بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
در گفتگو با مدیر عامل شرکت تاید واتر خاورمیانه

علت صف خرید "حتاید" مشخص شد

در جهت عرضه بلوک مدیریتی سهام شرکت تاید واتر خاورمیانه حدود یک سال است که با خریداران زیادی مذاکراتی انجام شده و در بین این متقاضیان سرمایه گذاران خارجی نیز وجود دارند، اما اطلاعات مربوط به این عرضه، خریدار و یا قیمت عرضه سهام "حتاید" هنوز مشخص نشده و نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد.
کد خبر : ۱۶۴۰۲۷
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت تاید واتر خاورمیانه چند روزی است که با اقبال سهامداران و صف خرید میلیونی همراه شده است، برخی از اهالی تالار علت این حجم تقاضا برای خرید سهام "حتاید" را اخباری که در خصوص عرضه بلوکی سهام این شرکت مطرح می باشد، می دانند.

در همین ارتباط مدیر عامل شرکت تاید واتر خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در جهت عرضه بلوک مدیریتی سهام شرکت تاید واتر خاورمیانه حدود یک سال است که با خریداران زیادی مذاکراتی انجام شده و در بین این متقاضیان سرمایه گذاران خارجی نیز وجود دارند، اما اطلاعات مربوط به این عرضه، خریدار و یا قیمت عرضه سهام "حتاید" هنوز مشخص نشده و نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

مهدی اعتصام در ادامه افزود: مدت هاست که شرکت تاید واتر خاورمیانه اقدام به واگذاری بخشی از سهام خود به بخش خصوصی کرده و در این خصوص شایعات زیادی مطرح شده که هر یک از آنها گویای برداشت های متفاوتی است، این عرضه بلوکی باید فرآیند قانونی لازم را طی کند پس از مشخص شدن خریدار نهایی و قیمت پایه هر سهم، اطلاع رسانی لازم به سهامداران انجام شود.

وی تأکید کرد: "حتاید" همواره به فکر منافع سهامداران خصوصاً سهامداران خرد بوده و از بین گزینه های زیادی که وجود دارد قطعاً بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را انتخاب خواهد کرد.

اعتصام در خصوص طرح ها و برنامه های شرکت تاید واتر خاورمیانه در سال مالی جاری و سال های آتی اظهار داشت: با توجه به اینکه نتیجه دو دوره گذشته مزایده لایروبی بنادر شمال مردود اعلام شده، "حتاید" در سومین دوره به صورت مستقیم شرکت نکرده و تنها از طریق مذاکره اقدام کرده ایم و در حال حاضر منتظر تصمیم سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص هستیم.

وی گفت: طرح های توسعه بنادر امیر آباد، انزلی و امام خمینی نیز در حال پیگیری است که دوره اجرا این طرح ها 3 ساله می باشد و بخشی از آنها طی 3 ماه پایانی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، اما طی این مدت اثر چندانی بر سودآوری شرکت در سال جاری نخواهد داشت. بخش عمده دو طرح توسعه بندر امیر آباد و بندر انزلی در سال 96 اثر مثبت و قابل توجهی خواهد داشت.

این مقام مسئول در خاتمه در رابطه با بودجه سال مالی منتهی به 95.12.30 گفت: بودجه ارائه شده برای سال جاری با توجه به شرایط واقعی و پیش رو اقتصاد کشور در نظر گرفته شده و به صورت واقع بینانه است و احتمال پوشش آن تا پایان سال جاری وجود دارد البته اگر اقتصاد کشور به رونق برسد قطعاً شرایط از آنچه پیش بینی شده بهتر خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
داودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
بورس نیوز تشکر
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
لطفا در مورد گزارش ضعیف حسینا هم تحقیق کنید..شرکت در فاصله 10 روز 2 تا گزارش روی کدال داده و با هم اختلاف 180 درجه ای دارد...بپرسید چرا شرکت شفاف نیست