بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر : ۱۶۵۵۸۷
مصطفی پور محمدی گفت: فسادهایی که امروز می گویند را پنج سال پیش گفتم صداوسیما اجازه پخش نداد.

به گزارش انتخاب، وزیر دادگستری با حضور در بك برنامه تلويزيوني گفت: " 5 سال پيش، قصد داشتم با بسیاری از موارد تخلف برخورد کنم ولی نگذاشتید و نگذاشتند".

وی افزود:" صدا و سیما مدت ها من را بسته بود و ادعا می کردند که برخوردهای من با مفاسد سیاسی است در حالی مشخص نبود منظورشان از برخرد سیاسی چیست"؟

پورمحمدی ادامه داد:" این مسائلی که امروز مشخص شده من 5 سال قبل به مسئولان گفته بودم".

وی با اشاره به حضوزش در جلسه غیرعلنی درمجلس نهم گفت:" در یک جلسه غیرعلنی 72 دقیقه ای حدود 4 سال قبل تمام مواردی که امروز مشخص شده را برای نمایندگان تشریح کردم ولی در همان جلسه به من یادداشتی دادند با این مضمون که با موضوع سیاسی برخورد می کنید. فیلم آن جلسه و یادداشتی که به من دادند هنوز هم موجود است".

وزیر دادگستری گفت:" در آن جلسه به نمایندگان تأکید کردم که نظام بانکی مشکل دارد باید به فریاد برسید".
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
MOLDOVA, REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
اشکالی ندارد رئیس دولت 5 سال پیش را نه تنها محاکمه نمی کنند بلکه اجازه سخنرانی در تمام استانها را هم به ایشان می دهند و قرار است در انتخابات 96 با 100 میلیون رای !!!! دو باره رئیس جمهور شوند . بجایش اقای روحانی و دولتش را ممنوع التصویر می کنیم و شاید هم محاکه شدند ومفسد فی العرض شناخته شدند !!! در این مملکت هیچ چیز بعید نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
چقدر راحت از حقو ق ملت گذشتید.پس قدرت واستقامت در مقابل زور وهدر دادن بیت المال را چه کسی باید مراقبت کند . اینجا فلسفه وجودی نظارت وپیشگیری چه معنایی دارد. به چه قیمتی از حق وحقوق ملت وکشور گذشتید ؟؟؟؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۴
سلام:خانم محترمه نظر شمارا به چندمورد جلب میکنم 1-حقوقهای نجومی کامندان ارشد دراین دولت2-کشتار حجاج دراین دولت3-تجاوز به حجاج نوجوان ایرانیدراین دولت4-برداشت دومیلیلارد دلار از حساب ایران توسط امریکادراین دولت5-قطع رابطه عربستان وجیبوتی با ایراندراین دولت6-سیمان کردن قلب راکتور اراک ودههامورد دیگر اگر در زمان دولت نهم ودهم اتفاق افتاده بود شما چه میگفتی :لطفا کمی انصاف داشته باشید واین راه تعامل باجهان است که همه چیز رابدهی وبادهوا تحویل بگیری.این است تدبیر وامید.
هادی
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
معلومه شما چقدر انصاف داری؛ رابطه با جیبوتی مهمه یا فرانسه وایرباس و بوئینگ؟ ساختن مجلس جیبوتی تو کدوم دولت راه افتاد وهزینه شد؟فروش آب سنگین ، بستن پرونده pmd ، افزایش تولید نفت وفروش قانونی به جای فروش توسط بابک زنجانی وهزینه کردن تو تاجیکستان تو کدوم دولت بود؟ انصاف یه چیزی هستش که خدا به هر کسی نمیده؛ قربون صدقه رفتن برای عربستان وتائید لفاظی هاشون( خلیج عربی) هم تودولت قبلی بود. دو میلیارد هم دسته گلی بود که تو دولت قبلی به آب داده شده بود صداش الان در اومده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
خدا لعنت کند همه ی کسانی که از بیت المال بعناوین مختلف دزدی می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
با سلام خدمت دوست گرامی این هزینه هایی که در این دولت پرداخت شده تاوان هرج و مرج و بی تدبییری دولت قبل است
شما انصاف د اشته باش