بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۶۵۵۶۴

 وحدت عامل پیروزی مسلمانان است/ از هر کسی زیر چتر رهبری باشد حمایت می کنیم
مرصاد نیوز : امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در خطبه های نماز جمعه با اهمیت روز قدس گفت : وحدت عامل پیروزی مسلمانان است و دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از شاخ شمیران، آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در ثلاث باباجانی با حضور مردم متدین و روزه دار شهرستان به امامت ملا احمد شیخی اقامه شد.

 

ملا احمد شیخی در ابتدای خطبه های این هفته از نماز جمعه بر اهمیت روز قدس برای جهان اسلام  اشاره کرد.

 

ماموستا شیخی در جمع نمازگزاران راهپیمایی روز جهانی قدس را با اهمیت شمرد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را یکی از اهدف نظام و انقلاب ذکر کرد.

 

شیخی افزود: قدس مانند مکه و مدینه برای ما مسلمانان اهمیت دارد و ما نسبت به آن حساس هستیم.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی در ادامه گفت: ملت ایران همه با هم متحد هستند و دشمن ناتوان و با ایجاد اختلافات جزئی باعث شکستن اتحاد قوی ما نمی شوند.

 

ملا احمد شیخی همچنین اظهار داشت: مردم انقلابی و مرز دار ثلاث باباجانی از اویل انقلاب در همه صحنه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... حضور پر رنگ داشته اند که آمار شهدا و جانبازان و ایثارگران نشانه این خدمت صادقانه است.

 

وی در بخش های مهم دیگری گفت: مردم ثلاث باباجانی در تمامی انتخابات ها حضور نزدیک به 80 درصدی داشته اند و این نشان از بینش بالای آنان و وفاداری به نظام و انقلاب بوده است و در این بین اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل برای ما فرقی نداشته و به همه آنها رای داده ایم و تنها چیزی که مهم و ملاک بوده این است که تنها به کسانی رای داده ایم که زیر چتر ولایت و رهبری بوده اند و این تنها ملاک ما بوده است.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره تلویحی به عملکرد برخی از مسئولین شهرستان گفت: پس با این همه خدمات مردم به نظام نباید ما را شهروند درجه 3 محسوب کنند به طوری که برخی از مردم حتی پول خرید نان در نانوایی ندارند اما برخی های دیگر چندین نوبت از مرز گیرشان آمده است و این اتفاقات هرگز تصادفی نبوده بلکه عمدی  و کاملا بی انصافی است.

 

وی در پایان خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: امیدوارم بعد از ماه رمضان همه رمضان گونه زندگی کنیم و این ماه سرمشقی باشد برای بقیه روزهای زندگی نه اینکه فقط در رمضان اعمالمان الهی باشد و در روزهای دیگر آن را فراموش کنیم و اعمالی نزد خداوند ماندگار است که پایدار باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر