بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری البرز( سهامی عام ) رأس ساعت 10:00 روز پنجشنبه مورخ 1395.03.13 درمحل مرکز همایش های رازی با حضور بیش از 76 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۶۴۷۳۶

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری البرز( سهامی عام ) رأس ساعت 10:00 روز پنجشنبه مورخ 1395.03.13 درمحل مرکز همایش های رازی با حضور بیش از 76 درصد سهامداران برگزار شد.

 

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای حمیدرضا جمشیدی به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان دکتر محمد علی میرزا کوچک شیرازی و محمدرضا صادقی مقدم و به دبیری آقای علیرضا خسروانی تشکیل شد.

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط مدیر عامل محترم ، جناب آقای دکتر محمد رضوانی فر و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

1- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی 1394.12.29

2- تقسیم 850 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس اصلی

4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

 

 

 

پیام هیئت‌مدیره:

سپاس حی سبحان را که فیض ادای خدمت و ایفای تعهدات را نصیبمان ساخت و توفیق حفظ و نگهداشت از بار امانت و مسئولیتی که بر ذمه داشتیم را عنایت فرمود. از پیشگاه خداوند متعال توانی دوچندان و توفیقی مضاعف برای حرکت در مسیر تعالی در سال‌های پیش رو را مسئلت داریم. در سالیان گذشته با پیروی از اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب با "همت و كار مضاعف" زمینه‌های تبلور "جهاد اقتصادی" را فراهم نمودیم و با نصب العین قرار دادن دغدغه‌های معظم له، اقتصاد مقاومتی را در عرصه جهاد و جنگ تحمیلی اقتصادی که بدخواهان ایران اسلامی آتش آن را افروخته‌اند، در پیش‌گرفته‌ایم. همان‌گونه که ســــهــــامداران محـــتــــرم بران واقف‌اند، در سال‌های گذشته دشمنان تمام نیروی اهریمنی خویش را بکار گرفتند تا در عرصه‌های گوناگون ملت قهرمان ایران اسلامی را به عقب‌نشینی از ارزش‌ها وا‌دارند و اوج این کینه‌ورزی‌ها در عرصه‌ی اقتصاد تجلی یافت. در این میان گروه سرمایه‌گذاری البرز در سال تبلور "دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی" با تکیه‌بر پیاده‌سازی اصول اقتصاد مقاومتی، عزم خویش را برای عبور از غبار تحریم‌های شدید اقتصادی جزم نمود. اثرات تحریم‌های خصمانه بر اقتصاد کشور، عدم رشد اقتصادی، افزایش هزینه‌های تأمین مالی، در کنار یکی از بارزترین مشخصه‌های صنعت دارویی , یعنی رقابت شدید و اتکای مضاعف آن بر دانش و فناوری روز ،تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در این عرصـــه را به‌مراتب پیچیده تراز پیـــش نموده است. بااین‌وجود هیئت‌مدیره شرکت در سایه الطاف الهی و حمایت سهامداران گرامی و با اتخاذ تدابیر نوآورانه توانست مجموعه شرکت‌های گروه را تا حد امکان با وضعیت موجود هماهنگ ساخته ، نقاط ضعف شرکت‌ها را شــناســــایی و رفع ، نقاط آسیب‌پذیر را تقویت و نقاط قوت را حفظ نماید.در سال مالی 1394 نیز با توجه به استراتژی‌های بلندمدت شرکت، بهینه‌سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها، حرکت در جهت نوآوری و ارائه محصولات جدید، تسریع در انجام پروژه‌های توسعه‌ای، حرکت در جهت اصلاح خطوط تولیدی مطابق استانداردهای داخلی و بین‌المللی، هماهنگی فعالیت‌ها و تحقق هم‌افزایی عملیات تداوم یافت و به دنبال آن سود خالص تلفیقی در سال 1394 رشدی 10 درصدی را تجربه نمود. در پایان امیدواریم تالش و توسعه مشارکت‌ها با بخش خصوصی و شرکت‌های چندملیتی تمامی کارگران، کارشناسان و مدیران مجموعه گروه سرمایه‌گذاری البرز موجبات اطمینان قبلی سهامداران عزیز از تداوم حرکت مجموعه در مسیر تعالی و پیشرفت را فراهم سازد.

گزیده اطلاعات:

تلفیقی:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

اصلی:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

تاریخچـــه و موضوع فعالیت شرکت

شرکت سرمایه‌گذاری البرز (سهامی عام) ابتدا در سوم دی‌ماه 1345 به نام شرکت یکدل طی شماره 11168 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت گردیده و سپس بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 1350.08.27، نوع آن از شرکت سهامی عام به شرکت سهامی خاص تبدیل گردیده و نام آن به شرکت سهامی خاص یکدل اصلاح‌شده است.

به استناد صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 22 تیرماه 1353 نام شرکت از شرکت سهامی خاص یکدل به شرکت سرمایه‌گذاری البرز (سهامی خاص) تغییریافته است. متعاقباً طبق صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده، مورخ سوم مردادماه 1353 نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید ه و نام فعلی آن شرکت سرمایه‌گذاری البرز(سهامی عام) می‌باشد.

موضوع شرکت بر اساس دومین ماده اساسنامه عبارت است از سرمایه‌گذاری و مشارکت در شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی، بازرگانی، ساختمانی و خریدوفروش سهام آن‌ها و خریدوفروش اوراق بهادار و اوراق قرضه و انجام هرگونه عملیات بازرگانی مجاز مربوط به موضوع شرکت.

سرمایه شرکت و تغییرات آن

سرمایه شرکت در بدو تأسیس مبلغ 600 میلیون ریال (شامل تعداد 600.000سهم، به ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال) بوده که طی چند مرحله به شرح زیر به مبلغ 2.600.100 میلیون ریال (شامل تعداد 2.600.1 میلیون سهم، به ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال) بر اساس مصوبه مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه سال 1394 افزایش‌یافته است. آخرین تغییر در سرمایه شركت، مبلغ 500 میلیارد ریال بوده كه به‌موجب صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 1394.11.03 سرمایه شركت از مبلغ 2.100.1میلیارد ریال به مبلغ 2.600.1 میلیارد ریال معادل 23.8 درصد از طریق مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران انجام پذیرفته و ثبت آن پس از برگزاری مجمع سال مالی 1394 انجام خواهد پذیرفت.

جدول سرمایه شرکت و تغییرات آن:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

ترکیب سهام‌داران شرکت:

ترکیب سهام‌داران شرکت در پایان سال مالی منتهی به 1394.12.29 و تاریخ تأیید گزارش به شرح جدول ذیل می‌باشد:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

افزایش سرمایه سال 1394 پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ثبت خواهد گردید.

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

شرکت از منظر بورس اوراق بهادار

شرکت گروه سرمایه‌گذاری البرز در تاریخ 1353.11.30 در بورس اوراق بهادار تهران به‌عنوان اولین شرکت سرمایه‌گذاری با نماد "والبر" در ج شده است. وضعیت سهام شرکت سرمایه‌گذاری البرز طی چند سال اخیر به شرح زیر بوده است:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند
کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

روند ارزش بازار سهام شرکت سرمایه‌گذاری البرز در سال 1394:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

جایگاه شرکت در صنعت

مجموعه گروه سرمایه‌گذاری البرز به‌عنوان دومین هلدینگ بزرگ دارویی کشور نقش قابل‌توجهی در تولید و توزیع دارو، تولید مواد اولیه و واردات داروهای ساخته‌شده ایفا می‌نماید. بر این اساس: در سال 1394 مجموعه سرمایه‌گذاری البرز بالغ‌بر 14 درصد از سهم بازار داروهای تولید داخل کشور را با تولید بیش از 564 قلم داروی مختلف به خود اختصاص داده است. در صنعت دارو؛ شرکت البرز دارو با کسب رتبه اول سودآوری عنوان سودآورترین شرکت صنعت دارو را به خود اختصاص داده است. شرکت سبحان آنکولوژی با اخذ 32 پروانه تولید داروهای ضد سرطان، در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده داروهای ضد سرطان در کشور می‌باشد. در بخش واردات، شرکت کی بی سی پس از عرضه سهام آن در بورس به‌عنوان اولین و تنها شرکت بازرگانی دارو، توانست عنوان ششمین واردکننده بزرگ داروی کشور را کسب نماید. لازم به ذکر است این شرکت بازوی اجرایی وزارت بهداشت در واردات بخشی از واکسن‌های موردنیاز کشور می‌باشد.

در حوزه توزیع دارو، شرکت پخش البرز در جایگاه چهارم توزیع‌کننده دارو بوده و در توزیع داروهای مکمل رتبه نخست را در کشور به دست آورده است. در تولید مواد اولیه دارویی، شرکت تولید مواد اولیه البرز بالک توانسته است به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد اولیه غیرنارکوتیک در کشور فعالیت نماید. شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز توانسته است به‌عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری موفق درزمینهٔ بازار سرمایه (خریدوفروش سهام شرکت‌های دارویی) شناخته شود. شرکت سبحان دارو به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده قرص در کشور می‌باشد. اجرای طرح‌های توسعه‌ای جدید موقعیت این شرکت را در این زمینه مستحکم‌تر خواهد نمود. شرکت‌های داروسازی البرز دارو و تولید دارو ازنظر بازدهی سهام برترین شرکت‌های صنعت دارو در بازار سرمایه در شش سال گذشته بوده‌اند. شرکت صالحان شیمی‌توانسته است پس از بهره‌برداری و تولید، خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولید مواد اولیه اوپیوئیدی و صادرکننده آن مطرح نماید.

اهم فعالیت‌های انجام‌شده در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394

مهم‌ترین برنامه‌های انجام‌گرفته در سال 1394 بر اساس سیاست‌های تدوین‌شده در شركت را می‌توان در قالب‌های زیر طبقه‌بندی نمود:

- صادرات محصولات

- بهینه‌سازی پرتفوی

- توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

- توسعه مدیریت و منابع انسانی

- استقرار حاکمیت شركتی و تشكیل کمیته‌های كاری شامل کمیته‌های حسابرسی داخلی، آموزش، مأموریت خارجی و مدیریت ریسك

- توسعه همکاری‌های بین‌المللی

- مطرح‌شدن به‌عنوان شركت پیش رو در عرصه صنعت دارو

- افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه

 

گزارش عملكرد اجتماعی شركت

تأمین بخش عمده واکسن‌های یارانه‌ای کشور برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی سازمان از قبیل؛ کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، ایمنی برق، اطفاء حریق و برگزاری مانور، کارگاه کنترل صدا و ارگونومی و شناسایی خطر و ارزیابی ریسک HSE رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و استفاده از حلال‌های مناسب‌تر و بازیابی بیشتر حلال‌ها بازنگری و اصلاح فرآیند تصفیه پساب و تخلیه آن جهت حفظ محیط‌زیست استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای کاهش آلودگی آب‌وهوا کاهش هزینه‌های انرژی با استفاده از مدل حمل‌ونقل در شرکت‌های تابعه برگزاری دوره‌های آموزشی در رابطه با راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی واردات داروهای استراتژیک جهت رفع نیازهای بیماران خاص و صعب‌العلاج توزیع دارو در بیمارستان‌های دولتی علیرغم معوقه‌های بسیار سنگین انجام ارزیابی‌های زیست‌محیطی و ایمنی و پیامدهای آن و تطبیق با الزامات قانونی در چرخه عمر محصولات در شرکت‌های گروه جداسازی پسماندهای دارویی از سایر زباله‌ها و انعقاد قراردادهای خاص با شهرداری جهت امحای این پسماندها اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت زیست‌محیطی در شرکت‌های گروه توجه به بازتاب نظرات و عکس‌العمل مشتریان و بازار از طریق واحد CRM پس از توزیع کالا در جهت اخذ رضایت مشتریان و ارتباط پایدار با آن‌ها در شرکت پخش البرز همکاری با دانشگاه‌ها در خصوص پذیرش کارآموز جهت ارتباط صنعت و دانشگاه اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار توسط شرکت‌های مورد تأیید وزارت بهداشت به‌صورت سالیانه و انجام اقدامات کنترلی کاهش داروهای قیمت خاص پس از تولید شدن در شرکت سبحان آنکولوژی.

اهم برنامه‌های آتی شركت گروه سرمایه‌گذاری البرز و شرکت‌های تابعه

هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری البرز به‌منظور حفظ و حراست از حقوق صاحبان سهام که وظیفه سنگینی بر دوش مدیریت می‌باشد، کوشش نموده است از طریق سیاست‌گذاری و ایفای نقش راهبری با ایجاد رابطه منطقی با شرکت‌های زیرمجموعه، موجباتی را فراهم آورد تا شرکت‌ها بتوانند با برنامه‌ریزی لازم از ظرفیت‌های قابل‌دسترسی و عملی مجموعه‌ها به‌گونه‌ای کارا و اثربخش بهره‌گیری نمایند. در این خصوص برنامه‌های آتی و هدف شرکت سرمایه‌گذاری البرز ساختن مجموعه‌ای نمونه است که حرکت به سمت هدف مذکور مستلزم شناسایی و به‌کارگیری شیوه‌های مختلف برای بهره‌ور ساختن هر چه بیشتر زمینه‌های سودآور و نقاط قوت شرکت‌های تابعه و ترمیم نسبی نقاط ضعف و زمینه‌های آسیب‌پذیر فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی گروه بوده که با انجام اصلاحاتی که در ساختارهای مالی، فنی، مدیریتی و نیروی انسانی صورت پذیرفته و همچنان نیز تداوم دارد، عملی خواهد شد. با عنایت به‌مراتب فوق، اهم برنامه‌های آتی هیئت‌مدیره شرکت به شرح ذیل می‌باشد:

1- ورود به بازار محصولات جدید دارویی در راستای تكمیل بیشتر سبد محصولات مجموعه

در راستای تكمیل و بهینه‌سازی سبد محصولات دارویی گروه و ورود به بازار داروهای جدید با حاشیه سود بالا و مزیت رقابتی بیشتر، تولید و ارائه چندین قلم محصول جدید به بازار داروی كشور در سال 1395 توسط شرکت‌های دارویی سرمایه‌گذاری البرز برنامه‌ریزی گردیده است. در این خصوص، هر یک از شرکت‌های تابعه اقداماتی در جهت بروز رسانی خطوط تولیدی خود مطابق استانداردهای روز دنیا نموده‌اند تا بتوانند محصولات جدید را در فرآیندی سریع وارد سبد محصولات نمایند. در این خصوص می‌توان به محصولات جدید شرکت البرز دارو، سبحان دارو، سبحان آنکولوژی، تولید دارو، ایران دارو و صالحان شیمی اشاره نمود.

2- تمرکز برافزایش صادرات با حضور مؤثر در بازارهای عراق، سوریه، تاجیکستان ، قزاقستان و ...

در سال 1394 اقدامات چشمگیر و قابل‌توجهی در حوزه صادرات محصولات دارویی به کشورهای همسایه صورت پذیرفت که ادامه آن در سال 95 می‌تواند درآمد قابل‌توجهی را برای شرکت‌های گروه به همراه داشته باشد. اهم اقدامات صادراتی که در سال 1395 انجام آن مورد تا کید قرار خواهد گرفت به شرح ذیل می‌باشد:

ارسال محموله‌های دارویی برنده‌شده در تندر 2015 عراق

حضور مؤثر و پرقدرت در تندر 2016 عراق

اتمام عملیات ثبت شرکت‌ها و محصولات در کشور عراق

حضور در بازار بخش خصوصی عراق

ادامه حضور در بازار دارویی سوریه

ادامه حضور و افزایش سهم در بازار دارویی افغانستان

ارسال اولین محموله صادراتی داروی کشور به قزاقستان توسط شرکت سبحان دارو

صادرات دارو به کشور تاجیکستان توسط شرکت سبحان آنکولوژی

3- ادامه اجرای اصلاحات GMP در شرکت‌های دارویی گروه البرز

در راستای مطابقت شرکت‌های دارویی گروه البرز با استانداردهای تولید دارو در جهان، به‌مانند سال گذشته، الزام در خصوص انجام اصلاحات موردنیاز در شرکت‌های زیرمجموعه البرز در خصوص اخذ گواهینامه‌های GMP در دستور كار سال 1395 شرکت‌ها نیز قرارگرفته است، تا بدین ترتیب بتوان شرایط تولید محصولات باکیفیت هر چه بالاتر در داخل كشور و نیز امكان صادرات محصولات به كشورهای منطقه را فراهم نمود.

4- تمركز بر اجرای پروژه‌های شرکت‌های تابعه

لزوم بر بهبود خطوط تولیدی شرکت‌های دارویی و همچنین تأکید بر تولید محصولات همگام با استانداردهای روز دارویی در جهان، شركت سرمایه‌گذاری البرز را بر آن داشته تا نگاه ویژه‌ای به اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت‌های خود داشته باشد تا بدین‌وسیله سهم به سزایی در جهت بالا بردن سطح دانش در صنعت داروی كشور داشته باشد.

اهم برخی اقداماتی كه در سال 1395 در این خصوص صورت خواهد پذیرفت به شرح ذیل می‌باشد:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

5- افزایش سرمایه شرکت‌های گروه در سال

1395 به دنبال اجرای پروژه‌های فوق‌الذکر، افزایش سرمایه در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌های تابعه البرز در سال 1395 به شرح ذیل می‌باشد:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

6- احداث کارخانه جدید داروسازی مطابق با استانداردهای روز دنیا

پیرو اقدامات انجام‌شده در سال 1394 در خصوص احداث کارخانه جدید دارویی، در سال 1395 نیز فعالیت‌های لازم در این خصوص به شرح ذیل صورت خواهد پذیرفت:

دریافت گزارش طرح مفهومی احداث کارخانه دارویی از شرکت CSV

تهیه طرح توجیهی احداث کارخانه مبتنی بر طرح مفهومی ارائه‌شده

انعقاد قرارداد تهیه design detail پس از مثبت بودن نتایج طرح FS پروژه

ادامه مذاکره با شرکت‌های داروسازی خارجی جهت مشارکت در احداث کارخانه

تکمیل فرآیند انتخاب سبد محصولات

آغاز احداث عملیات اجرایی در سه‌ماهه سوم سال 95

7- بهره‌برداری از کارخانه شرکت البرز زاگرس به‌صورت سرمایه‌گذاری مشترک

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری البرز در سال 1395 تکمیل کارخانه داروسازی البرز-زاگرس با مشارکت شرکت اکتوور تولید چندین قلم داروی تحت لیسانس شرکت‌های داروسازی مطرح جهان می‌باشد. در این راستا تا پایان اردیبهشت‌ماه، سفارش گذاری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات با واریز پیش‌پرداخت با نرخ ارز مبادله‌ای صورت پذیرفته است. همچنین کلیه عملیات ساختمانی و بخش اداری کارخانه در شهرک بهارستان تکمیل گردید که امید است با ورود ماشین‌آلات در شهریورماه، عملیات نصب اتاق‌های تمیز و ماشین‌آلات تا پایان آذرماه اتمام پذیرد. به‌طور هم‌زمان اقدامات لازم جهت اخذ پروانه تولید محصولات و اخذ مجوزهای لازم صورت خواهد پذیرفت .

8- تمرکز بیشتر بر همکاری‌های بین‌المللی

در راستای اهداف بلندمدت گروه سرمایه‌گذاری البرز؛ به‌منظور تکمیل سبد محصولات و استفاده از ظرفیت‌های بال استفاده سعی بر آن است تا در دوره‌های آتی با اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر داروسازی جهان و همچنین امضای قراردادهای تولید تحت لیسانس و انتقال دانش فنی از فرصت‌های بین‌المللی بهره‌گیری شود. لازم به ذکر است هم ا کنون این همکاری در مجموعه شرکت‌های گروه البرز همانند سبحان اکولوژی با شرکت‌های سانوفی، روش و ... و یا شرکت کی بی سی با شرکت‌های GSK انگلستان، Janssen آمریکا، ساندوز و هگزال آلمان و ... در حال انجام است و تالش مبتنی بر استفاده بیشتر از این ظرفیت می‌باشد. .

9- مشارکت با شرکت‌های داخلی در جهت تکمیل سبد محصولات

با توجه به ظرفیت شرکت‌های تابعه گروه البرز در تولید گروه‌های مختلف محصولات دارویی؛ سعی بر آن شده است تا قرارداد همکاری با شرکت‌های داخلی که نمایندگی شرکت‌های معتبر جهانی را دارا بوده و یا مجوز تولید تحت لیسانس شرکت‌های مزبور را دارا می‌باشند ، امضا گردد. در این راستا تولید قراردادی محصولات نیز ازجمله اهداف اساسی شرکت‌های گروه جهت استفاده از ظرفیت‌های مازاد تولید می‌باشد

10- افزایش هم‌افزایی و مشارکت‌های درون‌گروهی

ازجمله اقداماتی که در سال 1394 با جدیت قابل‌توجهی دنبال گردید، افزایش تعاملات درون‌گروهی در جهت استفاده از ظرفیت مازاد شرکت‌ها می‌باشد که منجر به انعقاد چندین قرارداد همکاری بین شرکت‌ها گردید. ازجمله مهم‌ترین فعالیت‌های هم‌افزایی که در سال 1394 آغاز گردید و در سال 95 به‌طور کامل‌تر اجرا خواهد شد می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: تولید محصولات گروه شربت شرکت ایران دارو در شرکت داروسازی تولید دارو تولید چند قلم کرم و پماد متعلق به شرکت ایران دارو در خط نیمه جامدات شرکت سبحان دارو تولید چندین قلم آمپول متعلق به شرکت داروسازی تولید دارو در خط تزریقی شرکت البرز دارو تولید چند قلم داروی آنتی‌بیوتیک گروه ما کر ولیدها در شرکت البرز دارو که IRC آن‌ها متعلق به شرکت شفافارمد می‌باشد. واردات چند قلم داروی اکولوژی توسط شرکت کی بی سی که نمایندگی آن‌ها در اختیار شرکت سبحان اکولوژی قرار دارد

11- فروش و سود تلفیقی سال 1395

اطلاعات عملکرد مالی تلفیقی پیش‌بینی‌شده گروه سرمایه‌گذاری البرز برای سال 1395 به شرح زیر خواهد بود:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

ترازنامه:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

صورت سود و زیان:

کسب مقام اول در سود دهی و عرضه 11 داروی جدید دستاورد توانمند

 

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حهان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به نظر سهم خوبیه