بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر : ۱۶۴۴۵۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز از بازداشت فردی خبر داد که با جعل مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه پیام نور تدریس می‌کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری البرز، محمد قیومی اظهار داشت: این فرد با هویت «ن. ر» 43 ساله پس از ارائه مدارک به عنوان مدرس دانشگاه پیام نور هشتگرد استان البرز مشغول بکار می شود.

وی افزود: در ادامه وی به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد دعوت می‌شود اما پس از گذشت یک ترم، واحد دانشگاهی مربوطه به دلیل تردید در مدرک، از دانشگاه شریف درباره اصالت آن استعلام می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد اضافه کرد: پس از درخواست استعلام واحد، دانشگاه شریف اعلام می‌کند که فردی با مشخصات گفته شده در آن دانشگاه پرونده تحصیلی ندارد و مدرک ارائه شده جعلی است وبراین اساس تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی با توضیح درباره انگیزه فرد بازداشت شده اظهار داشت: متهم پس از دستگیری ، جعل مدرک را پذیرفت و اعلام داشت به دلیل تسلط کافی در فیزیک و نیاز مالی، اقدام به جعل مدرک کرده است و با ارائه کپی مدرک جعلی به واحد پیام نور هشتگرد، تدریس فیزیک را آغاز کرد و سپس به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد وارد شد.

این مقام قضایی گفت: این فرد که دارای مدرک دیپلم است، اکنون پرونده قضایی وی برای رسیدگی به شعبه دوم دادیاری نظرآباد ارسال شده است. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
دانشگاه پیام نور خیلی راحت میتونست وارد سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه شریف بشه. کافی بود اسم این آقا رو اونجا جستجو کنن. اگه این آقا فارغ التحصیل دانشگاه شریف بود، عنوان و خلاصه پایان نامه اش اونجا موجود بود.