بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر : ۱۶۵۴۴۸
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از اولویت‌بندی ۳۰۰پرونده به‌جا مانده از مجلس نهم در کمیسیون متبوع خود خبر داد. 
 
به گزارش انتخاب، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه حدود 300 پرونده از دوره نهم در کمیسیون بدون رسیدگی باقی مانده است، اظهار کرد: با تعیین ترکیب نهایی کمیسیون قطعاً به این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود. 
 
وی با اعلام اینکه در  جلسه  13 تیر اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشخص می‌شود، افزود: بنده به عنوان رئیس کمیسیون نامه‌ای به هیئت رئیسه تقدیم کرده‌ام تا تکلیف نمایندگانی که باید از سایر کمیسیونها به عنوان اعضای غیرثابت به کمیسیون اصل 90 اضافه شوند را مشخص کنند. 
 
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس دهم از تغییر روش در رسیدگی به شکایات در کمیسیون اصل 90 خبر داد و بیان کرد: در دوره دهم تلاش بر این است تمرکز بر روی شکایاتی باشد که  از سه قوه به کمیسیون واصل می‌شود و به طور مثال شکایت فردی از مدیر یک شرکت به قوه قضائیه ارجاع داده شود. 
 
محمدی با اشاره به اولیویت‌بندی پرونده‌های موجود در کمیسیون اصل 90 گفت: با تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قطعاً درباره اولویت‌بندی پرونده‌ها تصمیم‌گیریهای لازم انجام می‌شود. 
 
وی  از ورود کمیسیون اصل 90 به حادثه جان‌باختن تعدادی از «سربازان وظیفه» در شهرستان نی‌ریز استان فارس خبر داد و بیان کرد: قطعاً با دعوت از مسئولان ذی‌ربط ابعاد مختلف این حادثه در کمیسیون بررسی و اگر در طرز کار دستگاههای مختلف اشکال و ایرادی وجود داشته باشد، این کمیسیون با دستگاههای مربوطه برخورد خواهد کرد.
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
اینکه همه مسؤولان از صدر تا ذیل به این مسئله حساس شده اند بسیار قابل تقدیر است. ولی چرا در حالیکه روزانه 60-70 نفر در تصادفات رانندگی کشته میشوند هیچ اقدامی از سوی هیچ مسؤولی صورت نمیپذیرد.