بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

همکاری "پکرمان" با رنو

با توجه به اینکه به نظر می رسد سال جاری سال بهتری برای شرکت های خودروساز و به تبع آن شرکت های لاستیکی باشد و با توجه به اینکه پیش بینی می گردد که ....
کد خبر : ۱۶۵۳۱۶
با توجه به اینکه به نظر می رسد سال جاری سال بهتری برای شرکت های خودروساز و به تبع آن شرکت های لاستیکی باشد و با توجه به اینکه پیش بینی می گردد که قیمت نفت و به تبع آن قیمت خرید مواد اولیه ( کائوچوی مصنوعی و ...) در سال جاری رشدی نداشته باشد.ضمن اینکه شرکت بارز در گذشته همکاری هایی با شرکت رنو فرانسه داشته است و هم اکنون یکی از کاندیدهای تامین لاستیک این شرکت می باشد، چشم انداز خوبی از شرکت در سال جاری به نظر می رسد. بدیهی است در سال های آینده با اجرائی شدن طرح کارخانه کردستان سودآوری این شرکت افزایش یابد.

*نگاهی به شرکت

پکرمان

*فاکتورهای اساسی موثر بر شرکت

شرکت در سال های اخیر با هدف بهبود ترکیب محصولات، توانسته است انواع تایرهای رادیال سواری، رادیال باری، رادیال تجاری، SUV، راه سازی و کشاورزی را طراحی و تولید و با موفقیت به بازار مصرف معرفی نماید.هم اکنون تولید لاستیک های رادیال بالای 85% از فروش لاستیک های شرکت را تشکیل می دهد.

در حال حاضر بارز با هدف خلق ارزش بیشتر در زنجیره تامین اقدام به خرید سهام ، مشارکت و راه اندازی کارخانجات مختلفی نموده است. فهرست این کارخانجات به شرح زیر میباشد:

پکرمان

1. مفروضات بودجه

پکرمان

براساس مفروضات مندرج در فایل پیوست شده ، EPS برآوردی کارشناس معادل EPS برآوردی شرکت می باشد.

pdf فایل

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

اشتراک گذاری :
ارسال نظر