بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر : ۱۶۴۵۹۱
برخی مسئولان مهم اجرایی در دولت با پیشنهاد یک مقام مسئول مبنی بر دریافت مبالغی از ساکنان مسکن مهر از طریق قبوض مختلف، مخالفت کردند.

روزنامه «خراسان» نوشته است: بر اساس نامه رسمی یک مقام مسئول به مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری، پیشنهاد شده است که دولت هزینه‌هایی را که قصد دارد بابت اجرای طرح مسکن مهر از ساکنان این خانه‌ها دریافت کند، از طریق اعمال تدریجی این مبالغ روی برخی قبوض دریافت کند.

این پیشنهاد با واکنش منفی برخی مسئولان مهم اجرایی همراه شده و در پاسخ به این درخواست، ضمن اشاره به مغایرت قانونی دریافت ارقام جدید در قبوض، نحوه و ضمانت اجرای این طرح فاقد پشتوانه صحیح توصیف شده است. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
واقعا این اقدار دولت قبل که توانست در زمان کوتاهی این پروزه را شروع کند و 70 درصد ان را تحویل دهد ولی این اقایان حتی بعضی از قسمتهای ان که فقط اب برق ان باقی مانده بود بعد سه سال از گذشت این زمان هنوز پروزهای که تکمیل شده را نتواستن اب برق ان را تامین کنند و فقط شعار می دهند
علی
GERMANY
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
باید از آقایان پرسید آیا درآمدهای دولت فقط باید برای حقوق، پاداش و وام‌های متعدد مدیران، استخر ریاست جمهوری و بورسیه آقازاده‌ها هزنیه شود و هزینه زیرساخت‌های مسکن مردم که شامل آب برق و گاز و ... میشود از جیب آنها ربوده شود!!!؟؟