بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
مبلغ 80 میلیارد ریال وام بانک اقتصاد نوین و همچنین مبلغ 216 میلیارد ریال بدهی بانک پارسیان شرکت سرامیک های صنعتی اردکان در سال جاری توسط سهامدار عمده تسویه حساب گردیده است و قاعدتاً دیگر عرضه سهام از سوی بانک ها در بازار وجود نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۶۶۰۳۳

هیات مدیره شرکت سرامیک های صنعتی اردکان در راستای حفظ منافع سهامداران با مدیریت حداکثر بهره برداری از منابع موجود، کاهش قیمت تمام شده، افزایش سودآوری، تغییر در نوع محصولات و تولید محصولات جدید قابل مصرف در صنایع مطمئن تر و استراتژیک مانند صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و فولاد تلاش خود را توسعه و ورود شرکت به جمع شرکتهای دانش بنیان و ادامه تحقیقات و توسعه جهت تولید محصولات جدید و محصولاتی که در شرایط بحرانی منابع این مرز و بوم را با خطر مواجه خواهد نمود برنامه ریزی و اقدام نموده است.

 عضو هیات مدیره شرکت سرامیک های صنعتی اردکان ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با نظر به اینکه این شرکت دانش بنیان بوده و زیر ساختهای لازم جهت تحقیقات و توسعه و تولید محصولات جدید را دارد و با تمام توان در راستای تولید محصولات هایتک و مورد نیاز صنایع خصوصا صنای نفت و گاز و پتروشیمی حرکت نموده و امید است این روند رو به رشد در سال جاری با افزایش سرمایه و تکمیل پروژه های در دست اجرا و در نتیجه افزایش ظرفیت تولید و فروش علاوه بر افزایش قابل ملاحظه سود سهامداران، شرکت را در برنامه ریزی توسعه های آتی و موفقیت دست یابی به اهداف عالی شرکت نائل خواهد نمود.

محمدرضا لطف اله خواجو در ادامه در خصوص محصولات شرکت توضیح داد: در حال حاضر از محصولات این مجموعه می توان انواع سرامیک بال آلومینایی و سیلیکاتی، کاتالیست و جاذب، لاینرها و پوشش های سرامیکی ضد سایش آلومینایی، انواع گلوله، لاینرهای آلومینایی آسیاب، آجر های ضد اسید و انواع قطعات ویژه سرامیکی مهندسی بر پایه آلومینایی و سیلیکاتی را نام برد.

وی تصریح کرد: هرکدام از این دسته محصولات بسته به خواص منحصر به فرد خود کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف دارد که از جمله مهمترین این صنایع می توان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کمپرسور سازی،آهن، فولاد، معادن، صنایع کاشی و سرامیک، چینی لعاب، سیمان و صنایع غذایی اشاره کرد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت گفت: افزایش سرمایه این مجموعه از مبلغ 42.5 میلیارد ریال به مبلغ 407میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی در حال پیگیری می باشد که پس از دریافت مجوز از سازمان بورس جهت برگزاری مجمع فوق العاده اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

لطف اله خواجو از مهمترین اقدامات سهامدار عمده "کسرا" طی سال جاری گفت: مبلغ 80 میلیارد ریال وام بانک اقتصاد نوین و همچنین مبلغ 216 میلیارد ریال بدهی بانک پارسیان شرکت سرامیک های صنعتی اردکان در سال جاری توسط سهامدار عمده تسویه حساب گردیده است و قاعدتاً دیگر عرضه سهام از سوی بانک ها در بازار وجود نخواهد داشت .

این عضو هیات مدیره در خصوص دیگر برنامه ها و اقدامات مهم شرکت مهندسی معدنی زرین پودر نوین کسرا (معدن سنگ آهن ) عنوان کرد: با توجه به قراردادهای منعقده در خصوص افزایش ظرفیت تولید تا میزان 30 هزار تن با انتخاب پیمانکار جدید جهت تولید و تحویل به موقع ماده معدنی اقدامات لازم به عمل آمده است. ضمناً در راستای افزایش ظرفیت تولید افزایش سرمایه از مبلغ 3 میلیارد ریال به مبلغ 60 میلیارد ریال جهت انجام در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی در خاتمه با توجه به نزدیک بودن مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در خصوص پیشنهاد هیات مدیره برای تقسیم سود گفت: با توجه به روال سنوات قبل هیات مدیره تقسیم حداکثر سود در مجمع عمومی عادی سالیانه را پیشنهاد می نماید.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مال باخته
ROMANIA
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
سود حداکثری مثل پارسال 250 ریال !!!!!!!!!!!!!! این سهم فقط رانت و حباب حواستون باشه
هشمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
امسال تو مجمع خبرهای خوبی میدن
500 تومان هم سود توزیع می شود
بعد از مجمع روند صعودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
فقط دروغ تحویل میدن