بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر : ۱۶۶۰۶۲
نظامیان برهنه در انتظار دادگاه نظامی ترکیه (عکس)
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
-
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
اروپا از توحش ذاتی ترکها خبر داشت که انها را تا حالا جز ئی از اروپا قبول نکردند . این توحش فقط می توانست از دولت حزب توسغه و بی عدالت براید و ثابت کند که یکی مثل سلطان اردوعان عثمانی می تواند دمکراسی را بعد 90 و اندی سال این گونه به مسلخ ببرد و گردن بزند با انگ کودتا که خود گلن هم قبول ندارد
رضا
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
سلام، به نظرم اگه شما به جای کلمه ترکها از کشور یا دولت ترکیه استفاده می کردید بهتر بود. چون در ایران بیش از 20 میلیون ترک زبان زندگی می کنند و شما وقتی می گویید توحش ذاتی ترک ها در واقع دارید به یک چهارم جمعیت ایران توهین میکنید.
ناشناس
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
آذری با ترک کاملا فرق میکنه.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
از نظر خانم بانوی ایرانی باید دست خیانت کار را بوسید اما عرف سیاست این است با خائنین طوری رفتار کن تا حتی توهم خیانت هم از مخیله جامعه پاک شود.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
البته از نظر جنابعالی خیانت است ..... متاسفم برات .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کاره خودشه
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
همان بهتر که کودتا نتیجه نداد چون اردوغان خودش به زودی ترکیه رو نابود می کنه
بانوی ایرانی
-
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
سلام اقا رضا اشتباه نکنید ما اذری ایرانی هستیم ومن هم یک اذری متعصب هستم وزبان ما وفرهنگ ما با انها فرق دارد در هیچ کجای تاریخ ما اذریها راه زن نبودیم ولی انها بودند زمان عثمانی کسانی که از اذربایجان می خواستند به کربلا بروند حتما باید در کاروان چاوش می داشتند در غیر این صورت غارت می شدند . واما علی اقا کدام عقل سلیم می گوید 6 هزار و اندی قاضی و افسر ارشد تصمیم به کودتا می گیرند ولی قبلش ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور را محاصره و گروگان نمی گیرند؟ مار را سرش را می زنند یا دمش را ؟ تا بعد بدنش را تکه تکه کنند ؟ایشان قبلا تدارک امپراطوری عثمانی را طراحی کرده اند کاخی با 1000 اتاق !! به چه درد ریاست جمهوری می خورد ؟ اما قانون اساسی دموکراتیک مزاحم بود پس یک نقشه کودتا می کشند مزاحمین را از سر راه بر می دارند
معلم
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کاملا" موافقم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
آقا رضاي عزيز من نميدونم شما اين 20 ميليون رو ازكجا آوردي در هر صورت خيلي مهم نيست ولي ما آذري زبان هستيم برادر
رضا
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
اولا آذری زبان نیست قومیت است و زبان آذری ها ترکی آذربایجانی است و دوما آذری ها، ترکمنها، قشقایی ها، قراق ها و ... زیر مجموعه ترکها هستند.
اراک مرتضی
-
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
علی آقا خیلی غیرت برای اردغان سلفی تکفیری ودوست ویار عربستان به خرج نده اگه اون ودوستش دستشون به ایرانی برسه بعد متوجه میشی که ترک ایرانی وعرب ایرانی و سنی وشیعه ایرانی وشمالی وجنوبی و غربی و شرقی ایرانی نمیشناسن از مردم خوبم میخواهم کمی کتابهای تاریخی در مورد حمله های کشورهای مختلف ار ترکهای عثمانی تا حمله روسها تا حمله اعراب ....بخوانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
اردوغان = دیکتاتور = فاشیست
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
شک نکنید کار خود اردوغانه. برای بدست اوردن محبوبیت از دست رفته در جوامع بین المللی و خود ترکیه. اخه مگه میشه نصف شب کودتا بشه، اردوغان مسافرت باشه ،بعد 8 ساعت کودتا خنثی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخواست سیاست خارجی شو در قبال کشورها ی منطقه( روسیه،ایران ،سوریه،عربستان و...} تغییر بده ، جوری که برداشت منفی نشه، یک شو سیاسی تابلو به راه انداخت.
کشورهای منطقه هم از کار اردوغان خوششون اومد و گفتند باشه ،صحبت میکنیم؟
ناشناس
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵
و البته با این کار تمام مخالفینشو هم قلع و قمع و پاکسازی کنه
فرهنگ افراسیابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
حزب عدالت و توسعه گذشته از این که کودتا کار چه کسانی است دست به یک تسویه حساب سیاسی زده است ودر حال یک پاک سازی کسترده دولت وازبین بردن همه ی مخالفان خود است در اینده همه خواهند دید ترکیه دچار جنگ داخلی خواهد شدبه مراتب بدتر از سوریه و اردوغان این کشور را به تباهی خواهد کشاند
سعید
-
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
میگم تومملکت ما چه بلای بر سر مردم معترض به احمدی نژاد اوردند خدت را شکر این ماجرا هنوز در ذهن همه هست
ایرانی 1
ROMANIA
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
اردوغان برنامه خوبی برای تحکیم پایه های قدرت خود اجرا کرد ، تولید کودتا و حذف همه کسانی که با آنها خرده حساب داشت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
چقدر اینجا دایی جان ناپلئون هست همیشه اینجا می شه تحلیلهای آبکی رو مشاهده کرد. تکلیف اون 300 نفری که توسط اینها زیر تانکها له شدند و کشته شدند چی هست؟ این کار توحش نیست؟ من شخصا مخالف هرگونه برخورد غیر عادلانه با مجرمین هستم. اما کسانی که می گویند کار اردوغان بوده فقط یک عده متوهم این حرفها رو می زنند. فقط به اون بانوی ایرانی هم که گفته "اروپا از توحش ذاتی ترکها خبر داشت" اولا که اروپایی خودشون هم که دو جنگ جهانی راه انداختند ثابت کردند بیشتر از همه وحشی اند دوما شما غرب زده ها انگار توجه ندارید که منطقه در چه حالی هست فقط یک کودتا کم بود که منطقه رو به فلاکت بکشونه و شما فقط نظریه پردازی می کنید. درضمن شما ها که ترکها رو وحشی می دونید چرا حتی در عید باستانی هم ترکیه رو به کشور خودتون ترجیح می دین و دیدن سریالهای اونها رو ترجیح می دین و لباسها و کالاهاشون رو و ... وحشی اون کسی هست که خود برتربین و نژاد پرست هست و پادشاهان باستانی رو به خاطر وحشی گریهاشون دوست داره.