بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر : ۱۶۵۴۶۰
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت فرمودند که موضوع حقوق‌های نجومی هجوم به ارزش‌هاست گفت: رئیس‌جمهور با برکناری مدیران متخلف به تبعیض ناروا پایان دهد. 

به گزارش انتخاب، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی ارزش‌هایی چون عدالت و انصاف در جامعه را هدف قرار داده است و دولت باید پاسخگو باشد. تنها چیزی که افکار عمومی را راضی می‌کند، برگرداندن وجوه اضافی پرداختی به مدیران به خزانه کشور و برکناری متخلفین است. 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در یک وزارت خانه ۵۰ نفر حقوق‌های بالای ۴۰ میلیون تومان می‌گیرند که اصلا پذیرفتنی نیست، افزود: خوشبختانه رئیس‌جمهور در ضیافت افطار مدیران و استانداران قول داده اشکالات را برطرف کند و در این مورد پاسخگو باشد. 
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دولت باید بداند راهبرد آمریکا نفوذ در داخل و قطع نفوذ ایران در منطقه و جهان است. نفوذ در داخل توسط اهل فتنه صورت می‌گیرد. عدم حساسیت برخی مسئولان دولتی نسبت به تحرک اهل فتنه و نفوذ دشمن می‌تواند خطرآفرین باشد. امیدوارم این غفلت طوری نباشد که مردم غفلت کنندگان را از خواب بیدار کنند. 
 
وی با اشاره به تصدی برخی از مسئولیت‌های مهم در وزارت‌خانه‌ها و نهادهای دولتی توسط برخی از افراد که در جریان فتنه ۸۸ نقش داشتند  یا حتی در آن مقطع بازداشت شدند، این رویکرد را نوعی دهن کجی به مردمی دانست که در ۹ دی غفلت زدگان را از خواب بیدار کردند. 
 
حبیبی همچنین در مورد لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین تاکید کرد: واکنش‌های جهانی نسبت به این عمل آل خلیفه که مصداق بارز نقص حقوق بشر است، نشان می‌دهد که آل سعود و آل خلیفه چه خبط عظیمی کرده‌اند. آن‌ها خود را انگشت نمای نقص حقوق بشر کرده‌اند و مردم مسلمان منطقه این رویکرد را برنمی‌تابند. 
 
وی افزود: تابعیت خود آل خلیفه اکنون زیر سؤال است. معلوم نیست آن‌ها تابعیت بحرین را دارند یا تابعیت عربستان سعودی را. اقدام آل خلیفه یادآور عمل جنایت‌کارانه شاه خائن در تبعید امام خمینی (ره) است. آل خلیفه باید از سرگذشت شاه در ایران درس عبرت بگیرد. 
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با حمایت از موضع صریح و شجاعانه سردار قاسم سلیمانی در خصوص بحرین گفت: حزب موتلفه اسلامی در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بیان داشت: پس‌لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با استعفای کامرون و سقوط ارزش پوند در همان دقایق اولیه خود را نشان داد. به قول نخست وزیر بلژیک نتیجه این همه پرسی سیلی به پروژه اروپایی بود. 
 
حبیبی تصریح کرد: واکنش‌های اولیه نشان داد اتحادیه اروپا در همگرایی دچار چالش‌های جدی است. احتمال اینکه این روند ادامه داشته باشد بعید نیست. همچنین انگلیسی‌ها دچار تجزیه خواهند شد. اسکاتلند و ولز از هم‌اکنون ساز جدایی را به صدا درآورده‌اند. 
 
حبیبی همچنین با اشاره به حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس سربازان پادگان آموزشی ۰۵ کرمان ضمن تسلیت به خانواده های عزادار و مسئلت صبر برای آنها افزود: برخی افراد معلوم الحال در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی با سوء استفاده از این حادثه به دنبال تضعیف اقتدار نظام و نیروهای مسلح هستند که باید با این فضای رسانه ای مسموم مقابله کرد. 
 
وی امنیت ملی امروز کشور را مدیون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های مجموعه نیروهای مسلح و به خصوص سربازان خدوم و ایثارگر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر امروز در مرزهای غربی و شرقی یکی پس از دیگری گروه‌های تروریستی وابسته به جریانات ضد انقلاب توسط سپاه و ارتش نابود می شوند و افراد آنها به هلاکت می رسند، به خاطر اقتدار و امنیتی است که همین نیروهای مسلح برای کشور به ارمغان آورده اند.  این دست فضاسازی های رسانه ای که به خصوص در مورد سربازان حادثه دیده به منظور هدف گرفتن نعمت امنیت در کشور است. 
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپایان با اشاره به رکود نفسگیر اقتصادی در کشور و تعطیلی تعدادی از کارخانجات تولیدی فولاد در نوشهر و قزوین از دولتمردان خواست هر چه سریعتر برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند و الا تداوم و توسعه رکود اقتصاد کشور را با مشکلات پیچیده‌ای روبرو خواهد کرد. 
 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
برکناری مدیران چندشغله, بازنشستگان چندشغله از سیستم دولتی
علیرضا
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰
سلام:جناب حبیبی بابرکناری مدیران مسأله حل نمیشود باید حق این ملت را از حلقومشا بیرون بکشند.ورییس دولت هم در برابر مجلس ومردم پاسخگو باشد.
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
بسمه تعالی
.وی به روزی که بگندد نمک.....