بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
بانک کشاورزی برای استفاده بهینه از شرایط پساتحریم به منظور بهبود روابط تجاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته، برنامه ریزی کرده است و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و روسیه را در دستور کار خود دارد.
کد خبر : ۱۶۴۴۵۰
نویسنده :
قاسمی -ارسالی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست هیات تجاری ایران با اعضای اتاق بازرگانی سنت پترزبورگ از عزم جدی بانک کشاورزی برای تسهیل مبادلات مالی و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهید زاده بعدازظهر پنجشنبه ششم خرداد سال جاری، در حاشیه سفر به روسیه در نشست هیات تجاری ایران با اعضای اتاق بازرگانی سنت پترزبورگ شرکت کرد. وی طی سخنانی گفت: بانک کشاورزی برای استفاده بهینه از شرایط پساتحریم به منظور بهبود روابط تجاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته، برنامه ریزی کرده است و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و روسیه را در دستور کار خود دارد.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده همچنین در این سفر به منظور رایزنی و بسترسازی برای ایجاد کانال ارتباطی مالی بین بانک های دو کشور و توسعه صادرات محصولات کشاورزی، دیدار با مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه، سخنرانی در همایش بزرگ تجاری ایران و روسیه و دیدارهای دوجانبه با مدیران عامل بانک های مطرح روسیه را به انجام رسانده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر