بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر : ۱۶۵۶۰۶
رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه دولت از زمانی که متوجه حقوق‌های نجومی شد، به شدت و قاطعیت موضوع را دنبال کرده است، گفت: حتماً خود افرادی که احساس می‌کنند متخلف هستند به تصمیم خودشان استعفا می‌دهند.

به گزارش فارس ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی پیرامون موضوع حقوق‌های نجومی اظهارداشت: دولت بر اساس تصمیماتی که رئیس‌جمهور گرفته‌ اجازه نمی‌دهد کسی در این خصوص تخلف کند و حقوق‌های غیرمتعارف بگیرد.

وی افزود: در حال حاکم شدن انضباط در این خصوص هستیم و موارد محدودی هم که در این باره وجود دارد، در شرف شناسایی است و امیدواریم این موضوع اصلاح شود.

سیف درباره استعفای مدیرعاملان بانک‌ها در خصوص حقوق‌های نجومی و برخورد دولت با آنها، گفت: بنده جزئیات این موضوع را نمی‌دانم، اما حتماً خود افرادی که احساس می‌کنند متخلف هستند به تصمیم خودشان استعفا می‌کنند؛ نمی‌شود مانع استعفا شد.

رئیس کل بانک مرکزی ایران در خصوص اینکه آیا دولت نمی‌توانست زودتر از اینها با افراد متخلف در حوزه حقوق‌های نجومی برخورد کند، گفت: همه دستگاه‌های نظارتی در این جریان بوده‌اند، البته وقتی دولت از این موضوع باخبر شد، به شدت و قاطعیت موضوع را دنبال کرد.

وی در پایان گفت: باید مراقبت کنیم که در این موضوع از جانب اعتدال خارج نشویم. بزرگنمایی این موضوع مضر است و باید منطقی و اصولی و با رعایت همه جوانب امر اقدامات لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مطمعن باشیدکه نتیجه فیش های نجومی منتشرشده به ضررکارکنان بانکهاوبیمه خواهدبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
یعنی تا حالا نمی دانستید مدیران زیر دستان دارند خیانت و غارتگری انجام میدهند !!!!!!!! متاسفم !!!!!!! مردم را ....... فرض نکنید !!!!!!!
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
یعنی قبل از اینکه مردم توسط رساناها موضوع را بفهمند و دولت توسط اقای طیب نیا در جریان امر حقوقهای نجومی بوده دقیقا چطوری جریان را دنبال میکرده؟! همینجوری هی نگاه میکرده و نگاه میکرده و نگاه میکرده و کاری نمیکرده؟ به این میگن دنبال کردن جریان؟!! من فقط این سبک دنبال کردن جریان را تو سریال شبهای برره دیدم! وگرنه تو کشورهای مردم سالار و قانونمدار به این نمیگن دنبال کردن جریان!! خیلی اسمهای دیگه میشه روش گذاشت، ولی قطعا نمیشه بهش دنبال کردن جریان لقب داد!!! شاید بهتر باشه شخص اقای طیب نیا بیاد برای مردم یک توضیحی در مورد این نوع "دنبال کردن جریان" ارائه بده! سکوت ایشان در شرایط کنونی به نوعی کنجکاوی و حساسیت مردم را نسبت به عملکرد ایشان در این زمینه بشتر میکند و با برکنار کردن فقط چند مدیر بانکی قائله به این راحتی ختم نمیشود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
درود بر روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
تعاونی های مسکن که حئوئ بیست سال واندی به بهانه تحویل خانه خیالی مردم را سر کار گذاشته اند ایا اقای طیب نیا در جریان نیست ایا امار تعاونی شرکت ها را نمی داند کافی است یک نفر مامور امار از املاکی های بفرض شهرک گلستان در یاچه خلیج فارس کند ان قدر برج ساخته شده وبه همان اندازه تعائنی ها بجای همدیگر محل ساخت مسکن به متقاضیان نشان می دهند وپول می گیرند در قبال ان یک برگه به نام امتیاز به دست مشتری می ذهند حد اقل دفاتر تعاونی ها وحجم واحد های ان ها را ناظری نیست که رسد کند پول ساخت می گیرند وسرسال مدیران مربوطه بین خود یک حقوق وپاداش در می اورند ضمن این که برگه همین طور دست به دست می چرخد وهر نقل انتقال باید 200000هزار تومان بابت تعاونی ودویست هزار تومان بابت وکالت به دفتر خانه پرداخت شود شما را بخدا خودتان قضاوت کنید بطور مثال فیروز بهرام را 30 سال پیش بعنوان ساخت مسکن به یک عده داده اند از 3900نفر حدود 1000نفر انها برحمت ایزدی رفته اند چه کسی مسول وجوابگوی ان ها است اگر مدیر ومسول هستی رسیدگی کن اگر ناتوانی کنار بکش کسی که قادر است امور را دردست بگیرد