بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
همراه اول ارائه کرد؛

کمترین تعرفه رومینگ در امارات

از روز سه شنبه 8تیرماه، در کشور امارات، تعرفه مکالمه همراه اولی ها 22 درصد و پیامک و اینترنت همراه 33 درصد کاهش می یابد که این رقم کمترین تعرفه در بین اپراتورهاست.
کد خبر : ۱۶۵۴۶۹
نویسنده :
همراه اول

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در کشور امارات کاهش یافت.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه 8تیرماه، در کشور امارات، تعرفه مکالمه همراه اولی ها 22 درصد و پیامک و اینترنت همراه 33 درصد کاهش می یابد که این رقم کمترین تعرفه در بین اپراتورهاست.

در این طرح که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده، مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف مجدد شده است.

بر اساس این گزارش، در این طرح، تعرفه مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه 7۰۰ تومان و تعرفه ارسال پیامک 3۰۰ تومان و دریافت پیامک در کشور امارات رایگان است. همچنین تعرفه استفاده از یک مگابایت اینترنت 3۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

هم اکنون همراه اول با انعقاد قراردادهایی، به مشترکین خود در 10 کشور عراق، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، سوئد و کانادا تخفیفات ویژه رومینگ بین الملل ارائه می دهد.

گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.

همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.irمراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر