بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر : ۱۶۵۳۵۶
روز گذشته در مراسم افطاری که با روز جهانی پناهنده همزمان شده بود، وزیر امور خارجه امریکا جان کری، سفیر ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان، آنجلینا جولی، و همچنین نماینده ویژه جوامع مسلمان در وزارت امور خارجه، شریک ظفر حضور داشتند.
به گزارش پایگاه 598 ،روز گذشته در مراسم افطاری که با روز جهانی پناهنده همزمان شده بود، وزیر امور خارجه امریکا جان کری، سفیر ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان، آنجلینا جولی، و همچنین نماینده ویژه جوامع مسلمان در وزارت امور خارجه، شریک ظفر حضور داشتند. 

به گزارش فرادید، دیدار آنجلینا جولی و وزیر خارجه آمریکا پیش از حضور این دو در مراسم ضیافت افطار مسلمانان به مناسب روز جهانی پناهندگان در "استرلینگ" ویرجینیا صورت گرفت.   

در این دیدار جان کری با تقدیر از آنجلیا جلولی برای از خود گذشتگی‌اش برای حل بحران پناهندگان جهان گفت: برای او به هیچ وجه این کار یک هوس زودگذر نیست، بلکه یک تعهد برای تمام عمر است.

آنجلینا جولی نیز با بیان اینکه 65 میلیون نفر در نتیجه جنگ در جهان آواره شده‌اند از سیاست گذاران خواست تا لحظه‌ای تامل کنند و به درستی پی ببرند که بحران شدید پناهندگی امروز برای صلح و امنیت جهان چه معنایی دارد. وی از رهبران جهان خواست تا رویکرد جدیدی را بیابند رویکردی که صرفا به کمک و اسکان نمی‌پردازد و به دنبال راه حل‌ها، ثبات و بازگشت باشد. جولی و کری در ادامه در مراسم ضیافت افطار مسلمانان پناهجو شرکت کردند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
بعد بگید امریکا به مسلمونا احترام نمیزارن...شده یه بار دولتمردان ایران با مسیحیان اینطور رفتار کنن؟؟؟
ناشناس
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
ساده ای لوح!!!!!!
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
دقت کن توپایین عکس آخر یک یهودی تو مراسم افطار نشسته!اینا همش فیلمشونه!ساده نباشید!لباس آنجلینا رو درست کردن(:-))ولی حواسشون به یهودییه نبوده
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
چه سانسوریم کردی
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
عه این بنده خدا کیه چه روسری ای سرش کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
زنده باد دوستی تمام مذاهب و عقاید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
آمریکایی ها خودشون این مسلمون ها رو آواره کرده اند( در سوریه و عراق و افغانستان و فلسطین و ...) و تاکنون هزاران مسلمان را در اقصی نقاط جهان به بدترین شیوه ها کشته اند و یا آواره کرده اند و از حاکمان ظالم عربستان و بحرین در کشتن مسلمونهای منطقه حمایت می کنند و ادای طرفداری از مظلومان عالم و اوارگان مسلمان رو هم در می اورند.اما دم خروس کاملا پیدا است.اینها به هیچ مسلمانی در سرتاسر عالم ترحم ندارند و همه اینها فیلم بازی و ریاکاری ودغل بازی کردن است برای فریب افکار عمومی جهان.