بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
با صدور مجوز از سوی سازمان بورس

بورس کالا آماده افزایش سرمایه 100 درصدی می شود

طی این اطلاعیه آمده در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بورس کالای ایران در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً مجوز لازم برای این فرآیند صادر شد.
کد خبر : ۱۶۵۵۳۳
نویسنده :
بورس کالا

شرکت بورس کالای ایران عصر دیروز با انتشار اطلاعیه ای از صدور مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی خود خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، طی این اطلاعیه آمده در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بورس کالای ایران در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً مجوز لازم برای این فرآیند صادر شد.

بر اساس مجوز صادر شده سرمایه بورس کالای ایران از مبلغ 450 میلیارد ریال به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت که 292.5 میلیارد ریال آن از محل سود انباشته و 157.5 میلیارد ریال باقیمانده آن نیز از محل سایر اندوخته ها تأمین خواهد شد.

بورس کالای ایران در نظر دارد منابع حاصل از این افزایش سرمایه را صرف خرید ساختمان و اصلاح ساختار مالی خود نماید.

شایان ذکر است طبق قوانین موجود، انجام افزایش سرمایه حداکثر تا 60 روز پس از تاریخ صدور این مجوز امکان پذیر است و عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از سوی سازمان بورس خواهد بود. از همین رو بایستی بزودی منتظر انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بورس کالای ایران در سایت اطلاع رسانی کدال جهت تصمیم گیری پیرامون این برنامه باشیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر