بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر : ۱۶۴۵۹۳
روزنامه کیهان نوشت: خواننده‌ای که طی سال‌های اخیر بارها در شبکه‌های بهایی-صهیونیستی همچون من و تو، بی‌بی سی فارسی و صدای آمریکا حضور یافته بود و با عناصر بهایی و فاسد این شبکه‌ها عکس یادگاری گرفته بود، احتمالا در ماه مبارک رمضان از صداوسیما پخش خواهد شد!

سیدفضل‌الله شریعت پناهی مدیر شبکه یک روز گذشته گفت: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته، ماه رمضان امسال صدای ربنای استاد شجریان هنگام افطار از تلویزیون پخش می‌شود.

این مدیر البته در گفت وگوی دیگری عنوان کرد: دوستان در یکی از سایت‌های خبری با من تماس گرفتند و مصاحبه‌ای انجام شد ولی در تنظیم آن کم لطفی کرده‌اند.من نگفته بودم که قطعا ربنای ایشان از تلویزیون پخش می‌شود، بلکه گفته بودم که این مورد منوط به نظر معاون جدید سیماست و در این باره باید ایشان به این جمع‌بندی و قطعیت برسند.

این مطالب مدیر شبکه یک درحالی صورت گرفته که شجریان به خاطر تعامل بنگاه‌های سخن پراکنی وابسته به انگلیس و آمریکا و طرح حرف‌های ضدایرانی در مصاحبه با رسانه‌های این سرویس‌های جاسوسی، حتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور هم محروم است.

ضمن اینکه این خواننده، پیش از این اعلام کرده بود که همه رسانه‌های جهان به جز صداوسیما، می‌توانند صدای او را پخش کنند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
-
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
اقای مدیر مسئول کیهان ,دزد را به ده راه نمی دادند سراغ خانه کد خدا را می گرفت . شما اول ببین کسی روزی نامه ات را فقط بخاطر حضرتعالی می خواند یا نه بعد در مورد استاد شجریان اظهار نظر بکن . همین شبکه هایی که امروز ردشان می کنی مثل بی بی سی همان است که امروز تو را مدیر روزنامه پر تیراژکیهان دیروز کرد که امروز جناب عالی درش را گل گرفتی
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
این خواننده، پیش از این اعلام کرده بود که همه رسانه‌های جهان به جز صداوسیما، می‌توانند صدای او را پخش کنند
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به تو چه . چرا این کیهان نخود هر اشه؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
وا مصیبتا وا مصیبتا گناه کبیره در ماه مبارک از شبکههه ملییییییی چه ننگی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
خاك بر سر كيهان،... حتي اگر اين تلويزيون بدرد نخور صداي ملكوتي استاد رو پخش نكنه باز مردم شريف ايران ربناي استاد رو از طريق مختلف زمان افطار گوش ميدهند.كيهان از خدا بترس از نفرين روزه داران و حتي كساييكه به هر دليل نميتوانند روزه بگيرند ولي ماه رمضان را با صداي ربناي استاد ميشناسند نه دري وري هايي كه تو توي روزنامت چاپ ميكني بترس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
وقتی قلب ادمی سیاه میشود کینه اش هم شتری میشود.هنوز کو تا ماه رمضون و ایا اصلا این اتفاق مبارک خواهد افتاد یا نه. اگه شما و چند نفر سیاه قلب مثل شما طاقت شنیدن ربنای ملکوتی استاد شجریان را ندارید خوب گوش ندید .میلیونها انسان دیگر ارزوی شنیدن انرا دارند.شما دست صهیونبیستهارو تو کینه ورزی از پشت بستید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
دنیا هر ثانیه تو پیشرفته روزنامه ما دنبال چیه.خیلی مسخرس
رضاکلیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
یک تعدادی به زمین زمان وحتی به خودشان هم معترض اند
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
این شبکه هایی که ازشون به شبکه های بهایی و صهیونیست یاد شده بیشترین مخاطب رو در بین ملت دارند. یعنی همه مردم صهیونیستند فقط اقای شریعتمداری از اسمون تلپ افتاده شده ضد صهیونیست!
محبت
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کیهان عزیز دوران قاچار گذشته مردم با فلش و سی دی ربنا را چون دوست دارند در ماشین و خانهایشان گوش میکنند حالا چی میگی. حاج حسین خلاف جریان اب شنا نکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
-
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
اقای شریعتمداری فکرکنم همه فاسدن جز خودت،اره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
صدای ربنای استاد خاطره لحظات اذان و افطار چند نسل مردم ایران است با این مضخرفات روزنامه ای مضخرف فراموش نخواهد شد.
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
شما ها خاک پای آقای شریعتمداری نمیشوید حداقل وطن فروش نیست وبا وطن فروشان عکس نگرفته وبابا فاسدان نشست وبرخواست نکرده است میدانم جرات چاپ این کامنت را ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
اقا کیان یادمون نرفته وقتی تنش روسها با غرب سر قضیه اوکراین بالا گرفت و زنگنه صحبت از امادگی برای صدور گاز به اروپا کرد شریعتمداری سینه چاکانه برای پوتین صدور گاز به غرب را تضعیف روسیه خواند. روسها به چه کسی قرار است بگویند مزدور؟ معنای وطن فروش را یاد بگیر!