بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
سود 1510 ريالي براي هر سهم و رضايت سهامداران از اقدامات انجام شده و برنامه هاي آتي شركت

ركورد شكني ايرانول در توليد و فروش مقداري

اين مجمع كه به رياست آقاي خالق و نظارت آقايان قوی‌پنجه و داود حمزه برگزار شد علاوه بر تصويب صورتهاي مالي و انتخاب موسسه حسابرسي هوشیار بهمند به‌عنوان حسابرس و انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی به هر سهم خود 1100ريال سود اختصاص داد.
کد خبر : ۱۶۴۹۴۱

بر اساس گزارش بورس نیوز، مجمع عمومي عادي سالانه نفتايرانول با حضور بيش از 94.94درصد سهامداران شركت برگزار شد. اين مجمع كه به رياست آقاي خالق و نظارت آقايان قوی‌پنجه و داود حمزه برگزار شد علاوه بر تصويب صورتهاي مالي و انتخاب موسسه حسابرسي هوشیار بهمند به‌عنوان حسابرس و انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی به هر سهم خود 1100ريال سود اختصاص داد.

ركورد شكني ايرانول در توليد و فروش مقداري

پيام هیئت‌مدیره

خداوند متعال را شاكريم كه توفيق خدمتگزاري به سهامداران گران‌قدر شركت نفت ايرانول را به ما عنايت فرمود. هیئت‌مدیره شركت نفت ايرانول اذعان می‌دارد كه تمامي افتخارات و موفقیت‌های کسب‌شده در سايه حمایت‌های بی‌دریغ و با پشتوانه شما سهامداران محترم حاصل‌شده است لذا اعتماد و وفاداري كليه سهامداران را ارج نهاده و از ايشان قدرداني می‌نماید. هیئت‌مدیره شركت با ارائه گزارش عملكرد ساليانه به مجمع عمومي صاحبان سهام در "سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" بر آن است تا ضمن بررسي و نگرش كلي بر عوامل مؤثر در نتايج به‌دست‌آمده در عملكرد سال مالي منتهي به13.94.12.29 ، اهداف و اقدامات انجام‌شده براي سال مالي مورد گزارش و برنامه‌های آتي شركت را براي سهامداران محترم تشريح نمايد. سهامداران گرامي استحضار دارند كه در سال 1394 كاهش شديد قيمت نفت و ركود بر فعالیت‌های اقتصادي كشور حاكم بوده كه بر قیمت‌ها و تقاضاي مشتريان تأثير بسزايي داشته است، خوشبختانه به پشتوانه عنايت الهي و با شناسايي راهكارهاي مناسب و مديريت فرصت‌ها و تهديدهاي ایجادشده و با اتكا به تجربه و تلاش همراهي متخصصان، مديران و كليه كاركنان دلسوز شركت در راستاي تداوم گردش چرخه‌های صنعت روان کار، گام‌های مؤثری برداشته‌شده است. اميد است در سال جديد با بهره‌گیری از توانمندی‌ها، شایستگی‌های درون‌سازمانی و با تکیه‌بر اعتماد شما سهامداران گرامي در مسير خدمت به مردم عزيز و توسعه روزافزون ميهن اسلامی‌مان در پيشگاه باری‌تعالی سربلند باشيم.

مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سال94

* تعميرات اساسي(اورهال) واحدهاي پي دی‌ای و هايدرو فينیشينگ پس از 18 سال

* تعيين تكليف و تحويل حشره‌کش پركني پس از 9 سال به شركت و استفاده از بخش انبارش آن و تسويه انبار استيجاري به‌تبع آن

* توليد دو گريد روغن‌پایه گروه دو براي اولين بار در كشور و بهینه‌سازی فرمولاسیون بخشي از روغن‌های صنعتي و كاهش واردات روغني پايه گروه دو

* حل‌وفصل و ترخيص چهار عدد فيلترهاي مربوط به پروژه توليد واكس کم‌روغن از گمرك و نصب آن‌ها در خردادماه 95

* فرموله و توليد اولين روغن‌پایه گياهي بنام تترا در خاورميانه و اخذ مجوز و گواهي استاندارد مربوطه

* بازسازي بلندينگ پالایشگاه آبادان و توليد روغن‌موتور پس از 35سال و افتتاح آن در سوم خرداد95

* آغاز پروژه پايانه صادراتي ايرانول در بندر امام به ظرفيت 25000 هزار تن و بهره‌برداری در سال 95.

مشتريان و بازارهاي جديد

شركت با حفظ ثبات در سیاست‌گذاری‌های فروش و جلب اعتماد مشتريان سابق، موفق به جذب آن‌ها و توسعه جغرافيايي بازارهاي داخلي شده است. همچنين با همسو شدن با بازارهاي جهاني در قیمت‌گذاری محصولات صادراتي، جذب مشتريان جديد و توسعه جغرافيايي بازارهاي صادراتي و افزايش بازارهاي روغن‌های نهايي، گسترش توزيع شبكه مويرگي در سطح كشور، افزايش حجم فروش محصولات در داخل كشور و تغيير سياست خام فروشي به محصول نهايي و ايجاد ارزش‌افزوده بيشتر.

تقدیرنامه‌ها، گواهينامه طي سال 1394

* دريافت گواهينامه رتبه زرين مركز رتبه‌بندی اتاق بازرگاني ايران

* دريافت نشان عالي مدير سال 94 از دبيرخانه اولين اجلاس سرا سری نشان عالي مديريت

* لوح و تنديس واحد نمونه استاني از اداره كل استاندارد استان تهران

* دريافت تقديرنامه در دومين جشنواره رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا

* دريافت لوح تقدير از ششمين دوره جايزه ملي مديريت مالي ايران

* دريافت تقديرنامه از دومين كنفرانس بین‌المللی استراتژي برند

* دريافت لوح تقدير از جشنواره ملي تجليل از تلاشگران كيفيت

* دريافت لوح تقدير از هفتمين جشنواره ملي بهره‌وری

* گواهينامه و تنديس طلایی پنج ستاره طرح ملي رتبه‌بندی كيفيت خدمات و محصولات

* دريافت لوح و تنديس حاميان محیط‌زیست

* دريافت لوح تقدير و تنديس از يازدهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت ايران

* گواهينامه چهره ماندگار كيفيت از همايش چهره‌های ماندگار كيفيت

* تنديس و لوح جشنواره برترين شرکت‌های ايران

* گواهي تقديرنامه 2 ستاره از جایزه ملی تعالي سازماني

* گواهي تقديرنامه 2 ستاره از جايزه تعالي صنعت پتروشيمي

* گواهينامه استاندارد مديريت كيفيت در خودروسازي و صنايع مربوطهISO/TS 16949:2009

* گواهينامه استاندارد ايمني و بهداشتOHSAS 18001:2007

* دريافت تقديرنامه شركت برتر در زمينه صادرات مواد نفتي

* گواهينامه استاندارد مديريت در صنايع نفت و گاز و پتروشيمي29001:2010ISO/TS

* گواهينــــــامه استــاندارد مديــريت آزمايشگــــــاهي17025:2005ISO/IEC

* تأییدیه شرکت‌های VOITH آلمان براي روغن‌های دنده خودرو

* تأییدیه VOLVO براي روغن‌های موتور ديزلي

* گواهينامه استاندارد ملي ايران براي روغن‌های موتور و صنعتي

* گواهينامه BIU آلمان و CIRS چين براي روغن‌های فرآيند سبز

برنامه‌های سال آتي شركت

نگاه مديريت شركت ايجاد ارزش‌افزوده، و استفاده بهينه از دارایی‌های شركت و تبديل دارایی‌های كم بازده و افزايش سهم بازار داخلي در روغن‌های موتوري و صنعتي، ساماندهي فعالیت‌ها، توليد بر اساس استانداردهاي متعارف صنعت و دريافت تأییدیه‌های اجباري و تشويقي، توجه به توليدات با ارزش‌افزوده بالاتر، تقويت کنترل‌های داخلي، گسترش منابع خريد، تعامل با شرکت‌های پالایش نفت تند گویان تهران و آبادان و كاهش وابستگي به آن‌ها و تقويت آموزش در سطوح مختلف، تقويت پژوهش و توسعه فن‌آوری و تضمين كيفيت، سرعت بخشيدن تبديل اقلام مازاد و راكد جهت افزايش سرعت گردش نقدينگي شركت، تعالي سازماني، حضور در بازارهاي منطقه‌ای و جهاني، افزايش سهم بازار، نوآوري در بسته‌بندی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها مؤثر و زودبازده در افزايش كمي و كيفي محصولات، صادرات محصولات نهايي به‌منظور بالا بردن سوددهي صادرات و تداوم افزايش منافع سهامداران، اجراي طرح‌های توسعه‌ای با بازگشت 2تا 3 ساله باهدف افزايش توليد و ارائه محصولات جديد جهت افزايش درآمد شركت همراه با افزايش سرمايه شركت، مشاركت با شرکت‌های معتبر خارجي جهت انتقال تكنولوژي می‌باشد.

پيشنهاد هیئت‌مدیره در خصوص تقسيم سود

هیئت‌مدیره اين شركت جهت تأمين نقدينگي لازم براي تكميل طرح‌های در دست اقدام و نيز اجراي پروژه‌های سرمایه‌ای مصوب شده در بودجه شركت كه داراي بازگشت سرمايه قابل‌تبدیل هستند، نيازمند تأمين اعتبارات ريالي و ارزي براي اجراي طرح‌های خود می‌باشد. با توجه به محدوديت دستورالعمل‌های ابلاغی سهامداران محترم مبلغ سود قابل‌تقسیم هیئت‌مدیره براي عملكرد سال 1394 مبلغ 1.100.000 ميليون ريال پيشنهاد می‌گردد. در خاتمه خاطرنشان می‌سازد كه مجموعه فعالیت‌های انجام‌شده توسط مديريت و كاركنان، حاصل زحمات، تلاش‌ها، همفكري و همراهي كليه همكاران كه شايسته تشكر و قدرداني هستند و نيز به‌موازات ارشادات و رهنمودهاي سهامداران محترم ارائه عملكرد اين شركت نقش‌آفرین بوده است و عليرغم وجود مشکلات و موانع متعدد در مسير فعاليت شركت بحمدالله مديريت شركت توانست در حد امكان جايگاه شركت نفت ايرانول را در جامعه مطرح نموده و گسترش دهد. درواقع رشد و شكوفايي شركت طي مدتي كوتاه عليرغم مشکلات و موانع متعدد ضمن آنكه حضور قدرتمندانه يك شركت بزرگ نفتي را در جامعه مطرح نمود بلكه موجب شد معادلات قديمي تقسيم بازار توسط رقبا به‌طور اساسي دگرگون شود. بنابراين با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌برداری از تجارب ارزنده در سال‌های گذشته خواهيم توانست در سال جديد با شكوفايي بالاتری انجام‌وظیفه نماييم. اميد است عملكرد فعالیت‌های مديريت و كاركنان شركت مورد تائید سهامداران محترم قرارگرفته باشد. بالطبع تائید عملكرد مديريت و نيز قدرداني از زحمات كاركنان اين شركت می‌تواند توان و عزم و اراده جمعي مديريت و كاركنان را براي كسب موفقیت‌های مورد انتظار در عرصه اقتصاد و صنعت كشور ارتقاء دهد. گفتنی است ایرانول سال گذشته با 614000 هزار مترمکعب تولید و 10درصد افزایش و فروش مقداری 613000 هزار مترمکعب و 11درصد افزایش ركوردشكنی کرده است.

ترازنامه:

ركورد شكني ايرانول در توليد و فروش مقداري

صورت سود و زیان:

ركورد شكني ايرانول در توليد و فروش مقداري

آدرس وبسایت شرکت:

http://www.iranol.ir/


اشتراک گذاری :
ارسال نظر