بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
شرکت کارگزاری مبین سرمایه گزارش می‌دهد

سایه سنگین کمبود نقدینگی

همچنان سایه نبود نقدینگی بر سر بازار سنگینی می‌کند و بازیگران بازار منتظر تزریق نقدینگی جدید هستند
کد خبر : ۱۶۶۱۱۰
نویسنده :
مبین سرمایه

گزارش بازار:

به گزارش بورس نیوز به نقل از  گروه خبر و تحلیل بازار برق کارگزاری مبین سرمایه در معاملات امروز سه‌شنبه 95.04.29 در بازار برق بورس انرژی 11  مگاوات برق به ارزش 92 میلیون و 400  هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته با افزایش همراه بوده است.

میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) در معاملات امروز تغییری نداشت و در محدوده روز معاملاتی گذشته باقی ماند.

بازارامروز:

امروز در بازار برق بورس انرژی، تنها در دو سررسید از نمادهای بارپایه معاملات به انجام رسید؛ از آنجایی که حجم معاملات انجام شده بسیار اندک بوده و عملاً کشف قیمتی در بازار اتفاق نیفتاده در نتیجه تأثیر آن در نمودار قیمت مفهوم خاصی نداشته و از این رو از درج نمودار میانگین وزنی با قیمت امروز اجتناب شده است. همچنان سایه نبود نقدینگی بر سر بازار سنگینی می‌کند و بازیگران بازار منتظر تزریق نقدینگی جدید هستند. البته در صورتی که واریزهای بعدی نیز مانند ماه‌های اخیر انجام گیرد انتظار می‌رود در همان ابتدای دوره حجم عمده معاملات انجام شود و باز هم شاهد تعطیلی بازار در انتهای دوره باشیم.

آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:

 

مقایسه روند قیمت در 4 ماهه ابتدای سال 1394 و 1395 :

استفاده از مطالب بدون ذکر منبع مجاز نمی‌باشد.

گروه خبر و تحلیل بازار برق کارگزاری مبین سرمایه

کانال تلگرام: https://telegram.me/MobinBargh

www.mobinsb.com

اشتراک گذاری :
ارسال نظر