بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
قرارداد تأمین قطعات اولیه تولید L90 همچون پوسته ها و چرخ دنده میان شرکت های نیرو محرکه و رنو فرانسه نهایی شد و در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد به سر می برد.
کد خبر : ۱۶۳۵۶۶
نویسنده :
جمشیدی
مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه از نهایی شدن عقد قرارداد همکاری مشترک میان این مجموعه با شرکت رنو فرانسه خبر داد.

محمد حسن محمد زاده با اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: قرارداد تأمین قطعات اولیه تولید L90 همچون پوسته ها و چرخ دنده میان شرکت های نیرو محرکه و رنو فرانسه نهایی شد و در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد به سر می برد.

وی افزود: بر اساس قرارداد مذکور مقرر شد تا "خمحرکه" تا پایان سال جاری مرحله به مرحله قطعات پوسته و چرخ دنده جهت تولید 300 هزار دستگاه L90 را برای شرکت رنو فرانسه تولید کند.

مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه نهایی شدن قرارداد تولید سر سیلندر با شرکت ساپکو اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارداد از نیمه دوم سال جاری و در مرحله اول در تیراژ تولید 100 هزار دستگاه اجرایی می شود.

محمد زاده در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش نرخ فروش محصولات ایران خودرو برنامه ای جهت افزایش قیمت فروش محصولات خود در نظر دارید، اظهار داشت: این مجموعه درخواست اعمال افزایش پنج درصدی در قیمت فروش محصولات خود را به شرکت ساپکو ارائه نموده که در حال انجام مذاکراتی با شرکت مذکور جهت دریافت افزایش نرخ فروش محصولات هستیم که تاکنون نهایی نشده است. حال آنکه با توجه به پایین بودن حاشیه سود محصولات اعمال افزایش نرخ فروش امری لازم به نظر می رسد.

وی در خاتمه پیرامون فروش بلوک سهام "خمحرکه" از پرتفوی سرمایه گذاری "ورنا" گفت: همانطور که قبلاً نیز عنوان شد، انجام این برنامه قطعی است و در شرایط فعلی شرکت سرمایه گذاری رنا می بایست بدهی خود به "شستا" را پرداخت کند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
خدمات پس از فروش و گارانتی گیربکس به مدت 5 سال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
دنده اتوماتیک
معروف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
ادم عاقل چند بار باید از یک سوراخ گزیده شود