بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر : ۱۶۳۵۳۹

همراه اول، به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، برنامه های ویژه ای دارد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه كشور، با برپايي ۳ غرفه در بيست و نهمین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران که امسال برای اولین بار در شهر آفتاب برگزار می شود، به بازديدكنندگان خدمات ويژه ارائه مي كند.

همراه اول که امسال حضور گسترده ای در نمایشگاه کتاب دارد، با ارائه خدماتي نظير فروش اقساطی سیم کارت های دائمی در ۳۶ قسط، فروش اقساطی سيم كارت دانشجو در ۶ قسط، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت (Usim) 4G، سرویس ستاره اول (*1#)، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، فروش مودم، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگويي و راهنمايي مشتركين حاضر در نمايشگاه؛ آخرين دستاوردها و سرويس هاي نوين خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي دهد.

بر اساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با نصب ۵ سایت (یک سایت ثابت، ۳ سایت سیار و یک سایت برای مبادی ورودی شهر آفتاب)، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعي در پوشش هرچه بهتر فضاي نمايشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه استفاده کنند. علاوه بر این، برای رفاه حال مشترکین همراه اول، ایستگاه متروی شهرآفتاب نیز به سایت 3G مجهز شده است.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در رو به «روی متروی شهر آفتاب»، «نبش سالن دانشگاهی» و «بین سالن عمومی و کودک» مراجعه کنند.

گفتنی است نمایشگاه کتاب، صبح امروز توسط رئیس جمهور ارجمند، جناب آقای دکتر روحانی افتتاح شد.

بيست و نهمین نمايشگاه بين المللی كتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ماه، به مدت ۱۰روز، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در شهرآفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی برگزار مي شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر