بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت

رضا رحمانی قائم مقام نعمت زاده شد

مراسم معارفه رضا رحمانی در حالی طی روز جاری با حضور نعمت زاده برگزار شد که پیش از این وی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دوره نهم را بر عهده داشت و در دوره مدیریت جواد نجم الدین، در سمت معاونت مالی ایران خودرو ایفای نقش کرده بود.
کد خبر : ۱۶۵۴۱۰
نویسنده :
کیوان فر

با حکم محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت رضا رحمانی قائم مقام وی در امور تولید شد.

به گزارش بورس نیوز، مراسم معارفه رضا رحمانی در حالی طی روز جاری با حضور نعمت زاده برگزار شد که پیش از این وی ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دوره نهم را بر عهده داشت و در دوره مدیریت جواد نجم الدین، در سمت معاونت مالی ایران خودرو ایفای نقش کرده بود.

شایان ذکر است رحمانی که چهار سال ریاست کمیسیون صنایع و معدن مجلس را عهده دار بود، در انتخابات اخیر مجلس شرکت نکرد تا به عنوان یکی از مهره های کلیدی در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور به کار گرفته شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
AUSTRIA
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷
یکی از دلایل ناکارآمدی مجلس و عدم حل معضلات کشور اینست که نمایندگان مجلس از این جایگاه بعنوان سکوی پرتاب به جایگاه بالاتر (سوء) استفاده میکنند! و مجلس هم در این کار به آنها کمک میکند! که یکی از این کمکها داشتن سهمیه بورس تحصیلی (ارشد و دکتری)بدون داشتن صلاحیت است! یعنی یک نماینده در دوره اول نمایندگیش ارشد میگیرد!‌ در دور دوم دکتر!‌ و در دور سوم شروع میکند به جلب مشتری!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
این رضا رحمانی که اون رضا رحمانیه ایران خودرو نیست. اصلاحش کنین بابا