ها ورود کامیون‌ها به معابرغیرمجاز ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال این طرح نیز اجرایی شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
البته زوج و فرد اصلا تخلف نیست بلکه حکم زوری و ناعادلانه ای است که به بخشی از مردم که درون طرح هستند و نمی تونن دو تا ماشین بخرن تحمیل شده و جرایمی هم که از مبت می گیرن حلال نیست.