بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
در پی روند معاملاتی جدید

برج کف در "چکاوه" مشاهده شد !

با توجه به داده های کنونی، سهم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در مسیر صعودی قوی قرار دارد، اولین هدف روند صعودی محدوده 635 و در صورت عبور پر قدرت سهم از این محدوده هدف بعدی محدوده (760 تا 790 ) می باشد، که در صورت عبورپر قدرت سهم از این محدوده هدف بعدی محدوده 900 می باشد بدیهی است که در صورت دستیابی قیمت به هدف مذکور مجددا نیاز به تحلیل مجدد سهم خواهیم داشت.
کد خبر : ۱۶۳۸۰۶
نویسنده :
مهندس - ارسالی

در شکل زیر نمودار ماهانه سهم مورد بررسی قرار گرفته است، با استفاده از داده های کنونی الگوی برج کف در حال شکل گیری می باشد از طرفی در نمودار RSI نیز الگوی سر و شانه کف شکل گرفته است ، اسیلاتور OSMA نیز ماه قبل سیگنال خرید را صادر کرده است که انتظار ادامه یافتن حرکت صعودی در بلند مدت را تقویت می کند.

تحلیل تکنیکل شرکت کاغذ سازی کاوه 95.02.22

در شکل بعد نمودار هفتگی سهم مورد بررسی قرار گرفته است، تشکیل شمع بدنه بلند Long Real Body برتری خریداران را به تصویر می کشد و تشکیل الگوی سر و شانه کف با تایید حجم بالا شکل گرفته است، اولین هدف کوتاه مدت محدوده 635 می باشد، با استفاده از داده های کنونی، اسیلاتور RSI با ورود به منطقه خرید هیجانی سیگنال خرید را صادر کرده است و انتظار اهداف بالاتر تقویت می شود.

تحلیل تکنیکل شرکت کاغذ سازی کاوه 95.02.22

در شکل بعد نمودار روزانه سهم مورد بررسی قرار گرفته است، سهم در قالب موج سوم تعمیم یافته براحتی محدوده مقاومت MOB که در شکل با نوار آبی صورتی مشخص شده است را شکسته است، با استفاده از داده های کنونی سهم اهداف 635 و سپس 760 را دنبال می کند، اسیلاتور الیوت تعمیم یافتن موج سوم را تایید می کند، شاخص JTI نیز وجود پول هوشمند و قوی بودن روند را تایید و از سویی دیگر افزایش حجم معاملاتی در معاملات دو هفته گذشته نیز مهر تاییدی بر ادامه روند صعودی می باشد.

تحلیل تکنیکل شرکت کاغذ سازی کاوه 95.02.22

در نمودار بعدی نیز نمودار روزانه سهم مورد بررسی قرار گرفته است، عبور میانگین ها از یکدیگر به سمت بالا حکایت از تغییر در عقاید بازار در بلند مدت از نزولی به صعودی دارد، اسیلاتور MACD ، شاخص معدل اندازه حرکت ADX و اسیلاتور RSI این تغییر در عقاید بازار از نزولی به صعودی در بلند مدت را تأیید می کنند.

تحلیل تکنیکل شرکت کاغذ سازی کاوه 95.02.22

در نمودار زیر نمودار یک ساعته (کوتاه مدت ) سهم مورد بررسی قرار گرفته است، سهم در موج سوم قوی قرار دارد، شاخص JTI ورود پول هوشمند را تایید می کند، اهداف موج سوم در کوتاه مدت همانطور که در شکل مشخص است محدوده 680 و 900 می باشد.

تحلیل تکنیکل شرکت کاغذ سازی کاوه 95.02.22

محدوده های حمایت: سطح اول 530، سطح دوم 50 ، سطح سوم 450

محدوده های مقاومت: سطح اول 635، سطح دوم محدوده ( 760 تا 790 )، سطح سوم 900

نتیجه گیری: با توجه به داده های کنونی، سهم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در مسیر صعودی قوی قرار دارد، اولین هدف روند صعودی محدوده 635 و در صورت عبور پر قدرت سهم از این محدوده هدف بعدی محدوده (760 تا 790 ) می باشد، که در صورت عبورپر قدرت سهم از این محدوده هدف بعدی محدوده 900 می باشد بدیهی است که در صورت دستیابی قیمت به هدف مذکور مجددا نیاز به تحلیل مجدد سهم خواهیم داشت.

www.AlirezaMehdipour.ir 


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر