بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
مسئول بودجه و گزارشات شرکت ایران تایر عنوان کرد:

تکذیب یک شایعه/ مهمترین عامل نوسانات قیمتی سهم

طبق اطلاع رسانی و شفاف سازی که انجام شده همانطور که در مجمع عمومی عادی سالیانه نیز مطرح شد، برنامه تحقق واگذاری زمین تنها یک شایعه می باشد "پتایر" این دارایی خود را آگهی کرده و با توجه به عدم ارائه پیشنهاد مناسب، برای مرحله دوم آگهی مزایده چاپ گردیده است تا پس از حضور خریدار و ارائه قیمت کارشناسی شده مناسب این واگذاری صورت بگیرد.
کد خبر : ۱۶۶۲۷۰
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت ایران تایر که طی یک ماه گذشته روزهای پر نوسان و مثبتی را پشت سر گذاشته و بازدهی مناسبی برای سهامدارانش رقم زده است، با شایعات متفاوتی از قبیل فروش دارایی و بهره برداری از طرح توسعه همراه می باشد.

در همین ارتباط مسئول بودجه و گزارشات شرکت ایران تایر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی و شفاف سازی که انجام شده همانطور که در مجمع عمومی عادی سالیانه نیز مطرح شد، برنامه تحقق واگذاری زمین تنها یک شایعه می باشد "پتایر" این دارایی خود را آگهی کرده و با توجه به عدم ارائه پیشنهاد مناسب، برای مرحله دوم آگهی مزایده چاپ گردیده است تا پس از حضور خریدار و ارائه قیمت کارشناسی شده مناسب این واگذاری صورت بگیرد.

کرد در ادامه در خصوص طرح های توسعه این مجموعه گفت: در حال حاضر همانطور که در بوجه ارائه شده برای سال مالی جاری اطلاع رسانی شده، شرکت ایران تایر هیچ طرح توسعه ای در دستور کار قرار نداده است.

وی با اشاره به روند قیمتی سهام "پتایر" طی یک ماه اخیر عنوان کرد: به نظر می رسد مهمترین عامل تغییرات قیمتی سهام شرکت طی مدت مذکور، شایعات مطرح شده در خصوص تحقق فروش زمین 5 هکتاری مجموعه بوده و صرفاً سفته بازی می باشد و اتفاق جدیدی در شرکت رخ نداده است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: همانطور که عنوان شد تحقق واگذاری زمین شرکت یک شایعه می باشد، صحت ندارد و به محض انجام این واگذاری اطلاع رسانی انجام خواهد شد. در رابطه با طرح های توسعه شرکت نیز طرح توسعه جدیدی در دستور کار قرار ندارد و آخرین طرح نیز افزایش ظرفیت به اندازه 20 هزار تنی مجموعه بود که سال گذشته به بهره برداری رسید.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
چرا تا به حال فروش زمین را تکذیب نکرده بودند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
خبر جدیدی نبود همین صحبتها رو مدیرعامل شرکت در روز مجمع گفتن که هیچ معامله ای رخ نداده
تکذیب چی !؟